בניית אתר בוורדפרס – 7 יתרונות שהופכים את וורדפרס לאופציה הטובה ביותר

בניית אתרים היא הבסיס למיתוג ופרסום העסק שלכם באינטרנט. האתר שלכם יהיה ככל הנראה התשתית המרכזית שלכם וגם הטובה ביותר לשלוח אליה את הקהל שלכם. לאתר שלכם יוכלו להגיע קהל מהרשתות החברתיות, מקמפיינים ממומנים במערכות פרסום שונות, מסרטונים שלכם מיוטיוב וכמובן גם מפרסום אופליין כמו פה לאוזן, כרטיסי ביקור, שלטים ואפילו כתובת אתר על שקיות האריזה של המוצר שלכם. המערכת הטובה ביותר לבסס עליה את בניית האתר שלכם היא חד משמעית מערכת וורדפרס. זו הסיבה שאנו בוואמוס מדיה החלטנו להתמחות בבניית אתרי וורדפרס בלבד מבלי להיכנס לעומק במערכות אחרות. בוורדפרס יש את כל מה שצריך כדי לבנות אתר אינטרנט לעסק, מכל סוג וברמה הגבוהה ביותר הן מבחינת עיצוב ושליטה על האספקטים השונים של האתר והן מבחינת חוויית שימוש, קידום ופרסום האתר, שימוש בתוספי אנליטיקס ועוד. בכתבה זו נסקור 7 מהיתרונות שהופכים את וורדפרס למערכת התוכן הפופולרית בעולם.

#1 – מערכת אהובה מאוד על גוגל ועל מקדמי אתרים:

היתרון הראשון ואחד מהמשמעותיים ביותר הוא כמובן העובדה שוורדפרס  מאוד אהובה על גוגל. זה לא שראשי גוגל עמדו על גג בנייני המשרדים שלהם וצעקו לכל "אנחנו אוהבים את וורדפרס!!!" אלא שניתן להסיק זאת בקלות מהעובדה שמרבית האתרים הממוקמים היום בתוצאות הראשונות בגוגל, כמעט בכל תחום, אלו אתרי וורדפרס. אתרים מסוג זה בדרך כלל מסודרים יותר מבחינת קוד, מה שמקבל על גוגל לקרוא היטב את האתר והעמודים השונים בו, להבין היטב באילו נושאים עוסקים האתרים והעמודים השונים בהם ולהבין טוב יותר אפילו תכנים נוספים שעולים לאתר כמו סרטונים, תמונות ועוד בזכות תגיות מטא המוצמדות להם. העובדה שמדובר במערכת פופולרית בעיני גוגל גם גורמת למקדמי אתרים רבים לאהוב את המערכת אך זו לא הסיבה היחידה שהם אוהבים אותה. מקדמי אתרים מאוד אוהבים את מערכת וורדפרס בשל העובדה שניתן להתקין תוספים שונים המסייעים לעבודת הקידום באספקטים שונים כמו איסוף נתונים, מציאת לינקים שבורים, התקנת חודשים וחיבור של כלי SEO שונים, התקנת תוספי SEO המסייעים באופטימיזציה של התכנים באתר ועוד.

#2 – ממשק משתמש נוח וידידותי:

יתרון נוסף וחשוב מאוד הוא ממשק משתמש נוח וידידותי. בין אם אתם שוכרים חברת קידום אתרים או חברה שתנהל את האתר שלכם באופן שוטף או רוצים לנהל את האתר שלכם בעצמכם, חשוב שתהיה מערכת ידידותית, נוחה וכזו הכוללת את כל הפונקציות הנדרשות לשליטה מלאה על האתר והאספקטים השונים בו. וורדפרס מאפשרת את זה. ניתן לערוך, להוסיף ולהסיר תכנים בקלות, להוסיף תמונות, סרטונים, לבנות גלריות ועוד. באמצעות תוסף האלמנטור ניתן גם לבנות תבניות שיחולו בעמודים שונים באתר ובכך לחסוך זמן עבודה.

