האם כדאי לקדם את העסק בזמן מלחמה?

זמן מלחמה יכול להיות הזמן הטוב ביותר לקידום העסק שלכם ויכול להיות הזמן שלכם לעצור, לקחת הפסקה, לחשב מסלול מחדש ואז לצאת מחוזקים יותר. מבלי ליפות את הדברים אנו בחברת ואמוס מדיה מבינים את הרגישות של בעלי עסקים בתקופה זו הפוקדת אותנו במדינת ישראל (ומקווים שלא תחזור שוב בעתיד). המדינה היפה שלנו למודת מלחמות ולצערנו הרב אחת לכמה שנים בממוצע אנו נקלעים למצב של מלחמה, מבצע או זירה ביטחונית כזו או אחרת מבפנים או מבחוץ המשפיעה במדינה ניכרת על כל אדם במדינה, גם על בעלי העסקים כמובן.

הבעיה של בעלי העסקים בזמן מלחמה:

בזמן מלחמה נוצרים כמה מצבים:

  • צרכנים עשויים לפחד לצאת מהבית ולהפסיק לרכוש מוצרים/שירותים שהם רוכשים בדרך כלל.
  • צרכנים עשויים למקד את התקציב שלכם בדברים הכרחיים יותר כמו מזון ומים, תרופות ודברים שונים אחרים שהם חושבים שהם הכרחיים יותר באותה התקופה.
  • אנשים עשויים להיות מפונים מבתיהם לתקופה.
  • עסקים עשויים להיסגר לתקופה מסוימת אם בשל העובדה שאין רכישות ואם בשל העובדה שהתושבים מפונים מהאזור, או שלא בטוח להיות במקום מבחינה ביטחונית. 

כל אלו ומצבים רבים אחרים גורמים לפגיעה משמעותית בהכנסות של בתי עסק שונים, עד כדי כך שהם לא מכניסים כסף מספיק במהלך החודש, כאשר יש עסקים מסוימים שלא מכניסים בכלל כסף בתקופה זו. במקרים אלו ואחרים חשוב יהיה לפנות לעזרה שאמורה להתקבל מהממשלה אבל לא להסתמך רק על זה וכי כדאי לחשוב על קידום ממומן בגוגל או פייסבוק כדי להתחיל להניע מהלכים יזומים ליצירת הכנסה.

מדוע אי אפשר להסתמך רק על הסיוע לעסקים מטעם הממשלה?

הסתמכות על סיוע לעסקים מטעם הממשלה יכול ליצור לנו בעיה לא קטנה מכיוון שהכסף צריך לעבור מספר רב של אישורים ולרוב עשוי לקחת חודשים ארוכים עד שיגיע. בנוסף לכך הסכום שמתקבל כפיצוי על המצב הוא אף פעם לא באמת מכסה את ההוצאות שלנו ואינו קרוב להשתוות להכנסה שאיבדנו כתוצאה מהמלחמה. סביר להניח שתצטרכו הכנסה כאן ועכשיו ולכן מומלץ יהיה לחשוב על קידום ממומן בפייסבוק, באינסטגרם, בגוגל או במילים אחרות – על פרסום דיגיטלי.

חישוב מסלול מחדש עבור קמפיין דיגיטלי לעסק:

באופן שוטף אנשים משקיעים בפרסום ממומן או קידום אתרים על מנת להשיג תוצאות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בזמן מלחמה ייתכן ולא יהיה לכם תקציב ו/או סבלנות או יכולת לחכות זמן רב עד שהליך הקידום האורגני יניב פירות. על כן נרצה לחשב מסלול מחדש בכל הקשור לקמפיין הפרסום הדיגיטלי שלנו ולחשוב אם כדאי להשקיע בפרסום בגוגל, אולי דווקא קידום ממומן באינסטגרם או פייסבוק שיניבו תוצאות מהירות יותר ואולי דווקא להשקיע במשהו אחר. לעתים יהיה צורך גם במציאת רעיונות לשירותים/מוצרים חדשים שיכולים להתאים לרוח התקופה ולתת ערך ללקוחות.

אנא דרגו את המידע
האם כדאי לקדם את העסק בזמן מלחמה?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.