קידום אורגני בבת ים

אם יש לכם עסק באזור המרכז ובפרט בבת ים כדאי יהיה להתחיל לחשוב על קידום אורגני בבת ים. ערוץ השיווקי הרווחי ביותר באינטרנט יעמוד לשירותכם ואם עבודת הקידום תבוצע בצורה טובה ומקצועית השמיים הם הגבול מבחינתכם. במקום להילחם על שלטי החוצות שלא מביאים תוצאות ולא ניתן למדוד את התוצרת שלהם תוכלו להשקיע את התקציבים הללו בעבודת קידום אורגני מקצועית עם חברתנו ואמוס מדיה שתספק לכם תוצאות מדהימות עד כדי כך שלא תזהו את העסק שלכם.

איך לבחור אסטרטגיה לקידום והאם קידום אורגני יתאים לעסק בבת ים?

בבואנו לבנות אסטרטגיית פרסום באינטרנט לעסקים, בין אם הם נמצאים בבת ים ובין אם במקום אחר בארץ, אנו בודקים תחילה מיהו קהל היעד של העסק והיכן הוא נמצא באינטרנט. אין טעם להשקיע תקציבים של אלפי שקלים בחודש ויותר בערוץ פרסום שלא יניב תוצאות לבעל העסק. למעשה זה עשוי להיות לא נעים וליצור גם עוגמת נפש גדולה מאוד לבעל העסק ופגיעה למוניטין שלנו שכן הלקוחות שלנו סומכים עלינו שנספק להם תוצאות ולפחות בכל מה שקשור בנו ובעבודה המקצועית שצריכה להתבצע – נעשה את הכול עבור לקוחותינו כדי להביא אותם להגשמת המטרות העסקיות והכלכליות שלהם. מכאן, שאם יש לכם עסק בבת ים, נבדוק אם קהל היעד שלכם מבצע חיפושים שונים בגוגל הרלוונטיים לשירותים/המוצרים שלכם. במידה וכן – קידום אורגני בבת ים בהחלט תהיה אופציה נהדרת עבורכם.

מהו קידום לוקאלי ועד כמה הוא יכול לעזור לכם?

קידום אתרים או קידום אורגני אם תרצו הוא הליך מורכב ומסועף. הוא כולל עבודה על עשרות רבות של פרמטרים ויש אינספור אסטרטגיות שבהן חברות קידום ידגלו בהתאם ל"אני מאמין" שלהן ולניסיון של החברה כמובן. קידום לוקאלי הוא אחת מאותן אסטרטגיות שלעתים תהיה חלק מהליך קידום אורגני נרחב יותר ולעתים תהיה הפעילות העיקרית בקידום אתר העסק בגוגל. קידום לוקאלי אומר שאסטרטגיית הקידום תהיה מבוססת על מונחים בעלי מאפיינים מקומיים. לדוגמה "משלוחי פרחים בבת ים, חברת הדברות בבת ים, קידום אורגני בבת ים" וכו'. הבנתם את הרעיון. קידום לוקאלי גם מתייחס לרישום העסק לגוגל עסקים והופעה בתוצאות העשירות יותר של גוגל כולל הופעה בגוגל מפות ובין העסקים המומלצים כאשר מישהו יבצע חיפוש למוצר/שירות שקשור אליכם עם המונח בת ים. 

קידום אורגני בבת ים לעסקים קטנים – מאיזה תקציב מתחילים?

אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני עסק קטן הוא נושא התקציב. כעסק קטן זה אומר שאין מספיק לקוחות או גב כלכלי לאורך זמן כדי להשקיע בקמפיינים עתירי הון. מה שאומר שבמסגרת התקציב של חברת הפרסום צריך יהיה להביא תוצאות, כלומר לקוחות משלמים, באמצעות ניתן יהיה להמשיך לפרסם ולהרחיב את העסק. קידום אתרים לעסקים קטנים צריך יהיה להיות מקצועי וממוקד יותר וכדאי יהיה לעבוד עם חברת קידום ובה אנשי מקצוע מנוסים מאוד בתחום שיוכלו לבצע את העבודה הטובה כבר מהחודש הראשון ולהביא אתכם לתוצאות אמיתיות בקרוב. קידום אתרים מקצועי יתחיל מתקציב של 1,500 ₪ לחודש עבור חבילה בסיסית יחסית והמחיר עשוי לצמוח בהתאם לדרישות ולמטרות בעל העסק וכמובן בהתאם ליכולתו הכלכלית להתמיד לאורך זמן כדי לייצר תוצאות.

