קידום אורגני בצפון

על מנת להגביר את החשיפה למותג שלכם באינטרנט תצטרכו להשקיע בפרסום. אחד מערוצי הפרסום הפופולריים ביותר הוא כמובן קידום אורגני בגוגל. על מנת להבטיח שהקמפיין שלכם יהיה מוצלח ויניב תוצאות תצטרכו לעבוד עם חברת קידום מנוסה, מקצועית וכזו שלא מעגל פינות ועושה שימוש בטכניקות חוקיות וטובות העבדות לה ולקוחותיה באופן מוכח בשטח. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך ולספק לכם שירותי שיווק, מיתוג ופרסום באינטרנט עם דגש על בניית אתר מקצועי לעסק וקידומו בתוצאות החיפוש. 

מדוע כדאי לכם להשקיע בקידום אורגני לאתר שלכם?

אם הגעתם לעמוד זה כנראה יש לכם מושג, לפחות בסיסי, בחשיבות של קידום אתרים לעסקים קטנים ובכלל לכל עסק. לקידום האורגני יש מגוון יתרונות לארגונים, עצמאיים ובעלי עסקים שיכולים להיות משמעותיים הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית:

  • מוניטין – להיות ראשון בגוגל זה לא עניין של מה וכך. גוגל הופכת להיות קפדנית יותר משנה לשנה לגבי בעלי האתרים שהיא חושפת במנוע החיפוש שלה, בוודאי במקומות הראשונים. על כן חשוב להופיע בתוצאות הראשונות ובשאיפה כמה שיותר גבוה לתוצאה הראשונה. זה ישפר את האמינות של המותג שלכם וימצב אתכם כמותג חזק בתחום שלכם.
  • כמות התנועה – נכון לשנת 2023 מעל 60% מתנועת הגולשים באינטרנט מגיעה ממנועי החיפוש ובראשם גוגל. למעשה מעל 95% מהגולשים בישראל מחפשים בגוגל את מה שהם צריכים ולא במנועי חיפוש אחרים. לכן מדובר בכמות אדירה של גולשים שיכולה להגיע אל האתר שלכם מדי יום ולהתעניין בשירותים ובמוצרים שלכם.
  • תנועה איכותית יותר – כאשר גולש מגיע אליכם לאתר לאחר שביצע חיפוש למוצר, שירות או ביטוי מסוים – מדובר בגולש ממוקד ורלוונטי יותר. לכן הוא גם יהיה בעל סבירות גבוהה יותר להשאיר פרטים אצלכם באתר. אז נכון, קידום אתרים פועל לטווח הארוך בעיקר אבל כשהתוצאות מגיעות כדאי לכם לשים מצופים ולקשור את עצמכם לסירה כיוון שהסחף הוא גדול מאוד.
  • העלאת הערך של האתר שלכם – הערך של העסק ושל האתר שלכם קופץ אוטומטית כאשר האתר ממוקם גבוה בתוצאות החיפוש. בקידום האורגני של האתר הושקע ככל הנראה לא מעט זמן וכסף ולכן אתר שמבוסס במקומות הראשונים ומקבל תנועה אורגנית מדי יום וכנראה גם לקוחות פוטנציאליים, עשוי להיות בעל ערך רב יותר.
  • אנשים מעדיפים להיכנס לתוצאות החיפוש האורגניות ולא לתוצאות הממומנות – האינטרנט מוצף בפרסומות, כך גם ברשתות החברתיות, באפליקציות בטלפון, בתחנת האוטובוס, בשלטי החוצות ואפילו בתיבת המייל שלנו. לכן אנשים מפתחים כבר מנגנון אוטומטי לדחיית פרסומות וכאשר רואים בתוצאות בגוגל את המילה "מודעה" ליד האתר הרי שרבים מהאנשים יעדיפו לא להיכנס למודעה אלא לתוצאה אורגנית.
  • טוב גם בטווח הארוך – תכנים טובים שיעלו לאתר שלכם ופעולות קידום אורגני שונות שיבוצעו במהלך תקופת הקידום יתרמו לאתר עוד תקופה מסוימת קדימה. כל זמן שתמשיכו את הקידום כך תבססו תשתית קידום חזקה יותר לאתר שלכם לאורך זמן ותשמרו על עצמכם רחוקים מהמתחרים שלכם.
  • רלוונטי לכל תחום – כל דבר כיום מחפשים בגוגל, ממוצרים, דרך שירותים, בתי עסק ואנשי מקצוע, מדריכים, טיפים, סרטים, משחקים וכל דבר למעשה. לא משנה באיזה תחום אתם הקידום האורגני ככל הנראה יתאים לכם.

