בניית אתרים לעורכי דין

יש כיום עורכי דין בישראל ביחס של 1 ל-150 נפשות, כאשר אלפי עורכי דין חדשים מוסמכים מדי שנה והתחרות בתחום הולכת וגדלה מצד אחד אך גם הביקוש הולך וגדל מצד שני. ישנם אלפי חיפושים בחודש למגוון עצום של ביטויי חיפוש הקשורים בתחום המשפטים, החל מאנשים המחפשים עורכי דין פלילי, דרך עורך דין בנושא גירושין, עורכי דין לעניינים עסקיים ועוד. אם אתם רוצים להופיע בגוגל כאשר לקוח פוטנציאלי מבצע חיפוש שקשור לשירות בתחום שלכם אתם חייבים לדאוג לאתר אינטרנט מקצועי לעסק. 

להציג את המשרד בצורה הטובה ביותר

תחום המשפטים הוא תחום רחב ידיים וכוללים ענפים רבים ומגוונים של תחומי התמחות. בדרך כלל כל משרד עורכי דין מתמחה ב1 עד 3 תחומים אותם הוא ירצה להבליט ובו ירצה לקבל את מרבית הלקוחות שלו. על מנת לבנות מותג מוביל בתחום חשוב שיהיה אתר אינטרנט מקצועי שיציג את המשרד ועורכי הדין בו בצורה הטובה והראויה ביותר. זכרו כי גולש הנחשף אליכם פעם ראשונה דרך האתר שלכם צריך שהרושם הראשוני יהיה חיובי ומשכנע שאתם משרד אמין ומקצועי שכדאי לפנות אליו. לצורך כך תצטרכו שירות בניית אתרים המתמחה בבניית אתרים לעורכי דין ויכול לתפור לכם את האתר בהתאמה אישית בדיוק לצרכים שלכם.

בניית אתרים לעורכי דין בהתאמה אישית:

בניית אתרים לעסקים בתחום המשפטים הוא שירות שונה מבנייה של אתרים רגילים בתחומים אחרים. נכון, הרעיון הכללי של אתר תדמית תקף לכל בית עסק ועשוי להיות רלוונטי עבורו אך העיצוב, התכנים, התחושות שייווצרו אצל הגולש כשהוא יכנס לאתר הן שונות מאתרים אחרים. אתר עורכי דין צריך לשדר סמכות, אמינות, יוקרה ועוצמה. הוא צריך להוציא את עורכי הדין בצורה הטובה ביותר שאפשר. אנו בואמוס מדיה בעלי ניסיון רב בבנייה וקידום של עורכי דין ומכירים היטב את הניואנסים הקטנים החשובים לעורכי דין לאתר שלהם. אנו דואגים לבנות אתרים לעורכי דין בהתאמה אישית, בדיוק לפי האפיון וצרכי הלקוח. זו הדרך הטובה ביותר להבליט את האתר שלכם מהאתרים של המתחרים שלכם.

מדוע כל עורך דין כיום צריך אתר אינטרנט מקצועי?

בניית אתר אינטרנט מקצועי לעורכי דין הוא לא המלצה כיום אלא חובה. בין אם אתם הולכים להשקיע בקידום ופרסום האתר שלכם ובין אם הוא מיועד להיות מעין "כרטיס ביקור דיגיטלי" אליו תשלחו אנשים שתפגעו פיזית, אתם רוצים להקים אתר מקצועי לעסק שלכם שייצג אתכם בצורה הכי טובה שאפשר כאשר הגולשים יגיעו אליו. הינה כמה סיבות טובות להקים אתר מקצועי לעסק:

