בניית אתר תיירות

ענף התיירות הוא אחד התחומים היפים ביותר שקיימים אך גם התחרותיים ביותר בכל הנוגע לשיווק במרחב הדיגיטלי. על מנת להתבלט בענף זה על פני המתחרים שלכם תצטרכו ללא ספק להשקיע באתר תיירות שהוא לא פחות ממדהים. לפני שאתם מחפשים חברת בניית אתרים חשוב שתכירו קודם כל את האלמנטים החשובים ביותר שאתם רוצים להשקיע בהם באתר התיירות שלכם, הן מבחינת אלמנטים גנריים החשובים לכל אתר כמו אחסון וחוויית משתמש ועד לאלמנטים ספציפיים החשובים לענף התיירות כמו ניווט נוח ויעיל, המלצות רלוונטיות של תוכן ותוכן ויזואלי שהוא לא פחות חשוב מזה הטקסטואלי. אם תקדישו לנו 5 דקות מזמנכם אנו מבטיחים לכם שתצאו עם ידע מזוקק שיעזור לכם להגיע מוכנים יותר לשלבי האפיון של האתר שלכם מול בונה האתר שלנו, מה שיתרום גם לנו להפיק עבורכם את האתר הנדרש לכם במינימום זמן ובמקסימום אפקטיביות. 

בניית אתרים לעסקים בתחום התיירות – איזה סוג אתר אתם צריכים?

בניית אתרים לעסקים – תחום התיירות הוא תחום רחב ידיים: אינספור אתרים תיירותיים מומלצים, חברות תיירות רבות הנלחמות על כרטיס האשראי של הלקוחות ואתרים מדהימים של הלקוחות המלאים בכל טוב שיאפשר לנו לתכנן בבטחה את הטיול הבא שלנו. בניית אתרים לעסקים בתחום התחרות צריך להיות לא פחות ממדהים אבל רגע לפני שנכנס לעומק – איזה סוג אתר אתם צריכים בתחום התיירות? הנה כמה אפשרויות:

  • אתר תדמית לחברת תיירות.
  • אתר לביצוע הזמנות אונליין לחבילות נופש ותיירות.
  • בלוג/מגזין בנושא תיירות
  • אתר המתמחה בטיולים מאורגנים לעיר או מדינה ספציפית. 

בהתאם לסוג האתר הרלוונטי עבורכם ניתן יהיה לחקור את המתחרים שלכם, לאפיין את קהל היעד שלכם ולאחר מכן להגיע אל תכנון האתר שלכם בצורה הנכונה והטובה ביותר עבורכם.

כמה אלמנטים גנריים החשובים לכל אתר וגם לאתר התיירות שלכם:

אנו בחברת ואמוס מדיה אוהבים לראות את הלקוחות שלנו מצליחים ומתקדמים. לצורך כך אנו לא חוסכים מהם עבודה ודאגה לפרטים הקטנים ויותר. חלק מהסעיפים שעוד רגע נציג בפניכם אלו סעיפים שאנשי מקצוע רבים יכולים בקלות למרוח אתכם לגביהם, לעגל פינות או לדאוג לעבודה פשוטה/מוזלת/חסכונית כדי למקסם רווחים מבחינתם. אנו בוואמוס מדיה מעדיפים מראש לכלול בתפריט העבודה את הפרמטרים החשובים ביותר שצריך לשים עליהם את הדגש ולדאוג להם ברמת האיכות הגבוהה ביותר:

