קידום אורגני ברחובות

אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה למותג שלכם ולהביא לקוחות מהאינטרנט תצטרכו לשקול השקעה בקידום אורגני של האתר שלכם. קידום אורגני ברחובות הוא שירות המוצע על ידינו בוואמוס מדיה לבעלי עסקים בעיר המעוניינים לקדם את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, להגיע למקומות הראשונים וליהנות ממוניטין חיובי יותר והבאת תנועת גולשים שתהפוך ללקוחות פוטנציאליים שיגדילו את העסק שלכם. באמצעות אסטרטגיית קידום אורגני מותאמת אישית, בחירת הביטויים הנכונים לקידום וביצוע העבודה בצורה הטובה ביותר בשטח, תוכלו ללא ספק להגיע לתוצאות מרשימות שיהפכו את הקמפיין שלכם לרווחי במיוחד. אז אם יש לכם עסק ברחובות ואתם רוצים לקדם אותו בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי החיפוש בכלל – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להכיר אתכם.

מהו קידום אורגני ברחובות ואיך זה עובד?

קידום אתרים אורגני הוא שם כולל לאחד התחומים הכי פופולריים בתחום השיווק הדיגיטלי. קידום אורגני בגוגל מתייחס לפעולות שיש לבצע באתר ומחוצה לו, על מנת "לעזור" לגוגל לדחוף את האתר שלנו במעלה תוצאות החיפוש. כמובן שחשוב לעשות שימוש בטכניקות חוקיות ועמידה בתנאים ובהנחיות של גוגל שכן ניסיון לבצע מניפולציה אגרסיבית ולא טבעית לגוגל עשויה דווקא לפגוע באתר שלכם במקום לתרום לקידום שלו. קידום אורגני ברחובות יתבצע לפי אסטרטגיית קידום מקצועית המבוססת תחילה על מחקר מילות מפתח נכון.

איך לבחור את הביטויים הנכונים לקידום האתר?

כדי להבטיח קידום אתרים מוצלח צריך לבחור את מילות המפתח הטובות ביותר לקידום. לעתים מדובר בניסיון ולעתים בניסוי וטעיה. בדרך כלל מדובר בשילוב של שניהם. קידום אתרים כולל עשרות פעולות שיש לבצע על מנת לקדם אתר בגוגל, רבים מאותן פעולות מתבצעות באופן קבוע מדי חודש. מחקר מילות מפתח מבצעים בדרך כלל לאחר האפיון הראשוני של העסק וקהל היעד ולפני העבודה השוטפת על הקידום, שכן הוא מיועד לבחירת הביטויים המתאימים לקידום האורגני של האתר בתוצאות החיפוש. לאילו ביטויים אתם מכוונים? האם ביטויים כלליים ותחרותיים יותר? אולי דווקא כדאי לשלב כמה ביטויי זנב ארוך עם פחות חיפושים אך גם פחות תחרות ולהשיג תוצאות בטווח הקרוב יותר? כאשר מדובר על קידום אורגני ברחובות חשוב לשלב גם ביטויים בעלי אופי לוקאלי, כלומר כאלה המשלבים את המילה רחובות או ערים אחרות בסביבה בתוך הביטוי. מחקר מילות מפתח הוא רק אחד הצעדים לקידום אתר בגוגל והוא חיוני כבר משלבי בניית האתר שלכם.

על מה חשוב לשים לב בהכנת האתר לקידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו?