  • הגולשים מחפשים אתכם – קיים ביקוש רב לחיפוש עורכי דין ברשת. אנשים רבים זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי בתחום דיני עבודה, מקרקעין, גירושין, לשון הרע, מיסים והוצאה לפועל ואינספור תחומים אחרים. השקעה בבניית אתר אינטרנט מקצועי יאפשר לכם "להכניס את השם שלכם לסל" וקידום אורגני יגדיל את הסיכוי שלכם להיבחר על ידי הלקוחות.
  • מיתוג – אתר מקצועי לעסק הוא הבסיס לבניית מותג מוביל כיום. משרד עורכי דין שאין לו אתר אינטרנט לעסק או שהאתר שלו מיושן מצביע גם על עסק מיושן שככל הנראה לא עובד עם טכנולוגיה חדישה המשמש לא פעם בתחום המשפטים למחקר ואיסוף מידע, איסוף ראיות, הסקת מסקנות, חקירות ועוד. אתר מקצועי לעסק יהיה הצעד הראשון בבניית מותג מצליח.
  • עובד בשבילכם – המשרד ככל הנראה יהיה פתוח ופעיל בשעות הפתיחה שלו מהבוקר עד אחר הצהריים או שעות הערב אולם אתר האינטרנט שלכם יהיה פתוח 24/7 עבור הקהל. אתר האינטרנט שלכם יספק תשובות בעלות ערך לגולשים שלכם, יעזור לקרב אותם אליכם ולהחזיק מכם וכמובן יתרום להבאת לידים ולקוחות נוספים לעסק.
  • התרחבות גיאוגרפית – אם אתם מסתמכים על פה לאוזן והמיקום הפיזי של המשרד שלכם סביר להניח שתקבלו רק לקוחות מהסביבה שלכם ואתם מגבילים את עצמכם מבחינת קהל היעד הפוטנציאלי שאתם יכולים להגיע אליו. תוכלו להגיע לאנשים נוספים באזור שלכם ובאזורים אחרים בארץ שיפנו אליכם דרך האתר שלכם ואפילו ישמחו להגיע אליכם למשרד לפגישה גם אם גרים רחוק יותר אך יודעים שאתם הטובים ביותר בתחום.
  • גם משרד קטן יכול להצטייר כפירמה גדולה באמצעות אתר מקצועי לעסק. 

היתרונות בבניית אתרים לעורכי דין עם ואמוס מדיה

אנו בחברת ואמוס מדיה מספקים את העבודה ומניבים תוצאות בשטח לעורכי דין אך זה לא היתרון היחיד בעבודה איתנו:

  • אתר בהתאמה אישית בדיוק לצרכים שלכם. בדיקת קהל היעד שלכם, היכן הוא נמצא, מה מאפיין הוא, למה הוא זקוק ובניית האתר בהתאם, ליצור ייחודיות, אמינות והנעה לפעולה.
  • ניסיון רב בבניה וקידום אתרים לעורכי דין.
  • עיצוב מרהיב שישדרג את הנראות שלכם בעיני הגולשים, ייצור רושם ראשוני מדהים ויעשה חלק ניכר מהעבודה בבניין האמון מול הלקוחות כבר מרגעי החשיפה הראשונים.
  • חיבור לכלים ותוספים שונים – מכלי SEO דרך כלי האנליטיקס של גוגל, התממשקות לשיתופים ברשתות החברתיות, הכנת טפסים ליצירת קשר מיידית במייל, בטלפון ובוואטסאפ ועוד.
  • התאמה רספונסיבית מלאה של האתר שלכם – כלומר התאמה של האתר לגלישה במסכים שונים: נייד, טאבלט, מחשבים ניידים ונייחים. 
  • שיפור זמני הטעינה של האתר שלכם לשיפור חוויית המשתמש ושימוש בשרתים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
  • בניית היררכיית תוכן ראשונית לאתר עם תכנים ראשוניים מבוססי מחקר מילות מפתח.
  • הכנת האתר לקידום אורגני בגוגל.
  • עמידה בלוחות הזמנים שנקבעו מול הלקוח. 

בניית אתרים לעורכי דין אלו אתרים מתקדמים ואיכותיים יותר מאתרי תדמית בתחומים רבים אחרים. הם צריכים לייצג את המשרד בצורה הטובה ביותר ולשדר מקצועיות, אמינות ויוקרה. אנו בוואמוס מדיה מתמחים בבניית אתרים לעורכי דין ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע
בניית אתר לעורכי דין
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.