מה חשוב שיהיה באתר אי קומרס בכדי להגדיל מכירות

בניית אתר אינטרנט לעסק הוא הצעד הראשון בדרך להשיג את המטרות שלנו בקמפיין הדיגיטל של העסק. ללא בנייה נכונה של התשתיות, מעקב וניטור אחר נתוני אנליטיקס שונים וביצוע שיפורים לאורך הדרך יהיה לכם קשר לייצר קמפיין רווחי בפרט ותוצאות בכלל בכל הקשור להמרות באתר שלכם. כאשר מדובר על בניית אתר חנות החשיבות היא אפילו גדולה יותר כיוון שהגולשים מתנהלים ישירות מול התוכן באתר שלכם ולא מול נציג אנושי בדרך כלל ועל זה מבוססים רוב המכירות בחנות הדיגיטלית שלכם. במאמר זה נחלוק אתכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להגדיל מכירות באתר שלכם.

ראשית – הוסיפו כלי אנליטיקס לאתר שלכם:

השלב הראשון יהיה להטמיע כלי אנליטיקס לאתר שלכם לאיסוף נתונים אודות התנהגות הגולשים וכן נתונים שונים אחרים שיכולים לסייע לנו בניתוח הנתונים של הקמפיין ושיפור ביצועים. באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס, סירץ' קונסול ואחרים – ניתן יהיה לאגור מידע שיעזור לנו לבדוק בדיוק היכן הלקוחות שלנו נותנים אותנו לאורך המשפך השיווקי שבנינו. זה יעזור לנו לדעת היכן ניתן וצריך לשפר כדי להשיג ביצועים טובים יותר. אנו בחברת ואמוס מדיה מטמיעים כלים אלו בכל אתר שאנו בונים ללקוח ולפני כל הליך פרסום. 

נווט את הגולשים שלכם בדרך הנכונה:

אחד הדברים החשובים ביותר הוא מסע הלקוח שלכם. אם אתם מאבדים אותו בדרך יכולות להיות לכך מספר סיבות כמו הצגה לא טובה של המוצר/השירות, המחיר הרתיע את הלקוח, אולי האתר שלכם נטען באיטיות וכו'. דבר נוסף שאנשים נוטים לעשות הוא להוסיף ללקוחות נקודות יציאה. אנו רוצים שהלקוח יקנה מוצר, כלומר יוסיף אותו לעגלה הדיגיטלית שלו ומשם יועבר לעמדת התשלום. ברגע שנוסיף בדרך קישורים לאתרים חיצוניים למשל אנו נאבד את המומנטום והשטף שאנו מציעים ללקוח. לכן בבואכם להזמין שירותי בניית אתר לעסק שלכם אפיינו עם בונה האתר את מסע הלקוח.

התאמה למובייל:

בין אם מדובר על אתר אי קומרס, בניית אתר תדמית או כל סוג אחר של אתר חשוב יהיה להתאים אותו למובייל. מלבד העובדה שזה חיוני לחוויית המשתמש המשפיע גם על הקידום האורגני של האתר, הרי שזה גם משפיע על הביצועים בפועל באתר. שאלו מיליוני אנשים שלא קנו באתר מסוים בגלל שהוא אינו מותאם למובייל למשל אך המתחרה שלו דווקא כן. 

הנעה לפעולה חיונית בכל אתר איקומרס אפילו יותר מאתרים אחרים:

אתר אי קומרס חי על בסיס לקוחות המזמינים מוצרים באתר. ללא הנעה לפעולה או הנעה לא ברורה עשויה ללא ספק תתקשו לייצר תוצאות. מאידך, אם כן תשלבו הנעה לפעולה ברורה ללקוחות שלכם תוכלו לשפר את ביצועי האתר בעשרות אחוזים (בהתחשב גם בפרמטרים נוספים כמובן) לפרטים נוספים בנושא תוכלו ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. 

אנא דרגו את המידע
מה חשוב שיהיה באתר אי קומרס בכדי להגדיל מכירות
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.