גוגל ביזנס – מה זה והאם הוא תורם לקידום אתרים?

ענקית הטכנולוגיה גוגל היא ללא ספק החברה שהשפיעה יותר מכולם על הרגלי הגלישה שלנו באינטרנט. כמעט כל דבר שאנחנו רוצים לחפש, בין אם מדובר על מידע אודות עסק או על שאלה בכל נושא שבעולם, המקום שבו רובנו מבצעים את החיפוש הוא מנוע החיפוש של גוגל. אמנם, גוגל לא שמה את כל הביצים שלה בסל אחד ופיתחה במהלך השנים שירותים רבים בתחומים שונים, אשר בהם משתמשים מאות מילוני אנשים ברחבי העולם. בעוד ששירותי הדואר האלקטרוני של גוגל ומנוע החיפוש שלה מוכרים לכל אדם ישנם גם שירותים פחות מוכרים. במאמר הזה אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לשפוך קצת אור ולדבר על אחד השירותים אשר מוכרים בעיקר לבעלי עסקים: גוגל ביזנס. 

עבור מי מיועד גוגל ביזנס?

גוגל ביזנס כפי שכבר הבנתם מיועד עבור בעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק שלהם בגוגל. למעשה, שירות גוגל ביזנס מאפשר לעסקים להירשם כעסק במנוע החיפוש של גוגל, לעדכן את הלקוחות לגבי שעות הפתיחה או דרכי יצירת קשר, לאפשר מעבר מהיר לאתר העסק או לבצע שיחה ישירה אל בית העסק. כאשר בעל העסק מסיים את תהליך האימות של וגוגל מאשרת אותו, העסק יכול להופיע לכל גולש אשר יחפש את שם העסק בחלק העליון של תוצאות החיפוש או עסקים המספקים את השירות שלכם באזור שלכם. פעולה זו מסייעת לקידום העסק ואתר החברה אליו מופנה הגולש אשר מחפש מידע נוסף. זו הסיבה מדוע כל חברה לקידום אורגני כיום ממליצה ללקוחותיה לרשום את העסק לגוגל ביזנס.

החשיבות של גוגל ביזנס לקידומו של העסק

השימוש עם גוגל ביזנס הפך להיות חשוב ואף קריטי לבעלי עסקים. כל לקוח שרוצה למצוא מידע אודות העסק שלכם (או עסקים המספקים את השירותים שלכם) יקליד את שמו בגוגל ויצפה לקבל תשובה מדויקת ואמינה ככל האפשר. במידה והתשובה לא תספק אותו הוא כנראה יעבור לחברה מתחרה ולא יבחר דווקא בכם. כמו כן, שימוש בגוגל ביזנס יכול לסייע בהגברת החשיפה למותג שלכם בכל פעם שאחד מן הלקוחות רוצה לראות פרטים נוספים אודות העסק שלכם, הוא ילחץ על הכפתור המוביל אותו לאתר האינטרנט שלכם. על כן, אין ספק ששימוש עם גוגל ביזנס הוא משהו שלא כדאי לוותר עליו אם אתם רוצים שהלקוחות יגיעו דווקא אליכם או אפילו לצורך קידום אורגני לאתרים שלכם וליהנות מהיתרונות השונים של ההרשמה לגוגל ביזנס בכל הקשור לקידום אורנגי. אנו מבינים כי זה עשוי להיות מסובך עבור בעלי עסקים רבים או עבור אלה החוששים שלא לבצע את ההרשמה ומילוי הפרטים בצורה נכונה ולכן אנו בוואמוס מדיה מספקים שירות זה ללקוחותינו.

קידום העסק באמצעות גוגל מפות:

כאשר אתם רושמים את העסק לגוגל ביזנס, העסק שלכם נכנס באופן אוטומטי גם למפות גוגל. פעמיות רבות אנשים שנמצאים בטיול או סתם במקום שהם לא מכירים משתמשים במפות גוגל בכדי למצוא עסקים באזור, וכאשר אתם רשומים במפות הם יוכלו למצוא אתכם בקלות ובמהירות. לדוגמה: נניח שאנו מבקרים בצימר בצפון ומחפשים מסעדות טובות או אטרקציות באזור -> נבצע את החיפוש בגוגל שתציג לנו לצד התוצאות הממומנות והאורגניות גם תוצאות מיוחדות מתוך גוגל מפות, מאותם עסקים הרשומים בגוגל ביזנס תחת כתובת המתאימה לאזור החיפוש שלנו.