שלבי הבנייה של האתר שלכם יהיו מאוד קריטיים במיוחד עבור עסק קטן. כך למשל, אם אתם מתכוונים להשקיע בהליך קידום אתרים לעסקים קטנים כדי לקדם את העסק בגוגל ולהביא לקוחות דרך מנוע החיפוש הפופולרי, תצטרכו לבקש מחברת בניית האתרים שלכם להכין את האתר לצרכי הקידום כבר משלבי הבנייה שלו. במידה ומדובר באותה חברה שתספק לכם את שני השירותים היא תעשה זאת במסגרת העבודה על בניית האתר, בדרך כלל ללא תשלום נוסף. כך אנו עושים אצלנו בוואמוס מדיה לצורך העניין. כאשר מדובר בשתי חברות נפרדות או בלקוח שאינו יודע אם ימשיך לקידום אורגני אבל ירצה משלבי בניית האתר כבר להכין אותו ליתר ביטחון, ייתכן ופעולות אלה יהיו בתוספת תשלום. פעולות שיש לבצע יהיו שיפור מהירות הטעינה של האתר, הכנת תפריטי ניווט נוחים ויעילים, הוספת מפת אתר ועוד.

האם קידום אתר חנות שונה מקידום אתר רגיל?

עסקים רבים הנמצאים ברחובות בעלי חנות פיזית המשווקת מוצרים שונים. אותם בעלי עסקים המקימים אתר אינטרנט מקימים אתר מסוג שונה, אתר חנות. אתרים אלו הם לא רק אתרי תדמית אלא מאפשרים ללקוחות להזמין את מוצרי החברה אונליין, מציגים לראווה את קטלוג המוצרים בצורה מרשימה ומפורטת יותר ומספקים את כל התמיכה והשירות ללקוח באמצעות האתר. בתוספת אוטומציות זה יכול לשדרג משמעותית את תפעול העסק שלכם וגיוס לקוחות חדשים והזמנות חדשות במרחב הדיגיטלי. קידום אתרי חנות יהיה שונה מאתר רגיל, בכל בשל מבנה האתר השונה. אתרים מסוג זה יכללו בדרך כלל כמות גדולה מאוד של עמודים דלים בתוכן, בשל העובדה שבעמודי מוצר תראו בדרך כלל כמות קטנה מאוד של תוכן. לרוב יהיה מדובר במפרט הטכני של המוצר, מחיר וכותרת. אנו ממליצים בחום להוסיף פסקה, שתיים או יותר לעמוד המוצר ולהרחיב אותו מעט ככל האפשר, בטח ביחס לכמות המילים בעמודים מקבילים אצל המתחרים. זאת כדי להשיג יתרון תחרותי בגוגל לעסק שלכם, מה שבסופו של דבר עשוי להשתקף גם בהכנסות שלכם. 

טיפים חשובים לקידום אתר חנות ברחובות:

  • תוכן – ראשית אתם רוצים להרחיב את התוכן באתר שלכם כמה שיותר. בדקו את העמודים המקבילים למוצרים דומים באתרים של מתחרים שלכם ואת כמות התוכן שיש בהם. דאגו ליותר תוכן אינפורמטיבי ומעניין בעמודי המוצר שלכם. תכלול גם עמודי שירות ראשיים ופוסטים בבלוג באתר שלכם כדי לחזק את מצבת התוכן באתר שלכם. העשירו את התוכן בתמונות, סרטונים ומידע נוסף מלבד טקסט.
  • תפריט קטגוריות – ניווט נוח ויעיל באתר חשוב גם לחוויית המשתמש באתר שלכם ובעיקר לקידום האורגני שלו. על אף שזה לא נראה קשור באופן ישיר, כל חברה לקידום אורגני תסכים איתנו ששיפור חוויית המשתמש באתר, לרבות תפריטי ניווט נוחים ויעילים לגולשים באתר החנות שלכם – תהיה קריטית גם למדדים המשפיעים על הקידום האורגני של האתר.
  • מגוון אפשרויות ליצירת קשר – גוגל אוהבת שהאתרים יהיו סמכותיים ואמינים ולכן אתרים המציעים מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק יהיו מועדפים על גוגל, במיוחד כאשר מדובר באתרי חנות המשלבים אפשרות לרכישה אונליין.
4.9/5 - (10 votes)
קידום אורגני ברחובות
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.