קידום אתרים באמצעות מאמרים

זה לא סוד שמאמרים הם חלק בלתי נפרד מכל אתר, בוודאי אתר שרוצים לקדם אותו אורגנית בגוגל. למעשה התוכן הוא אחד משלושת הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני. על כן חשוב מאוד להשקיע במאמרים לצורך קידום אתרים. עם זאת, זה לא השימוש היחיד שלהם. בכתבה זו נדבר על החשיבות של מאמרים בהליך קידום אתרים והאם ניתן לקדם אתר אורגנית בגוגל רק על ידי מאמרים.

השימושים של אתרים בהליך הקידום האורגני:

מאמרי תוכן נועדו כדי לספק ערך לגולשים ומענה לתוכן המוצג בכותרת המאמר. לדוגמה: בכתבה זו הצגנו בכותרת: קידום אתרים באמצעות מאמרים, משמע הקוראים שנכנסו לקרוא את הכתבה רוצים לדעת האם ניתן לקדם אתר אורגנית באמצעות מאמרים בלבד או לפחות לדעת מהו המשקל של מאמרים בהליך קידום אתרים מקצועי. ובכן יש להם משמעות רבת משקל. כאשר מדברים על מאמרים לקידום אורגני מדברים על מאמרים ההולכים לתוך האתר המקודם ועל מאמרים ההולכים לצרכי פיזור ברשת:

  • מאמרים ההולכים לתוך האתר – בכל הליך קידום אורגני חשוב לעדכן את האתר בתדירות סבירה בתכנים חדשים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות העלאת מאמרים חדשים לבלוג המאמרים באתר החברה. כך ניתן להרחיב את היקף הביטויים שגוגל יסרוק וישייך לאתר שלכם ולעמודים הפנימיים בו ועל הדרך תרוויחו אתר המתעדכן בתדירות גבוהה, מה שמציג לגוגל שהאתר שלכם כולל תוכן עדכני, אתר פעיל ולבטח יהיה אטרקטיבי יותר מאשר אתרים פחות פעילים בתחום שלכם. 
  • מאמרים ההולכים לפיזור ברשת – מאמרי SEO מסוג זה משמשים כל חברה לקידום אורגני כמאמרים לבניית קישורים. כאמור בנייה של קישורים לצרכי קידום אורגני הם חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום בגוגל ולכן חשוב מאוד לוודא שהמאמרים תואמים את צרכי הקידום שלכם, כוללים את הביטויים הנדרשים בקידום ומהם אתם רוצים לקשר חזרה לאתר שלכם ועוד. 

האם ניתן לקדם אתר בגוגל רק על ידי מאמרים?

ובכן, בשונה משירות קידום ממומן בגוגל הפועל להבאת לקוחות באמצעות פרסום ממומן, קידום אורגני היא עבודה לטווח הארוך. עבודה זו דורשת עדכון תדיר של האתר, אופטימיזציה לתכנים באתר והתאמתם לסריקת מנועי החיפוש ועוד. חלק ניכר מעבודת הקידום מתבצע באמצעות מאמרי SEO, הן אלה שעולים לתוך האתר עצמו והן אלה שעולים ברחבי הרשת כדי לייצר קישורים לאתר המקודם. לצערנו ברוב המקרים לא ניתן לקדם אתר רק באמצעות העלאת מאמרים לאתר ולרשת וכי יש עשרות רבות של פעולות נוספות שיש לבצע על מנת לקדם אתר בגוגל. ההבדלים בולטים יותר ככל שהתחרות עולה. כך למעשה גם רבים מהמתחרים שלכם דואגים למאמרים ואתר מעודכן וקישורים ברחבי הרשת. מכאן שהפעולות הקטנות שתבצעו וההתאמות הקטנות יהיו אלה שיבדילו ביניכם. כאן נכנסת לעניינים חברת הקידום שתעבדו עמה והניסיון שלה.

אנא דרגו את המידע
קידום אתרים באמצעות מאמרים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.