בניית אתרים ביבנה

אם יש לכם עסק ואתם רוצים להפוך לאימפריה בזכות האינטרנט אתם לא לבד. עם זאת, לשמחתכם גם לא תצטרכו לעמוד בתור ולחכות לזמן שלכם וכי השליטה היא בידיים שלכם. בניית אתרים ביבנה יכולה להזניק עסקים באזור ולהביא לקוחות חדשים מכל רחבי הארץ או לכל הפחות ביבנה והסביבה ולספק לבעל העסק עבודה ולקוחות בכמות שלא חלם עליה. לא מאמינים לנו? מוזמנים לצפות בתיק העבודות שלנו 🙂 ולראות אינספור דוגמאות ברחבי הרשת. 

נתחיל מהבסיס – כמה עולה לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק?

בניית אתר אינטרנט כרוכה בעבודה רבה. על מנת להתכונן בצורה הנכונה ביותר לבניית האתר יש לבצע פגישה פיזית או פגישת זום עם הלקוח, לאפיין את העסק, הצרכים שלו, התקציב שלו, הדרישות של בעל העסק מהאתר, לבדוק אם צריך לוגו ואם יש עיצובים נוספים הנדרשים לאתר, לאפיין את קהל היעד ולחקור אותו לעומק, לבצע מחקר שוק ורק אז לתכנן את בניית האתר. לאחר שיש תכנון מדויק וברור יותר נגשים למלאכת העבודה ואז יש סבבי תיקונים עד התוצר הסופי המוכן לצאת לאור. כפי שאתם מבינים מדובר בלא מעט עבודה שצריכה להתבצע בצורה מקצועית ונכונה ללא עיגול פינות ולכן המחיר לאתר מקצועי עשוי להיות בהתאם. תמיד תוכלו לשלם 1000-2000 ₪ עבור אתר סופר פשוט ובסיסי שלא דורש יותר מדי עבודה, עיצובים או תכנים או שתוכלו להשקיע קצת יותר עבור התשתית המרכזית של העסק שלכם המייצגת אתכם באינטרנט. עלות של אתר תדמית מקצועי נעה בין 5,000 ל-10,000 ₪ לפני מע"מ ובממוצע. אתר חנות עשוי להיות מעט יקר יותר. כמו כן חשוב לזכור כי כל לקוח לגופו וצרכיו של לקוח אחד אינם תואמים את הצרכים של הלקוח השני. לכן התמחור המדויק יהיה לאחר שיחת האפיון הראשונה אתכם.

בניית אתרים ביבנה – טעויות נפוצות שאתם לא רוצים לחזור עליהן:

כמו בכל שירות ובכל דבר בחיים אנשים עושים טעויות. במקרה של בניית אתרים ביבנה הטעויות עשויות לעלות לכם הרבה מאוד זמן, משאבים וכסף. במקרים מסוימים אפילו לפגוע במוניטין שלכם ובמקרים קיצוניים לחסל את הסיכוי שלכם להתקדם בתחום עוד לפני שהתחלתם. להלן כמה טעויות נפוצות שאתם לא רוצים לחזור עליהם:

  • לבחור בחברת בניית אתרים ביבנה או בונה אתרים פרילנסר רק לפי המחיר. קחו בחשבון שבדרך כלל מחיר זול מדי אומר שלא ישקיעו מספיק זמן באתר שלכם. ייתכן מאוד וחברת בניית האתרים הינה מקצועית וטובה אך תהיה בתקופה שתשיק מבצע וזה בסדר גמור, אולם יש גבול מסוים כמה נמוך ניתן לרדת בבניית האתר ובהתאם למחיר כך גם תהיה מידת ההשקעה והרמה של האתר שלכם ביחס למתחרים שלכם.
  • להקים אתר רק לצורך הקמת אתר מבלי שיהיה אכפת לכם מיתר הדברים – חוויית משתמש, תוכן, עיצוב גרפי נוח ויעיל, ניווט נוח ויעיל, תוסף נגישות ועוד מגוון דברים אחרים חשובים ואסור לשכוח אותם.
  • לבנות אתר ולא להתאים אותו למובייל – התאמה רספונסיבית היא התאמה של האתר למובייל ולגלישה במסכים שונים. אתם רוצים לוודא שהאתר שלכם מותאם למובייל כיוון שמעל חצי מהגולשים באינטרנט כיום עושים זאת דרך המובייל ואם האתר שלכם לא יהיה מותאם הם יברחו ממנו מהר מאוד לאתרים מתחרים.

