בניית אתרים תל אביב

לא סתם אומרים שתל אביב היא כמו הניו יורק של ישראל. העיר גועשת ורועשת 24 שעות ביממה, כאשר במהלך היום תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות, משרדים פעילים, חוף הים המוזהב עם השמש המפנקת המאפיינת את מזג האוויר בישראל ברוב חודשי השנה. בשעות הלילה פאבים, מועדונים, בתי קפה, מסעדות ואינספור מקומות פתוחים שייתנו לכם הרגשה של חיות ואנרגיות גם כשהירח הוא זה שמאיר. אלפים רבים של בתי עסק ועוד עשרות אלפי עצמאיים הפועלים בעיר הופכים את התחרות לגדולה על כל לקוח ומשום כך חשוב יהיה לדאוג לפרטים הקטנים כדי ליצור בידול מהמתחרים שלכם. הכול מתחיל בבניית אתר מקצועי לעסק.

בניית אתר מקצועי לעסק – ההבדל הוא בפרטים הקטנים:

אנו בוואמוס מדיה שמים דגש על הפרטים הקטנים בבניית אתר לכל עסק שאנו עובדים עמו. הסיבה לכך היא מכיוון שאנו מאמינים כי ההבדל הוא בפרטים הקטנים. כאשר אתם בונים אתר מקצועי לעסק שלכם כבר יהיה לכם יתרון תחרותי על בעלי עסקים בתחום שלכם שאין להם אתר לעסק או שהאתר שלכם מיושן ואינו משרת את המטרה שלו. עם זאת, סביר להניח שתמצאו גם כמה מתחרים בתחום שלכם שכן יש להם אתר מקצועי לעסק, שגם נראה טוב ומציג אותם בצורה הטובה ביותר. כאן למעשה ההבדל יהיה בפרטים הקטנים והוא עשוי להיות הבדל משמעותי. זה יכול להיות החיבור המהיר של הקהל אתכם, חוויית המשתמש באתר שלכם, התאמה רספונסיבית של האתר ועוד.

קידום לוקאלי בתל אביב והתאמת האתר משלבי הבניה שלו:

קידום לוקאלי הוא מונח המתייחס לתחום קידום האתרים בגוגל. הוא מתייחס להליך קידום בעל אופי מקומי מבחינה גיאוגרפית. כלומר שאם בית העסק שלכם בתל אביב לדוגמה או נמצא באזור ומספק שירותים בתל אביב – תרצו לקדם את האתר שלכם לביטויים הקשורים בעסק ובשירותים שלכם בתוספת המילה תל אביב. לדוגמה, אם יש לכם חברת הובלות המספקת שירותיה באזור המרכז תוכלו לקדם ביטויים כמו הובלות במרכז, הובלות בתל אביב, הובלות בחולון, הובלות ברמת גן, שירותי הובלות תל אביב וכך הלאה. אנו בוואמוס מדיה משקיעים בהתאמה מלאה של האתר לצרכי קידום כבר בשלבי הבניה שלו, כולל התאמה לקידום לוקאלי אם כך יבחר הלקוח.

תנו לנו לקחת אתכם שני צעדים לפני המתחרים שלכם:

אנו בוואמוס מדיה לא מסתפקים בלקחת את הלקוחות שלנו צעד אחד קדימה אלא אוהבים לקחת אותם שני צעדים קדימה. כלומר שהאתר שלכם לא רק יראה טוב ויתאים לרוח התקופה אלא שבמסגרת העבודה יחד נדאג לכם גם לתכנים מצוינים לאתר שלכם שיקנו ערך אמיתי לגולשים שלכם, יעזרו לחבר אותם למותג ולהחזיק מכם כמותג מוביל בתחום שלכם. 

התאמה מלאה של האתר שלכם לגלישה במובייל:

על מנת לבנות אתר מקצועי לעסק שגם יספק תוצאות בהמשך צריך לא רק קמפיין טוב אלא גם תשתית טובה. לצורך כך חשוב לבנות את האתר שלכם עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר ונרחיב על זה ממש בעוד רגע. כעת אנו רוצים לדבר דווקא על גלישה במובייל. עם מעל 70% מהגולשים באינטרנט שעושים זאת דרך הסמארטפון שלהם פשוט להתאים את האתר לגלישה במובייל. בעבר היו מבצעים את ההתאמה על ידי בניית אתר נפרד עם התאמה למובייל ואתר ראשון המותאם למחשב. אל האתר המותאם יכולתם להגיע דרך סאב דומיין של האתר הראשי. לאורך זמן הטכנולוגיה שודרגה ואפשרה לבנות התאמה למובייל לאותו אתר עם קבצי HTML וCSS שונים. כיום ניתן לבצע את ההתאמות למובייל באותה כתובת אתר ובאותם קבצים של האתר הראשי. התהליך הפך למשמעותי הן מבחינת חוויית המשתמש באתר, הן מבחינת הקידום האורגני שלו בגוגל והן מבחינת שביעות רצון הגולשים. אתם מכירים גולש שירצה להישאר לגלוש באתר שנחתך באמצע? שאין לו אפשרות לנווט כמו שצריך בין עמודי האתר? או שהכיתוב כל כך קטן על מסך הנייד שהוא גם ככה קטן?

יצירת חוויית משתמש מנצחת המובילה ליותר לקוחות:

חוויית משתמש הוא מונח המתייחס לחוויית השימוש של גולש הקצה באתר שלכם מהרגע שהוא נכנס לאתר ועד הרגע שהוא יוצא ממנו. אם האתר שלכם כולל אפשרות הרשמה, הזמנה של מוצרים וכד' הרי שהמונח מתייחס גם לפעולות אלו. חוויית המשתמש משפיעה באופן ישיר על שביעות רצון הגולשים באתר שלכם, הזמן שהם גולשים באתר, הרצון שלהם לבחון עמודים נוספים באתר שלכם ועוד. לצורך כך חשוב יהיה להשקיע ביצירת חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר כבר משלבי בניית האתר. בהנחה שאתם עובדים עם בונה אתר מקצועי הוא ידאג לזה כבר מההתחלה. בין היתר מדובר על אחסון טוב המאפשר גלישה מהירה באתר, תכנים טובים ובעלי ערך באתר, ניווט נוח ויעיל, תוסף נגישות, עיצוב אתר נוח ונעים ועוד.

איזה סוג אתר אתם צריכים?

בניית אתרים תל אביב אומרת להקים אתר אינטרנט שייצג את העסק שלכם בתל אביב כאשר המטרה לרוב תהיה לחשוף את העסק לאנשים המחפשים את השירותים שלכם בעיר ובסביבה. לכן אתם צריכים לא רק להקים אתר מדהים אלא שהוא יתאים לצרכים ולסוג העסק שלכם. אם אתם מוכרים מוצרים למשל כדאי יהיה להקים אתר חנות. אתר זה משלב גם מידע אודות בית העסק וגם את האפשרות לבצע הזמנה של מוצרים אונליין ישירות מהאתר. במידה והעסק שלכם הוא יותר ויזואלי כמו צלמים, מעצבים, אדריכלים וכד' ייתכן ואתר פורטפוליו יתאים לכם ביותר. בכל מקרה אחר אתר תדמית קלאסי יהיה פתרון נהדר עבורכם. אתר שכזה מציג את המידע אודות בית העסק, כמה כמו שירות ראשיית, אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק ובלוג מאמרים בו תוכלו לשתף תוכן ולהגדיל את החשיפה למותג שלכם.

4.9/5 - (9 votes)
בניית אתרים בתל אביב
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.