בניית אתרים בבת ים

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של האינטרנט כיום הוא היכולת שלנו ליצור אתר אינטרנט שיהווה את התשתית הבסיסית והטובה ביותר לשלוח אליה גולשים מרחבי האינטרנט שיכירו את העסק שלנו. אם אתם רוצים לנהל קמפיין קידום אורגני, פרסום בפייסבוק או בכל מקום אחר – כדאי יהיה לשלוח משם את הגולשים לאתר שלכם שיהיה החלק החשוב ביותר במסנן השיווקי שלכם. בניית אתרים בבת ים הינה שירות מקצועי של חברות פרסום או חברות המתמחות בבניית אתרים בלבד. ואם יש לכם עסק בבת ים שאתם רוצים לקדם בעזרת האינטרנט זה המקום הראשון בו אתם רוצים להתחיל.

האם כל עסק זקוק לאתר אינטרנט?

התשובה שלנו אולי תפתיע אתכם אך לא כל עסק צריך אתר אינטרנט. ישנם בתי עסק שעובדים יפה מפה לאוזן, מרישום לאינדקסים שונים או באמצעות פרסום ברשתות החברתיות. אך האם זה אומר שלא מומלץ לכל עסק להקים אתר אינטרנט? כמובן שלא. בניית אתרים לעסקים מומלצת לכל בעלי העסקים, בכל תחום ובכל סדר גודל. אתר האינטרנט של החברה יהיה התשתית הטובה והרחבה ביותר להביא אליה גולשים מרחבי האינטרנט ולהפוך אותם ללקוחות משלמים ועוקבים נאמנים שאולי גם ימליצו עליכם. באתר שלכם תוכלו לפרוט את המידע אודות המוצרים והשירותים שלכם, אודות החברה עצמה והנפשות הפועלות מאחוריה, אזורי הפעילות של החברה ועוד. תוכלו במילים פשוטות לבנות יחסים נהדרים עם הלקוחות שלכם, להניע אותם לפעולה לקנות מכם ולספק להם את כל המידע שהם צריכים 24/7. 

היתרונות של בנית אתרים בבת ים לעסקים מקומיים:

אז כדי ליהנות מהיתרונות של אתר אינטרנט מקצועי לעסק צריך תחילה לבנות את האתר. בניית אתר אינטרנט מקצועי יסייע לכם במשיכת גולשים מגוגל, בניית אמון עם הקהל והנעתם לפעולה. הינה כמה מהיתרונות הטובים והחשובים ביותר של אתר אינטרנט לעסק:

  •  האתר עובד עבורכם גם כאשר אתם ישנים. 
  • במקרה של חנות וירטואלית הרי שמדובר בסניף נוסף לחנות/חנויות הפיזי/ות שלכם. 
  • התשתית הטובה ביותר באינטרנט לשלוח אליה את קהל הגולשים שלכם הן מבחינת כמות המידע וגיוון המידע שתוכלו לספק להם באתר שלכם והן מבחינת בניית אמון והיכולת להוביל אותם לאן שאתם רוצים לאחר מכן.
  • הקיום של אתר אינטרנט מקצועי לעסק מראה על רצינות החברה ורמת המקצועיות שלה.
  • הקיום של אתר אינטרנט לכשעצמו יכול, אם יש לו קצת תכנים, יכול לכשעצמו להביא מעט תנועה מגוגל. אם תשקיעו בקידום אורגני תוכלו לפרוץ גבולות שלא חשבתם שאפשריים עבורכם. 
  • ייעול זמן – אתר האינטרנט שלכם יספק מידע ותשובות לשאלות הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם ויסנן מראש שעות רבות של שיחות בטלפון שלכם או של העובדים שלכם עם לקוחות שרק רוצים לברר מידע. 
  • ועוד אינספור יתרונות אחרים. 

היכן לבנות את אתר האינטרנט של החברה?

המלצה הגורפת בקרב חברות פרסום בישראל ובעולם היא לעשות שימוש במערכת וורדפרס לבניית אתרי אינטרנט מקצועיים של החברה. בשנים האחרונות יצא לאוויר תוסף האלמנטור פרו של וורדפרס שבמילים פשוטות מקל על בוני האתרים לבנות אתרים יפיפיים ללא צורך בידע מורכב בשפות תכנות. מכאן צמחו בוני אתרים רבים ומוכשרים מאוד שיכולים לבנות לכם אתר מדהים לחברה שלכם (אהמ אהמ אנו מחכים לפניה שלכם בנושא 😛 ). מערכת וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח המאפשרת שליטה מלאה על האלמנטים השונים באתר וכל האספקטים השונים בו, החל ממבנה האתר, פונטים, עיצוב, שליטה בתוכן ובסוגי התוכן ועוד. ניתן להתקין תוספים שונים לשדרוג האתר וחוויית השימוש בו כמו גם לבצע פעולות שונות המסייעות בקידום האורגני של האתר בגוגל, למעקב אחר התנהגות הגולשים באתר ועוד.

האם יש הבדל בין אתר מקצועי לעסק קטן לאתר לעסק גדול?

מבחינת החשיבות לשני סוגי האתרים יש את אותה חשיבות. ככל שמדברים במספרים גדולים יותר עבור עסקים גדולים יותר כמובן שיש משמעות גדולה יותר ליציבות של האתר באוויר ואולי גם לעיצוב של האתר בהתאמה למותג. כאשר אנו בוואמוס מדיה מגיעים לבניית אתר זמן ההשקעה אולי יהיה בהתאם לתקציב הלקוח ודרישותיו אך ניקח ברצינות כל אתר שנצטרך לבנות, מקטן ועד גדול, וזאת על מנת לאפשר לעסק יתרון משמעותי על פני המתחרים שלו ברמת האיכות של האתר, העיצוב וחוויית השימוש בו.  

צרו חוויית משתמש מרשימה כבר מהיום הראשון של האתר באוויר:

מחפשים שירות בניית אתרים בבת ים? שימו דגש חזק על חוויית המשתמש באתר שלכם! לא כל בונה אתר מבין את המשמעות של חוויית המשתמש באתר ובמה היא כרוכה. אתם רוצים לעצב את האתר בצורה מודרנית, איכותית ואטרקטיבית מצד אחד אך לדאוג גם לחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. זה אומר שתצטרכו לדאוג לאתר שנטען במהירות וללא תקיעות או עיכובים. זה אומר שתצטרכו לדאוג לעיצוב נוח ונעים. תצטרכו לדאוג לתפריטי ניווט נוחים ויעילים ועוד. אם יש לכם שאלות בנושא חוויית משתמש תוכלו ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בנושא.

בניית אתרים בבת ים עם ואמוס מדיה – להתחיל ברגל ימין:

בניית אתרים בבת ים יעזור לכם לקדם את העסק שלכם לתושבי העיר והסביבה עם צעד ראשון ומשמעותי עבורכם. אנו בחברת ואמוס מדיה שמים דגש על חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב איכותי, התאמה למובייל והכנת תכנים ראשיים לאתר שיאפשרו לכם להוציא את האתר שלכם לאוויר בצורה הטובה ביותר, מוכן לקבל אליו לקוחות חדשים. אם יש לכם שאלות בנושא או תרצו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו או להשאיר פרטים כאן למטה ונשמח לחזור אליכם ולסייע בכל צורך. 

5/5 - (21 votes)
בניית אתרים בבת ים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.