  • אחסון האתר – אחסון האתר הוא המרחב הדיגיטלי בו יושב האתר למעשה. ככל שהאחסון שלכם טוב יותר כך הגלישה באתר שלכם תהיה מהירה יותר, חוויית השימוש בו תהיה נעימה יותר לגולש מבחינת הניווט בין העמודים ומהירות הגלישה. כמו כן אחסון טוב יכלול שירות ותמיכה איכותיים וזמינים, יהיה מאובטח וחזק כך שיפחית את הסיכון לפריצות ועוד. 
  • פלטפורמה מתאימה לאתר – הדבר הבא שנרצה לדבר עליו הוא כמובן המערכת עליה נבנה את האתר שלכם. בניית אתר תיירות על מערכת וורדפרס הינה האופציה המומלצת ביותר. נכון שיש עוד מערכות נחמדות כמו מג'נטו, ג'ומלה ואחרות אולם לאחר שנים של ניסיון בתחום ובניית מאות אתרים בתחומים שונים אנו יכולים להמליץ בפה מלא על עבודה עם מערכת וורדפרס. 
  • חוויית משתמש ועיצוב האתר – אנו בוואמוס מדיה שמים דגש על עיצוב נעים ונוח לגולש לצד חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. שיפור חוויית המשתמש חיונית מאוד כיום, במיוחד בתחומים תחרותיים כמו זה של התיירות שכן אם האתר שלכם לא יהיה מספיק נוח, מהיר ונעים לגלישה או שהגולש יתקשה להתמצא בו או למצוא את התוכן שחיפש הרי שהוא יברח מהר מאוד למתחרים שלכם.
  • התאמה רספונסיבית – כלומר התאמה למובייל ולגלישה במסכים בגדלים שונים. כיום מרבית הגולשים באינטרנט עושים זאת דרך המובייל ולא מן הנמנע שאת הטיול הבא נתכנן כאשר אנו יושבים על הספה בסלון וקוראים לנו בנחת על מקומות אטרקטיביים ליעד הבא דרך הנייד. 
  • תוכן טוב ואיכותי – התוכן עשוי להיות ההבדל בין גולשים שיחזרו לאתר שלכם וירצו להמשיך ללמוד מכם ואולי להזמין דרככם את הטיול הבא שלהם, לבין גולשים שיברחו קצת באתר ולא יחזרו אליו יותר. אנו עובדים עם כותבי תוכן אנושיים, ללא מחוללים וללא חרטוטים. אין תחליף לניצוץ האנושי ולרגש המועבר בכתיבה האנושית אל הגולש וזה בסופו של דבר מה שמשאיר את הגולשים אצלכם. 

על מה חשוב לשים דגש ספציפית בכל הקשור לאתרי תיירות?

בניית אתר אינטרנט בתחום התיירות יצטרך גם את ההתאמות שלו והאלמנטים הספציפיים הקשורים אליו. 

ההיבט הוויזואלי – בשונה מאתרים ברוב התחומים האחרים כאשר אנו רוצים לגרום לגולשים לתכנן או להזמין חופשה דרך האתר שלנו או להזמין מאתנו הפלגת נופש, כרטיסי טיסה או אפילו אטרקציות בחו"ל אנו רוצים לגרום להם לדמיין את עצמם נמצאים שם ונופשים. כדי לגרום להם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר חשוב יהיה לשלב יותר אלמנטים ויזואליים שיגרמו למי שמבקר באתר שלכם כבר לטעום את החופשה ולא רק לדמיין אותה.

ניווט נוח ויעיל – בין אם הגולש שלכם יודע היכן הוא רוצה לטייל ומחפש אטרקציות, בתי מלון וכרטיסי טיסה לאותו היעד ובין אם הוא בודק את האפשרויות השונות שלו ומחפש המלצות מעניינות לטיולים הרי שחשוב יהיה לדאוג לניווט נוח ויעיל באתר. אתם רוצים לדאוג למנוע חיפוש פנימי לחיפוש טיולים לפי מדינות/ערים, לפי אזור גאוגרפי, לפי סוג/אופי הטיול, משפחתי/רווקים/זוגות וכו'. 

אפשרות הזמנה נוחה ויעילה – בסופו של דבר מהי מטרת האתר? ככל הנראה לקדם חבילות נופש, כרטיסים, חופשות או לקדם את השירותים שלכם בארגון החופשות. במקרה כזה אתם רוצים לוודא שהגולש עובר את המסע שהוא נדרש לעשות באתר, מגיע אל הנקודות הנכונים ואתם מניעים אותו לפעולה בצורה הטובה ביותר כדי שיהפוך בסופו של דבר ללקוח שלכם.

5/5 - (23 votes)
בניית אתר תיירות
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.