מה עושים במסגרת שירות קידום אורגני בצפון?

הליך קידום אורגני כולל עשרות פעולות המשפיעות על מאות/אלפי פרמטרים העשויים להשפיע במידה כזו או אחרת על מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש. לא נוכל לפרוט כאן על כל הפעולות הללו אבל בהחלט נוכל להזכיר כמה מהחשובות שבהן:

מחקר מילות מפתח ובחירת הביטויים לקידום – כל אסטרטגיית קידום אורגני מבוססת תחילה על מחקר מילות מפתח ובחירת הביטויים הרלוונטיים לקידום. לכן בתחילת העבודה חשוב לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את הביטויים המתאימים ביותר לקידום. אם האתר יקודם לאזור ספציפי בארץ או אפילו לעיר ספציפית כדאי יהיה לשלב ביטויים בעלי אופי מקומי (בשילוב האזור/העיר הרלוונטיים). לדוגמה במאמר זה אנו מקדמים את השירות שלנו לעסקים בצפון ולכן הביטוי הראשי שאנו מזכירים הוא קידום אורגני בצפון. 

תוכן לאתר – חלק מרכזי מתפעול שוטף של כל אתר ובמיוחד כזה הנמצא בהליך קידום אורגני הוא להזין תוכן באתר. התוכן צריך לשלב את הביטויים שאתם רוצים לקדם אך לא פחות חשוב מכך – לתת ערך אמיתי לגולש. כדאי להזין תכנים באורך סביר של 400 מילים לכל הפחות ויש בעלי אתרים שמעדיפים להשקיע במאמרים ארוכים יותר שתורמים לקידום האורגני. כאשר מדובר על קידום אתרי חנות למשל צריך לקחת בחשבון עמודי מוצר רבים. בדרך כלל עמודים אלה יכללו פחות טקסט מפוסטים לבלוג או עמודי שירות ראשיים ולכן מומלץ להרחיב אותם עם מעט תוכן אינפורמטיבי ו/או שיווקי.

בניית קישורים – חלק מרכזי נוסף בהליך הקידום האורגני הוא לבנות קישורים התורמים לבניית סמכות לאתר ומציגים למנוע החיפוש שהאתר המקושר כולל תוכן מומלץ. חשוב לשים דגש על איכות הקישורים והטבעיות שלהם. בניית תמהיל קישורים טבעי יכולה להיות מורכבת ולכן חשוב לעבוד עם חברה מנוסה שמבינה בנושא.

קידום אתרים מקומי בצפון עם חברת קידום מנוסה:

בבואכם לבחור חברת קידום אורגני אתם רוצים לבדוק את ההמלצות על החברה, תיק העבודות שלה וסוג האתרים שהיא מקדמת. כמו כן אתם רוצים לבדוק את התקשורת שלכם והאם אתם מרגישים בנוח לעבוד מול נציגי השירות. בסופו של דבר מדובר בעבודה לטווח ארוך ולכן אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עובדים עם האנשים הנכונים שייקחו אתכם קדימה בתוצאות החיפוש. לפרטים נוספים  ושיחת היכרות ללא התחייבות תוכלו לפנות אלינו בוואמוס מדיה ונשמח לעמוד לשירותכם.

4.9/5 - (7 votes)
קידום אתרים אורגני בצפון
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.