בניית אתרים בראשון לציון

בניית אתרים הוא הצעד הראשון שלכם בדרך למתג את העסק שלכם באמצעות האינטרנט. למעשה מדובר בתשתית החשובה והמקיפה ביותר שלכם, זו שתציג את העסק שלכם, את מי שעומד מאחוריו, את החזון שלכם וכמובן את המוצרים והשירותים שלכם. כאשר גולש מגיע לאתר שלכם הוא יגיע אליו כיוון שחיפש מוצר או שירות שאתם מספקים או כדי לבדוק מידע נוסף במאמר שפרסמתם באתר שלכם או מידע נוסף שקשור לשירותים שלכם. בניית אתרים בראשון לציון איתנו בוואמוס מדיה היא חוויה חגיגית עבור העסק שלכם ואנו נתייחס אליה במלוא הרצינות על מנת להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר בתחום. נשמח לבנות עבורכם אתר אינטרנט מדהים ומקצועי שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

האם כל עסק צריך אתר מקצועי לעסק?

כידוע אנו חיים בעידן בו הסמארטפונים, האינטרנט והמחשבים משמשים אותנו מדי יום ושעות רבות במהלך היום לצרכים שונים. השימוש באינטרנט הוא קריטי באינספור תחומים בחיי האדם המודרניים ומשמשים לצרכי לימודים, תעשייה, מסחר, יצירת קשרים, מציאת אנשי מקצוע וכמובן גם לצרכנות והזמנת מוצרים אונליין. בניית אתרים לעסקים תתאים ל99.9% מבתי העסק. גם עבור אותם בתי עסק בראשון לציון שקיימים כבר עשרות שנים והשם שלהם הולך לפניהם – יוכלו להיות חלק מהקדמה ולבנות אתר מקצועי לעסק שיאפשר לתיירים המטיילים בעיר להכיר אותם, לתושבי העיר שאינם מכירים אותם למצוא אותם בגוגל כאשר הם צריכים את המוצר או השירות שהם מספקים ועוד. אתר מקצועי לעסק תורם גם למיתוג ומאפשר להגדיל את ההיצע השירותי ללא מגבלה גיאוגרפית לערים נוספות ואף לאזורים נוספות ברחבי הארץ. 

היתרונות של בניית אתרים בראשון לציון לעסקים בכל סדר גודל:

  • מייצג אתכם בצורה הכי טובה שאפשר – אפשר להקים תשתיות רבות אחרות לעסק ליצירת נוכחות אונליין אולם אתר האינטרנט של החברה תמיד יהיה התשתית המרכזית אליה כדאי יהיה לשלוח את קהל הגולשים שלכם ואפקט בניית האמון והרושם שייווצר לקהל הגולשים באתר שלכם תמיד יהיה המשמעותי ביותר מבין התשתיות השונות.
  • מתאים לקידום אורגני – אם אתם רוצים להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל אתם חייבים לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם. כמובן שמדי פעם אנו רואים סרטוני יוטיוב, עמודים מפייסבוק או דפי נחיתה בתוצאות אך לרוב יהיה מדובר בחיפוש ספציפי של אותו אדם/בית עסק (במקרה של השניים האחרונים) או בסרטונים כאשר גוגל מעריכה כי התשובה לחיפוש עבור הלקוח תהיה טובה ובעלת ערך יותר בסרטון. מנוע החיפוש של גוגל הוא מקור התנועה הגדול בעולם ונחשב גם לאיכותי ביותר כיוון שהוא מבוסס על חיפושים של גולשים ולא על ידי פרסומות קופצות בפלטפורמה כזו או אחרת. לכן כדאי יהיה להשקיע באתר מקצועי משלכם.
  • אפשרות למכור אונליין – אם יש לכם מוצרים למכירה תוכלו לחבר את האתר שלכם למערכת סליקה, להוסיף את המוצרים לאתר באמצעות בניית אתר חנות או הוספת פיצ'ר של חנות לאתר שלכם ובכך למכור את המוצרים אונליין דרך החנות. תוכלו לשדרג את תהליך האוטומציה של המכירה ולחבר גם את תוכנית הנהלת החשבונות שלכם שתפיק ללקוח חשבונית אוטומטית עם סיום ההזמנה.
  • עובד עבורכם 24/7 – ללא קשר לשעות הפעילות של העסק שלכם האתר שלכם יעבוד עבורכם 24/7. תוכלו להפנות את הקהל לאתר שלכם באמצעות קידום אורגני, פרסום ממומן ודרכים אחרות והגולשים יגיעו גם באמצע הלילה, בסופ"ש ובזמנים שהם כביכול לאחר שעות הפעילות היומיות של העסק. הם יוכלו לקרוא מאמרים, ללמוד על המוצרים והשירותים שלכם, לבצע הזמנות אונליין (אם מדובר בחנות) או להשאיר פרטים להתעניינות במוצר/שירות/הצעת מחיר.
  • נכס דיגיטלי – האתר שלכם הוא גם נכס דיגיטלי שיעלה את הערך של החברה שלכם במידה ותחליטו למכור אותה, או לחילופין במקרה של סגירת העסק תוכלו למכור את אתר החברה למישהו אחר שיחסוך בעלויות של בניית אתר חדש.
  • מוכן לקידום אורגני – אתר האינטרנט שלכם יוכל להתקדם במעלה תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל ולייצר עבורכם תוצאות מדהימות. לעתים האתר יתקדם בביטויים שונים עם תחרות נמוכה גם ללא פעילות קידום אורגנית ענפה, אולם במידה ותשקיעו גם בקידום האורגני של האתר שלכם תוכלו לאורך זמן לייצר תוצאות מדהימות שיחסכו לכם את השימוש וההשקעה בערוצי שיווק אחרים.