איזה סוג אתר עסקים צריכים ביבנה? 

ישנם סוגים שונים של אתרים כאשר בניית אתר חנות ואתר תדמית יהיו הפופולריים ביותר עבור בעלי עסקים. בשורה התחתונה אם יש לכם מוצרים למכירה שאתם רוצים לשווק אותם לרכישה מהירה דרך האינטרנט אז כדאי יהיה לבנות אתר חנות. במידה ואתם רוצים בעיקר להציג את בית העסק, הנפשות הפועלות מאחוריו ואת שירותי החברה – אתר תדמית בהחלט יתאים לכם. שימו לב שיש הבדלים בין האתרים גם במבנה ובעיצוב שלהם, גם ברמה הפונקציונאלית של השימוש באתר וגם כמובן בעלות הבניה של האתר. כמו כן אתר חנות לרוב גם יידרש בחיבור לסליקה חיצונית ואולי גם למערכת CRM או מערכת להנפקת חשבוניות ובנוסף גם ידרוש רמת אבטחה גבוהה יותר. 

מה ההבדל בין דף נחיתה לבין אתר? ומה באמת אנו צריכים?

בעלי עסקים רבים מתבלטים בין אתר לבין בניית דף נחיתה. ההבדל בין דף נחיתה לאתר הוא שדף נחיתה הוא עמוד אחד באינטרנט שיהיה לרוב למטרה אחת: הרשמה לתפוצה, קידום אירוע מסוים, מכירת מוצר וכו'. אתר אינטרנט יכול לכלול עד אינספור עמודים בהתאם לחבילת האחסון שלכם ויכלול לרוב מגוון סוגי תכנים ועמודים שונים, את מגוון השירותים/המוצרים שהחברה מספקת ועוד עמודים ראשיים שונים וכמובן כדאי להוסיף גם בלוג. בשורה התחתונה אתר אינטרנט מלא יהיה עדיף על דף נחיתה ברוב המקרים וגם יאפשר קידום אורגני בגוגל ויתרונות רבים אחרים. דפי נחיתה מתאימים לסיטואציות ספציפיות בלבד או כתוספת לאתר.

הכירו את אלמנטור – כך נבנה לכם אתר מהחלומות:

באמצעות תוסף אלמנטור פרו של וורדפרס החיים של בוני אתרים הרבה יותר קלים כיום. אין זה אומר שעבודת בניית האתר איננה פשוטה אך היא ללא ספק מתקצרת ביחס לצורך בידע בשפות תכנות ובניה מאפס כמו בעבר או שימוש בתבניות מקובעות ולא גמישות במיוחד. בניית אתרים אינטרנט כיום עם אלמנטור מאפשר לנו לשלוט בכל האספקטים השונים של האתר ולבנות לכם את אתר החלומות שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים שהוא יראה.

התאמת האתר לקידום אורגני כבר משלבי הבניה הראשונים של האתר:

אנו בחברת ואמוס מדיה מכירים בחשיבות של קידום אורגני לכל בית עסק ולכן כבר משלבי בניית האתר שלכם נבצע התאמות שונות לקידום אורגני. גם אם לא הזמנתם את השירות ותחשבו עליו רק בעתיד – אנו את שלנו נעשה על ידי כך שנחסוך לכם הרבה זמן וכסף ונבצע את ההתאמות הנדרשות כבר משלבי בניית האתר.

5/5 - (24 votes)
בניית אתרים ביבנה
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.