למה עסק חדש צריך לעשות במקביל קידום ממומן ואורגני?

כל משווק דיגיטל שתשאלו יאמר לכם ש2 טכניקות הפרסום המובילות באינטרנט הן קידום אתרים אורגני ופרסום ממומן. השאלה הנשאלת לא פעם היא במה להשקיע? הרי שכל שיטת פרסום מצריכה לא מעט משאבים כלכליים ואחרים כדי לייצר קמפיין מוצלח ורווחי. לכן בדרך כלל מומלץ יהיה להתמקד בשיטת פרסום אחת ולמקד בה את התקציב שלכם. עם זאת, עבור עסקים שונים, בעיקר עסקים חדשים, כדאי בדרך כלל לשלב בין 2 שיטות הפרסום הללו.

מדוע זה לא טוב לעסק חדש להשקיע רק בקידום אורגני?

קידום אורגני היא טכניקת פרסום המתמקדת בקידום של האתר בתוצאות הארגוניות בגוגל. כאשר מתחילים לקבל תוצאות הן מדהימות ורווחיות יותר מכל שיטת פרסום אחרת. החיסרון של קידום אורגני הוא שהוא דורש סבלנות ועבודה לטווח הארוך. לכן, בעלי עסקים חדשים מצד אחד אמורים להחזיק בתקציב שיאפשר להם להתנהל מספיק זמן כדי להביא לקוחות בשנה הראשונה של העסק, ומצד שני לא יכולים לתלות את התקוות שלהם רק באסטרטגית פרסום אחת שפועלת לטווח הארוך. מכיוון שקידום אורגני כן מאוד חשוב לכל בית עסק ועשוי להשפיע משמעותית על הצמיחה של העסק, חשוב יהיה לשלב בין קידום ממומן לאורגני.

היתרונות של שילוב בין קידום אורגני וממומן:

  • תוצאות גם בטווח הקצר – בין אם מדובר על קידום אתרי חנות או כל סוג אחר של עסק חשוב יהיה לייצר גם תוצאות לטווח הקצר. הכוונה היא להביא לקוחות ולייצר הכנסה שעמה בעל העסק יוכל להתקיים גם באחזקת העסק וגם בהכנסת כסף לביתו. שילוב בין קידום אורגני לממומן יאפשר להשיג תוצאות גם בטווח הקצר במקביל לטווח הארוך.
  • עבודת מיתוג ושיווק נרחבת יותר – אתם משקיעים ב2 מטכניקות הפרסום המובילות מהאינטרנט, אחת הפועלת בצורה הטובה ביותר לטווח הקצר והשנייה הפועלת בצורה הטובה ביותר לטווח הארוך. 
  • תורמת למוניטין שלכם – באמצעות קידום ממומן תוכלו להשיג מיקום גבוה בתוצאות הממומנות של גוגל, מה שאומר שרבים מהגולשים ייחשפו אליכם כאשר הם יחפשו ביטוי הרלוונטי לתחום שלכם או לשירותים שאתם מספקים. מצד שני אתם פועלים גם בטווח הארוך עם חברה לקידום אורגני שתעזור לכם להתקדם בתוצאות האורגניות מה שבעתיד יתרום לכם לא רק כלכלית אלא גם למיתוג ולמוניטין שלכם.

לסיכום; פרסום בקידום אורגני וממומן יספק לכם את האפשרות לעבוד לטווח הקצר והארוך במקביל. כאשר מדובר על עסק חדש אי אפשר לחכות שנה או שנתיים עד לתוצאות מהקידום האורגני שיספקו את צרכי העסק ובעליו, על כן חשוב לשלב אסטרטגיית פרסום הכוללת גם עבודה לטווח הקצר. אין דרך טובה יותר להביא לקוחות בטווח הקצר מאשר להשקיע בפרסום ממומן. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בפרסום העסק שלכם בגוגל וברחבי האינטרנט בכלל.

אנא דרגו את המידע
קידום ממומן ואורגני ביחד
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.