לייצר רושם ראשוני מיוחד שיקנה לכם יתרון מהרגע הראשון:

אנו בחברת ואמוס מדיה כאשר אנחנו בונים אתרים אנחנו שמים דגש חזק במיוחד בכל הקשור לרושם ראשוני. כידוע לגולש יש מספר שניות בלבד להתרשם מהאתר שלכם ומכם ובמידה והרושם הזה לא יהיה טוב אותם גולשים יעזבו את האתר שלכם לטובת המתחרים שלכם כבר מהשניות הראשונות בהן גלשו באתר שלכם. רושם ראשוני מתקשר לכמה דברים עיקריים: עיצוב האתר שלכם, מהירות הטעינה של האתר והתכנים המופיעים עם כניסת הגולש לאתר. יצירת רושם ראשוני חיובי תמשוך את תשומת הלב של הלקוח שלכם ותאפשר להם להמשיך לגלוש, להכיר אתכם יותר לעומק, לבנות אמון ואולי אפילו להשאיר פרטים.

השלבים לבניית אתר מקצועי לעסק עם ואמוס מדיה:

שלב 1 – פגישה עם הלקוח: פגישה פרונטלית או פגישת זום עם הלקוח לצורך אפיון העסק, החזון העסקי, השירותים והמוצרים של בית העסק, ציפיות הלקוח מהאתר, תקציב פוטנציאלי לבניית האתר, בקשות מיוחדות וכו'.

שלב 2 – יהיה השלב שבו נבצע מחקר מתחרים, נאפיין את קהל היעד של בית העסק וכיצד להנגיש עבורו את האתר בצורה הטובה ביותר. נכין הסכם עבודה מסודר שכולל את הצעת המחיר שלנו, הסדר התשלום מול הלקוח ומה הלקוח יקבל בתמורה.

שלב 3 – לאחר חתימה ההסכם מתחילים בשלב בניית האתר. יוצרים את השלד של האתר ויוצקים לתוכו את העיצובים והצבעים הנדרשים. כותב התוכן של ואמוס מדיה יכין את התכנים הראשוניים לאתר.

שלב 4 – הזנת התכנים הראשוניים באתר, הקמת עמודים ראשיים, הגשת האתר להתרשמות ראשונית ללקוח.

קבלת הערות מהלקוח וביצוע תיקונים ופינישים אחרונים באתר. האתר מוכן לצאת לאור!

5/5 - (15 votes)
בניית אתרים בראשון לציון
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.