מה התהליך של ייעוץ מיתוג עסקי?

סביר להניח שאתם מכירים כבר כמות גדולה ומכובדת מאוד של מותגים. איך אנחנו יודעים? כי כולם מכירים אותם. מותגים כמו קוקה קולה, פייסבוק, אדידס, טויוטה ואחרים אלו מותגים שאנו נתקלים בהם ביום יום, בין אם ביודעים ובין אם מבלי שנשים אליהם לבד. מותג מקצועי ואיכותי הוא מותג שנבנה לאורך זמן ויש תהליך מסודר לבניית מותג. אנו בוואמוס מדיה נשמח להעניק לכם חבילת מיתוג לעסק במסגרת מקצועית ומאפשרת שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד, החל מייעוץ ואפיון הצרכים שלכם, דרך בניית התשתיות הנדרשות לכם בדיגיטל לקידום ובניית המותג שלכם ועד לניהול קמפיין הפרסום ויצירת המסרים הפרסומיים שיתכתבו עם המותג שלכם.

מותג מקצועי נוגע בכל הקשור לעסק שלכם:

רבים שואלים אותנו בתחילת הדרך כיצד בכלל בונים מותג? האם כל חברת מיתוג ופרסום יכולה לבנות מותג על? והאם מותג חייב להיות ברמה של קוקה קולה או פייסבוק כדי להיחשב כמותג? ובכן מספיק שתהיו מוכרים בתחום שלכם כעסק מוביל וחזק תוכלו להיות מותג מוביל בתחום שלכם. אבל לא די בשירות קידום אורגני ומקומות ראשונים בגוגל כדי לבנות מותג מוביל. המיתוג שלכם נוגע במגוון נקודות בעסק שלכם, החל מאתר האינטרנט שלכם, דרך המיילים והSMSים שאתם מדוורים ללקוחות שלכם, המוצר/השירות שלכם, שירות הלקוחות שלכם, ההמלצות שאתם מקבלים, המסרים בפרסומות שלכם ועוד.

השלבים בבניית מותג מקצועי:

1 – הגדרת ערכי המותג – בשלב הראשון יהיה עליכם לבסס את המותג שלכם על ערכים מסוימים, אני מאמין מסוים וחזון מסוים שאתם רוצים לקדם. רשמו לעצמכם מה העסק שלכם עושה, אל מי הוא פונה וכיצד הוא מביא לידי ביטוי את הערך שלו. לדוגמה: האם אתם רוצים לתת לאנשים מוטיבציה ולשפר את חייהם? האם אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם להרגיש בטוח יותר? האם אתם רוצים לשפר את המצב הכלכלי שלהם? היכן הערכים שלכם באים לידי ביטוי במטרות העסק שלכם ובצרכי הלקוחות שלכם?

2 – הבטחה ללקוח –  חלק חשוב מכל הליך מיתוג עסקים הוא כמובן הכנת ההבטחה ללקוח. מה הייחודיות של המותג שלכם וכיצד היא באה לידי ביטוי בהבטחה שלכם?

3 – בחירת שם לעסק ויצירת ממצאים גרפיים – כעת כבר מגיעים לשלב הקריאייטיב. השלב שבו אתם בוחרים את השם המתאים לעסק שלכם, סלוגן, יוצרים לוגו ואלמנטים גרפיים שונים שאמורים לייצג את המותג שלכם ולהעביר את המסרים שלכם בצורה הטובה ביותר.

4 – בניית תשתיות שיווק ואסטרטגיה שיווקית – בשלב הבא תצטרכו כבר לבנות תשתיות שיווק כמו אתר אינטרנט מקצועי לעסק ואסטרטגיית מיתוג לעסקים קטנים או בינוניים שיעזרו לכם לבסס עליה את הצעדים הבאים שלכם, המסרים הפרסומיים שלכם, הפלטפורמות שבהם תרצו להשקיע ולייצר חשיפה לעסק שלכם ועוד. לפרטים נוספים ובניית אסטרטגיית מותג מנצחת אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בוואמוס מדיה ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע
מה התהליך של ייעוץ מיתוג עסקי
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.