בניית אתרים רחובות

בניית אתרים הוא אחד השירותים החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי כיום. אם יש לכם עסק ברחובות והסביבה ואתם רוצים להגביר את החשיפה למותג שלכם בקרב תושבי העיר אתם צריכים להקים אתר אינטרנט מקצועי לעסק, לוודא שאתם מספקים חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר ולקדם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. בניית אתרים רחובות הוא אחד השירותים הפופולריים ביותר שלנו בוואמוס מדיה ונשמח להעניק אותו גם לכם, לבנות עבורכם אתר מקצועי ומרהיב ביופיו שגם יספק לכם יתרון על המתחרים שלכם. 

בניית מותג מתחיל בבניית אתר טוב

בניית מותג היא המטרה העיקרית של כל בעל עסק. הכוונה היא לבניה של זהות לעסק שלכם, כזו שהקהל יזכור וידע לקשר אליכם. כדי לבנות אתר מוביל ולהיעזר בכוח האדיר של האינטרנט על מנת לקדם אותו חשוב יהיה לבנות אתר מקצועי לעסק. אנו בוואמוס מדיה מבינים זאת ולכן כבר בשלבי האפיון של האתר נאפיין תחילה את העסק, המתחרים וקהל היעד. נחשוב ביחד כיצד לייצר גיוון וייחודיות ואיך להשתמש ביצירתיות על מנת לבנות אתר מדהים שיבליט אתכם מעל המתחרים שלכם. 

רוצה לקדם את העסק שלך ברחובות?

אם יש לכם עסק ברחובות והסביבה סביר להניח שכבר הבנתם כי ללא פרסום העסק באינטרנט יהיה לכם קשה להביא עוד לקוחות, להגדיל הכנסות ולהצמיח את העסק. מעטים הם העסקים השורדים ללא שיווק דיגיטלי היום. הכול מתחיל מבניית אתר לעסק הנחשב לתשתית החזקה והטובה ביותר לעסקים. בניית אתרים לעסקים עם ואמוס מדיה תסייע לכם להפיק את הטוב ביותר מהאתר שלכם. באמצעות אתר האינטרנט שלכם תוכלו לא רק לחלוק מידע על אנשי החברה העומדים מאחוריה ולאפשר ללקוחות שלכם ליצור קשר עם החברה, אלא גם לפרט אודות המוצרים והשירותים שלכם, לשתף מאמרים בבלוג החברה ולחבר אליכם את הקהל שלכם. 

על איזו מערכת כדאי לבנות את אתר העסק שלי?

בניית אתר אינטרנט יכול להיעשות במגוון דרכים. אנו בוואמוס מדיה ממליצים בחום על בניית אתרים במערכת וורדפרס. לוורדפס יש יתרונות רבים על פני מערכות אחרות ומאפשרת גם שליטה מלאה על כל האלמנטים והאספקטים השונים של האתר, החל מעיצובי הרקע, דרך מיקום של האלמנטים, התאמה למובייל, גודל ועיצוב הטקסט באתר שלכם ועוד. למעשה ניתן לערוך כל דבר באתר וללא צורך בעלויות יקרות בדרך כלל. מערכת וורדפרס מאפשרת שימוש בתוסף האלמנטור פרו שבו נעשה שימוש במיליוני אתרים בארץ ובעולם. באמצעות האלמנטור פרו ניתן ליצור עמודים ותבניות מאפס, למקם את האלמנטים השונים בקלות היכן שאנו רוצים בעמוד, לשכפל תבניות שהכנו לעמודים נוספים ועוד. וורדפרס גם מאפשרת לנו להתקין תוספים מיוחדים לאתר המסייעים לנו בשיפור חוויית השימוש בו, מעקב אחר נתונים שונים, מסייע לדברים שונים במסגרת עבודת קידום אורגני ועוד.

5 דגשים חשובים לאתר מקצועי לעסק שאתם לא רוצים לוותר עליהם:

  • התאמת האתר למובייל – חשוב מאוד להתאים את האתר לגלישה במובייל ובמסכים בגדלים שונים. עבודה זו נקראת התאמה רספונסיבית של האתר. מלבד העובדה שהיא חשובה לחוויית המשתמש באתר שלכם וחיונית לצרכי קידום אורגני בגוגל, הרי שרבים מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות הסמארטפון שלהם ולכן אם האתר לא יהיה מותאם לגלישה במובייל הם יברחו מהאתר מהר מאוד ואתם תפסידו המון לקוחות פוטנציאליים.
  • עיצוב מודרני ונעים – חשוב מאוד שהעיצוב באתר יהיה מודרני, כלומר מתאים לרוח התקופה. כמו כן חשוב מאוד שהוא יהיה נוח ונעים לגלישה, מבליט את צבעי המותג ועוד. עיצוב מודרני ונעים הוא המומחיות שלנו בוואמוס מדיה ואנו שמים דגש על עיצוב נקי, נעים, ניצול מקסימלי של שטח לבן לצד שילוב צבעי המותג בגוונים המתאימים לרוח התקופה. נשמח גם לייעץ בנושא במידת הצורך.
  • הטמעה של תוספי אנליטיקס – מעקב אחר ביצועי האתר או הקמפיין שתעשו יהיה חיוני לצורך ההתקדמות שלכם. ידע הוא כוח וגם בהקשר הזה אתם חייבים להתקין תוספים שונים שיספקו לכם מידע אודות האתר שלכם והביצועים שלו. כלומר, התקנה של תוספי אנליטיקס כמו גוגל אנליטיקס וסירץ' קונסול וכן תוספים אחרים שיציגו לכם כמה גולשים יש באתר שלכם, מהיכן הגיעו לאתר, מאילו חיפושים הם הגיעו לאתר שלכם ועוד. כדאי יהיה לעשות שימוש גם בכלי פרימיום בתשלום על מנת לאסוף נתונים רבים יותר. אם תעבדו עם חברת קידום אתרים באופן שוטף היא תעשה שימוש בכלים האלה למדוד את הנתונים עבור האתר שלכם.
  • תוכן ייחודי ובעל ערך – אנו מאמינים כי התוכן הוא זה שמניע את הגולשים לפעולה בצורה הטובה ביותר. משום כך אנו דואגים במסגרת עבודת בניית האתר ללקוח לכלול תכנים ראשוניים לאתר שייתנו לו בוסט ראשוני גם מבחינת הקידום בגוגל ואינדוקס של עמודים נוספים ועד ליצירת תוכן בעל ערך שהגולשים יוכלו להתחבר אליו, ללמוד ממנו, לברר מידע נוסף אודות נושאים שקשורים לתחום שלכם ולשירותים שלכם. התוכן הוא חלק קריטי בחיבור בינכם לבין הקהל שלכם ולכן חשוב לוודא שאתם מציעים תוכן ייחודי ובעל ערך.
  • חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר – לבסוף אנו רוצים לשים את האצבע על חוויית המשתמש באתר. ממהירות האתר, דרך התאמה למובייל, תכנים טובים, ניווט נוח ויעיל, תוסף נגישות, עיצוב נעים ועוד. כל אלה ישפיעו במידה ניכרת על שביעות רצון הגולשים באתר שלכם, על אחוזי ההמרה באתר, הקידום בגוגל ועוד. 

אתר עם רושם ראשוני מדהים עם ואמוס מדיה:

אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם ולבנות עבורכם אתר אינטרנט מדהים עם רושם ראשוני מעולה. כך תבטיחו מקסימום תוצאות וביצועים באתר שלכם ותהנו מיתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

5/5 - (21 votes)
בניית אתרים ברחובות
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.