קידום אורגני פתח תקווה

קידום אורגני הוא אחד מטכניקות הפרסום המובילות בעולם השיווק הדיגיטלי כיום. כל בעל עסק רוצה להופיע במקום הראשון בתוצאות האורגניות בגוגל ויש לכם יתרונות רבים וטובים. אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחים בשירות קידום אתרים לעסקים ומספקים שירותי קידום אורגני פתח תקווה לבעלי עסקים בעיר ובסביבה המעוניינים לפרסם ולקדם את העסק שלכם לתושבי העיר. מהם הדברים החשובים בכל הליך קידום אורגני שיהיו חיוניים גם עבור העסק שלכם בפתח תקווה? האם כדאי יהיה לשלב פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק במקביל לעבודת הקידום האורגני? על כך ועוד ב3 הדקות הקרובות.

5 דברים שאנחנו עושים בכל הליך קידום לכל לקוח ובכל תחום:

#1 – תוכן – כל הליך קידום אורגני כולל כמובן כתיבת תוכן לאתר, תוכן למאמרי קידום אותם מפזרים ברחבי הרשת כדי לייצר קישורים לאתר ועוד. הכותבים המקצועיים שלנו לומדים היטב את הלקוחות ובקיאים היטב במבנה הרצוי של התכנים, בשילוב מילות המפתח בצורה טבעית ואידיאלית בתכנים על מנת למקסם את פוטנציאל התוכן להתקדם במנועי החיפוש מצד אחד אך לשמור על חוויית קריאה ומתן ערך לגולשים מצד שני. חשוב לעדכן את האתר בתוכן חדש לעתים קרובות. התדירות תלויה בתקציב שלכם ובהיקף חבילת הקידום שלכם אך מבחינה אסטרטגית בוחנים גם את תדירות העדכון של המתחרים שלכם. בסופו של יום גוגל רוצה לוודא שהיא ממליצה על אתרים המעדכנים תוכן בתדירות גבוהה יחסים מה שמבטיח תוכן עדכני ואתר המספק ערך רב לגולשים בו.

#2 – אופטימיזציה – החלק השני של כתיבת התוכן לאתר הוא נושא האופטימיזציה המהווה חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום אתרים. בחלק זה אנו מבצעים התאמות שונות של התוכן למנועי החיפוש. במיוחד אם אנו מקבלים לעבודה אתר קיים שיש בו כבר תוכן שלא עבר אופטימיזציה לקידום אורגני בעבר או שהעבודה בו בוצעה בצורה לקויה וכעת נדרשת בתיקון. במסגרת העבודה על אתר נשקיע בכל חודש כמות שעות מסוימת באופטימיזציה והתאמה של התכנים באתר לצרכי מנועי החיפוש מבלי לפגוע באיכות הקריאה של המאמר. בין היתר נשלב בצורה נכונה את מילות המפתח הנכונות לקידום, נסדר את מבנה האתר בצורה אסתטית ונעימה לקריאה, נוסיף קישורים פנימיים לעמודים אחרים באתר ועוד.

#3 – בניית קישורים – הקישורים מאז ומתמיד היו אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני פתח תקווה ושירות קידום אתרים בכלל. הקישורים מצביעים לגוגל על אתר מומלץ עם תוכן טוב שכדאי להגיע אליו. על אף שזה לא תמיד כך כאשר מתקיימים קישורים בין עמוד אחד לאחר אך מבחינת מנוע החיפוש של גוגל, הפועל על פי אלגוריתם ורובוטים הסורקים את הרשת לפי נתונים טכניים – הרי שזהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר מבחינתו לבחון האם האתר נחשב למומלץ ואיכותי. כמובן שיש מאות או אלפי פרמטרים המשפיעים על המיקום של האתר בתוצאות האורגניות בסופו של דבר, אולם מכיוון שמדובר באחת הפעולות החשובות ביותר נושא הקישורים חיוני לנו ביותר בהליך הקידום האורגני של אתרינו ואתרי לקוחותינו.

#4 – ניתוח נתונים – אחד התחביבים שלנו כמקדמי אתרים ואנשי דיגיטל, ואולי אחד הדברים גם החשובים ביותר בעבודה שלנו, הוא לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לצורך ניתוח נתונים. איסוף מידע הוא חלק מרכזי בשיווק דיגיטלי בכלל ובהליך קידום אורגני בפרט ולכן חשוב מאוד לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים שונים, בדגש על כלי אנליטיקס וכלי SEO העוזרים לנו ללמוד יותר אודות התנהגות הגולשים באתר שלנו, אודות מיקומי מילות המפתח שאנו מקדמים ופרטים רבים אחרים על האתר, על המתחרים, על השוק – שנוכל להיעזר בהם לשפר את הביצועים שלנו עבור הלקוחות. 

#5 – שיפור חוויית המשתמש באתר: אנו בוואמוס מדיה בונים אתרים מדהימים ללקוחותינו שהם גם יפים אך גם מספקים חוויית משתמש מדהימה. הסיבה לכך היא כיוון שמדובר בחלק כל כך חשוב בהליך הקידום האורגני שגוגל שמה עליו דגש חזק מאוד כיום. אנו מדברים על פרמטרים שונים כמו שיפור העיצוב והמבנה של האתר, שיפור מהירות הטעינה באתר, התקנת תוסף נגישות, שיפור התכנים והמבנה שלהם, ניווט נוח ויעיל בין עמודי האתר, שיפור אבטחת האתר ועוד.

האם כדאי לשלב קידום ממומן בקמפיין הפרסום שלנו?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בענף שלנו היא האם כדאי להשקיע בקידום אורגני או קידום ממומן (פרסום ממומן). התשובה שלנו ושל כל איש מקצוע מנוסה בענף לאו דווקא תציג לכם תשובה חד משמעית. התשובה הבטוחה תהיה לאחר מחקר קהל היעד של העסק והאפיון הראשוני של העסק. צריך לבדוק היכן נמצא קהל היעד ברשת והיכן כדאי להשקיע את התקציב. כמו כן, מכיוון שקידום אורגני פועל יותר לטווח הארוך וקידום ממומן פועל לטווח הקצר (על אף שהוא לרוב יהיה יקר יותר בטווח הארוך מבחינת עלויות ואינו כולל את מגוון היתרונות של הקידום האורגני) הרי שלעתים בעל העסק יזדקק ללקוחות בטווח הקצר ולכן יעדיף להשקיע שם את כספו.

החשיבות של חברת קידום אתרים מקצועית בפתח תקווה:

על מנת להצליח בקידום האתר שלכם בגוגל תצטרכו לעבוד עם חברה לקידום אורגני מקצועית ומנוסה. מקדם לא מנוסה עשוי להשתמש בשיטות עבודה מיושנות שאינן מתכתבות עם העדכונים האחרונים של גוגל ועשויות להזיק לאתר שלכם. כמו כן מקדמים מתחילים ולא מנוסים עשויים לעשות שימוש במניפולציות לא חוקיות על מנוע החיפוש ולבצע קידום אגרסיבי כדי לרצות את הלקוחות אך ללא הכר. עבודה מול חברת קידום אורגני מקצועית תבטיח לכם שקט בכל הנוגע לאופן שבו יקודם האתר שלכם וטכניקות העבודה שייעשה בהם שימוש. כמו כן חברה מקצועית ומנוסה גם תעשה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שיחזקו את פעולות הקידום של האתר שלכם. 

 

5/5 - (14 votes)
קידום אורגני פתח תקווה
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.