כיצד מוסיפים את העסק אל גוגל ביזנס?

בכדי להוסיף את העסק שלכם אל גוגל ביזנס ולהופיע בתוצאות החיפוש ובמפות גוגל יש לרשום את העסק באמצעות מפות גוגל בכתובת שבה הוא נמצא. 

ניגשים אל מפות גוגל, לוחצים קליק ימני על המקום שבו רוצים להוסיף את העסק, ואז על "הוספת העסק שלך". 

השלב הבא הוא יצירת פרופיל לעסק, בו תצטרכו להזין את כל הפרטים האפשריים אודות העסק שלכם, בכדי שהגולשים יוכלו להבין מה הוא מספק ואיזה דברים ניתן לרכוש בעסק. 

ניתן לבחור אזורי שירות שבהם העסק פועל, טלפון ליצירת קשר, קישור לאתר או לרשת חברתית, ועוד פרטים רבים אשר יסייעו ללקוחות שלכם לקבל את המידע שהם מחפשים ויסייע לגוגל לקשר בין החיפושים ואזורי החיפוש לעסק שלכם. 

לאחר ההרשמה יש לאמת שאתם הבעלים של העסק. לאחר האימות העסק שלכם יעלה למפות ולמנוע החיפוש של גוגל בעמוד עסקי משלכם בגוגל ביזנס. לאחר מכן תוכלו להתעדכן אודות הנתונים הקשורים בדף העסקי באמצעות כניסה לחשבון הגוגל שלכם, כאשר מדי חודש ישלח לדואר האלקטרוני שהזנתם סיכום חודשי של הנתונים של דף הגוגל ביזנס שלכם.

גוגל מאי ביזנס חברת ואמוס

כיצד שימוש בגוגל ביזנס יכול לתרום לקידום האורגני שלכם?

אז מלבד העובדה שתקבלו חשיפה נוספת במנוע החיפוש בתוצאות לוקאליות של עסקים שגוגל מציגה לגולשים שלה, הרי שתוכלו ליהנות מיתרונות נוספים המחברים בין קידום אורגני לאתרים שלכם לבין גוגל ביזנס. 

גוגל שואפת להציג לגולשים שלה את התוצאות הטובות, האמינות והמדויקות ביותר לחיפושים שלהם. מלבד העובדה שמנוע החיפוש שלה מפותח מאוד, חכם מאוד וכולל אינספור פרמטרים העשויים להשפיע על מיקום האתר, הרי שגוגל יודעת לאסוף על משתמשי הקצה וגם על בעלי העסקים והאתרים באינטרנט מידע רב באמצעות שירותים ואפליקציות נוספות שלה: מגוגל ביזנס, דרך גוגל מפות, GMAIL, יוטיוב, האנגאאוטס, גוגל דרייב, דפדפן כרום ועוד אינספור אפליקציות ושירותים שלה. 

מכאן שבאמצעות גוגל ביזנס יכולה גוגל לאסוף מידע אמין ורלוונטי על העסק שלכם, מידע שאתם עדכנתם כדי להופיע בתוצאות החיפוש ולהקים עמוד עסקי בגוגל ביזנס, אימתם את כתובת העסק שלכם וגוגל אימתה את הפרטים שלכם. כל המידע הזה מתקשר באופן ישיר לאתר שלכם, לחברה שלכם וכל מה שכרוך בכך. כך למשל, אם עדכנתם בפרופיל שלכם בגוגל ביזנס שכתובת העסק שלכם היא בחיפה למשל הרי שמבחינת גוגל אתם מתויגים כעסק בחיפה, אזור חיפה ואזור הצפון. זה לא אומר שלא תוכלו להתקדם לתוצאות חיפוש בעלות אופי מקומי לאזורים אחרים אלא שיהיה לכם בוסט נוסף של אמינות בעיני גוגל לעובדה שאתם באמת עסק שנמצא בחיפה/אזור צפון וכאשר מישהו יחפש שירותים שאתם מספקים בחיפה/אזור צפון, גוגל תעדיף להציג בתוצאות עסקים כמוכם.

5/5 - (19 votes)
גוגל מאי ביזנס
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.