קידום אתרים כובע לבן

קידום אתרים הוא תחום סבוך ומורכב גם כך. לאורך השנים התחרות רק הלכה וגדלה ובהתאם לכך צמחו כמו פטריות אחרי הגשם "מקדמי אתרים" המחפשים לנצל פירצות שונות במנוע החיפוש או לבצע פעולות שונות בצורה מוגזמת (ולא ידידותית למנוע החיפוש כפי שתכף תבינו) לטובת קידום מהיר של אתר במעלה התוצאות של גוגל. הסוף של האתרים הללו הוא כואב, כאשר בעלי האתרים שהשקיעו כסף וזמן בפעולות אלה עשויים לסבול מעוגמת נפש לא נעימה בכלל. קידום אורגני משפיע על מיתוג עסקי, מוניטין וכמובן על צמיחת החברה באינטרנט והבאת לקוחות דרך מנוע החיפוש של גוגל. מדובר בטכניקת פרסום לא זולה ולכן חשוב לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית שפועלת בצורה חוקית לקידום האתר שלכם.

מהו קידום אתרים כובע לבן לעומת כובע שחור?

קידום אתרים הוא תחום מורכב ומסועף הפועל על פני עשרות רבות של פרמטרים המשפיעים על מיקום האתרים במנועי החיפוש. אנשים שונים ניסו לאורך השנים (ועדיין עושים זאת כיום) למצוא פרצות באלגוריתם של מנוע החיפוש ולבצע מניפולציות אגרסיביות שונות לקידום מהיר של אתרים במעלה תוצאות החיפוש. קידום אורגני צריך להתבצע בצורה טבעית ככל האפשר מבחינת גוגל ולכן, על אף שכל מקדם אתרים מבצע פעולות יזומות לקידום האורגני של האתר, יש כאלה שלוקחים את זה כמה צעדים רחוק יותר ומנסים להכריח את מנוע החיפוש להציג את האתרים שלהם במקום הראשון ומהר מאוד. כדי לעשות זאת הם מבצעים פעולות שונות ולא חוקיות על פי גוגל. לכן כאשר זו עולה על אותם אתרים (ובדרך כלל היא עולה עליהם) היא מענישה אותם בזריקה לארגז החול שלה ומחיקת האתרים ממנועי החיפוש.

דוגמא להשוואה בין קידום אתרים כובע לבן לקידום אתרים כובע שחור:

קידום אתרים כובע לבן: קידום אתרים כובע שחור:
תוכן: העלאת תוכן ייחודי לאתר בצורה סדירה ובתדירות הגיונית. התוכן הינו בעל ערך ונותן מענה אמיתי לגולשים העלאת תוכן רווי במילות מפתח, ללא התחשבות באיכות התוכן או בגולשים שקוראים אותו. המטרה היא רק להעלות כמה שיותר תכנים, לדחוף כמה שיותר פעמים את מילת המפתח בצורה אגרסיבית ולא הגיונית.
קישורים: בניית קישורים בצורה נכונה, סבלנית וטבעית. קישורים מסוגים שונים ולעמודים שונים באתר. רכישת חבילה של אלפי קישורים בדולרים בודדים ויצירת קישורים בכמות מסיבית בזמן קצר כדי לתת לאתר דחיפה מהירה במנועי החיפוש. 
אופטימיזציה ONPAGE: התאמה של התוכן גם לגולשים וגם למנועי החיפוש. הוספת תמונות וסוגי תוכן שונים ועוד. התאמה של התוכן רק לסורקים של מנועי החיפוש.
תוספים: התקנת תוספים לצורך מעקב ושיפור ביצועי האתר וחוויית השימוש בו. התקנת תוספים כדי לבצע מניפולציות על מנוע החיפוש ולבצע פעולות אוטומטיות בצורה אגרסיבית.
חוויית משתמש: יש התחשבות מהותית בחוויית המשתמש באתר. אין התחשבות בחוויית השימוש של הגולשים באתר.

בחירת חברת הקידום הנכונה עבורכם:

על מנת להצליח בקידום אורגני תצטרכו לבחור חברת קידום טובה שפועלת באמצעות שיטות כובע לבן. חברה לקידום אורגני ואמוס מדיה תשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע
קידום אתרים כובע לבן
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.