#3 – תוסף האלמנטור – הלחם והחמאה של וורדפרס:

כשמדברים על בניית אתרי וורדפרס כיום לרוב נדבר על בניית אתרים באמצעות תוסף האלמנטור. אם בעבר וורדפרס הייתה ידועה בשל אינספור התבניות שהיה ניתן להשתמש בהן לבניית האתר שלכם, הרי שתוסף האלמנטור טרף את כל הקלפים. גרסת הפרו שלו מאפשרת בניה של אתר מקצועי לעסק מכל סוג ושליטה מלאה באלמנטים השונים של האתר, החל מנושא הטיפוגרפיה, דרך צבעים, מיקום של אלמנטים שונים בעמוד, בניית תבניות לשימוש חוזר ועוד. כיום ללא ספק מדובר בלחם והחמאה של וורדפרס ומעל 95% מבוני האתרים כיום הבונים אתרים בוורדפרס עושים שימוש באלמנטור ולא בתבניות. 

#4 – רוצים משהו מוכן? יש תבניות:

במידה ואתם רוצים לבנות את האתר שלכם בעצמכם ואין לכם ניסיון בבניית אתרים או זמן לבנות אתר מאפס באלמנטור תוכלו לרכוש תבנית פרימיום ב40-60 דולר בממוצע או להשתמש בתבנית חינמית (פחות מומלץ) ולבסס עליה את בניית האתר שלכם. אז נכון, יהיו עוד מאות או אלפי אתרים בעולם עם עיצוב דומה לזה שלכם והאתר לא יהיה ייחודי במיוחד, אך תוכלו לחסוך זמן רב ומאמץ בבניית האתר מאפס ולהשקיע יותר זמן בתכנים לצורך העניין. גם בעת בניית דף נחיתה זה יכול להועיל להשתמש בתבנית קיימת אם כי כאשר מדובר בדף אחד הבנייה באלמנטור אפילו פשוטה יותר.

#5 – שימוש בתוספים לשדרוג חוויית השימוש באתר:

יתרון משמעותי נוסף של וורדפרס הוא כמובן שימוש בתוספים שונים. בבואכם לבנות אתר וורדפרס תכירו בוודאי את חנות התוספים הנמצאת במשרד האחורי של האתר שלכם. שם תמצאו אלפי תוספים חינמיים לשימוש, לרובם גרסת פרו בתשלום, וברחבי האינטרנט גם תמצאו מגוון אתרים נוספים בחינם או בתשלום במידת הצורך. תוספים אלו משדרגים למעשה את האתר שלכם באספקטים שונים כמו קידום אורגני, איסוף מידע אודות הגולשים באתר, חיבור לכלים חיצוניים לצרכים שונים ועוד. כך למשל יש תוסף המסייע בהכוונה והתאמה של תוכן באתר לצרכי קידום, תוסף המסייע לשיפור מהירות הטעינה באתר, תוסף המסייע למציאת קישורים שבורים ועוד.

#6 – מערכת שמתעדכנת כל הזמן:

יתרון חשוב נוסף הוא שמערכת וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח המתוחזקת על ידי קבוצת מפתחים הדואגים כל הזמן לשפר את המערכת. דרך המשרד האחורי של האתר שלכם תוכלו לעדכן את האתר לגרסת וורדפרס חדשה יותר במידה ותרצו, שלרוב תבצע עדכון גרסה לשדרוג חוויית השימוש, הכלים השונים, תיקון באגים ועוד.

#7 – מתאים לבניה של כל סוגי האתרים:

כאשר מדובר על בניית אתרים לעסקים לא כל האתרים נולדו שווים. חלק מהאתרים יצטרכו להיות זולים וחלק יוקרתיים יותר, חלק יהיו אתרי תדמית, אחרים אתרי חנות ואולי בכלל תצטרכו אתר פורטפוליו להצגת עבודות, כרטיס ביקור דיגיטלי או דף נחיתה אטרקטיבי. את כל אלה ועוד אתרים מסוגים שונים תוכלו להקים במערכת וורדפרס.

 

5/5 - (11 votes)
בניית אתר בוורדפרס
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.