5 טעויות נפוצות בקידום אורגני שאתם לא רוצים לחזור עליהם:

  • תוכן מועתק – בין אם מדובר על קידום אתרים או כל ערוץ שיווקי אחר – התכנים מהווים חלק חשוב באתר שלכם. הם בונים אמון עם הקהל, תורמים לסריקה של מנועי החיפוש את האתר ולהגעת התנועה ממנועי החיפוש לאתר ועוד. מכאן שאתם לא רוצים לכלול תוכן מועתק באתר שלכם לא רק כדי להימנע מתביעות זכויות יוצרים אלא גם להימנע מפגיעה של האתר בגוגל שתעניש על כך.
  • לקדם בצורה מסיבית רק ביטוי אחד – בעידן התחרותי של היום זה לא יהיה חכם להשקיע בקידום של ביטוי אחד ואפילו לא של 2-3 ביטויים. כדי להביא תוצאות תצטרכו לבצע את עבודת הקידום על פני 5-15 ביטויים בממוצע ויש עסקים וארגונים המשקיעים בפריסה רחבה יותר. נכון שבמסגרת עבודת הקידום ביטויים נוספים שלא חשבתם עליהם עשויים להיות מושפעים לטובה מהליך הקידום, אולם אלה העיקריים שאתם מכוונים אליהם בצורה יזומה צריכים להספיק להביא לכם תנועה יפה לאתר וגם להיות רלוונטיים למציאת לקוחות אמיתיים ולא אנשים שצורכים מידע בלבד. 
  • קידום כללי – קידום אורגני בבת ים למשל יכול להתאים לעסקים הנמצאים בבת ים או פועלים ברחבי העיר. קידום כללי מדי עשוי שלא להוביל לתוצאות הרלוונטיות. תארו לכם שיש לכם חברת הדברות בבת ים ואתם רוצים להתקדם בגוגל בביטוי "חברת הדברות". מלבד העובדה שמדובר בביטוי הרבה יותר תחרותי וקשה הרי שהוא כללי מדי. כלומר שאתם לא רוצים שיבואו אנשים מבאר שבע, נהריה, אילת או מקום אחר בארץ שלא רלוונטי עבורכם ויחפש את הביטוי הזה, יגיע אליכם אבל יצא מהר מהאתר כי לא תוכלו לספק לו את השירות. 
  • לא לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים – בין אם אתם מנסים לבצע את עבודת הקידום בעצמכם ובין אם אתם שוכרים חברת קידום לבצע את העבודה עבורכם – חשוב יהיה לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים שונים לביצוע העבודה. כלים אלה יעזרו לכם להשיג תוצאות טובות יותר, לבצע פעולות שבני אדם לא יכולים לבצע (או שייקח להם זמן רב לעשות זאת) ועוד. 
  • לנסות לתקוף לטווח הקצר – קידום אורגני הוא מרתון לטווח ארוך. אפשר בתוך כמה חודשים להביא תוצאות בתחומים פחות תחרותיים ועם עבודה מקצועית ונכונה, אולם לרוב ייקח לפחות שנה להשיג תוצאות מיטיבות בממוצע ובתחומים תחרותיים אפילו מעבר לכך. אל תנסו לבצע פעולות לא חוקיות שגוגל לא אוהבת רק כדי לנסות להפעיל מניפולציות על מנוע החיפוש כדי לעלות מהר בדירוג. גוגל תעלה על זה ותזרוק את האתר שלכם לארגז החול.
4.8/5 - (6 votes)
קידום אורגני בבת ים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.