מדוע כל עסק חייב אתר אינטרנט בשנת 2023?

אתר אינטרנט הוא ללא ספק התשתית החשובה ביותר לכל בעל עסק כיום אם הוא רוצה לשווק ולמתג את עצמו באינטרנט. בניית אתרים הוא תחום מוכר ומורכב שכן מצד אחד האינטרנט מלא במדריכים בנושא ומצד שני דרוש ידע מקצועי מתקדם, ניסיון ואנשי המקצוע הנכונים על מנת להפיק אתר מקצועי לעסק. מה נחשב לאתר מקצועי? אילו סוגי אתרים קיימים? כמה עשוי לעלות לכם אתר מקצועי לעסק? וכיצד האתר בכלל יתרום לכם לקידום העסק? על כך ועוד בכתבה הבאה.

כיצד בניית אתר יכול לתרום לעסק שלכם?

האינטרנט משמש אותנו היום לכל דבר כמעט. כל איש מקצוע, חברה, מידע לגבי מוצר/שירות או כל נושא אחר מוביל אותנו בסופו של דבר לחיפוש וגלישה באינטרנט. הרשתות החברתיות תופסות מקום נרחב בחיינו, השימוש בגוגל לצרכים שונים ועוד. האינטרנט הוא מקור המידע שאנו מגיעים אליו כשאנו צריכים משהו וכשמישהו מחפש את המידע הזה או זקוק לשירות מסוים שאתם מספקים – אתם בהחלט רוצים להופיע שם מולו. כדי לעשות זאת תצטרכו אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם. בניית אתרים לעסקים היא הרבה מעבר להבאת לקוחות נוספים אלא תורמת גם למיתוג ולמוניטין שלכם, לזהות של המותג שלכם ולאופן שבו אתם מציגים את עצמכם. האתר שלכם עובד עבורכם 24/7 ואין ספק כי יש לו יתרונות רבים נוספות שלא הספקנו להזכיר כאן אך תוכלו בהחלט לקרוא על כך בהרחבה במאמרים אחרים באתר שלנו.

אילו סוגי אתרים קיימים ומה הכי נכון לעסק שלי?

אנו בחברת ואמוס מדיה עובדים עם לקוחות מתחומים שונים, סדרי גודל שונים ולכן גם צרכיהם בנוגע לבניית האתר שלהם יהיו שונים האחד מהשני. ישנם סוגים שונים של אתרים ומה שמתאים לעסק אחד לאו דווקא יהיה מתאים או מספיק עבורך עסק אחר. להלן, ממש בקצרה, על כמה מסוגי האתרים הנפוצים ביותר שיכולים להתאים לעסקים כאלו ואחרים:

  • אתר תדמית – האתר הקלאסי ביותר. כולל עמוד הבית, אודות, צור קשר וכמה עמודי שירות ראשיים. אתר מסוג זה יהיה בדרך כלל האתר הטוב ביותר עבור מרבית בתי העסק. הוא מספק מידע אודות העסק ופועלו, היתרונות של העסק, מידע אודות האנשים מאחורי העסק ואפשרויות התקשרות שונות עם בית העסק. 
  • אתר חנות – אתר מסוג זה יהיה בנות כחנות דיגיטלית המיועדת למכירת מוצרים אונליין. לדוגמה: חברה המשווקת מוצרי קוסמטיקה ומאפשרת הזמנה של מוצרים אונליין. למעשה כל בית עסק ששיש לו מוצרים למכירה יוכל לבנות אתר חנות. אתר מסוג זה יקר יותר בדרך כלל מאתר תדמית.
  • אתר פורטפוליו/גלריה – אתרים מסוג זה יהיה בנויים בעיקר בצורת גלריה או מעין קטלוג/תיק עבודות. אדריכלים, מעצבים, צלמים ואנשי מקצוע שעיקר עבודתם קשורה לתמונות ועיצובים יכולים לבנות אתר מסוג זה כתיק עבודות להציגו ללקוחות.
  • בלוג – בלוג יכול להיות אתר שלם או חלק מאתר. הוא מציע מאמרים, מדריכים, טיפים ומידע חשוב לקהל. הבלוג מאפשר לשתף מידע הקשור לענף ולעיסוקים שלכם, מאפשר לגוגל לסרוק עוד עמודי תוכן של האתר שלכם כדי להביא אליכם תנועה ממנוע החיפוש ומספק כמובן מידע המקרב את הקהל אליכם.

שלבי האפיון והמחקרים לקראת בניית האתר:

בניית אתר אינטרנט מתחיל משלבי האפיון המקדימים. בשלבים האלה אנו בוואמוס מדיה שמים דגש רב על אפיון מעמיק של העסק וצרכיו, מגדירים מטרות עם בעל העסק ומתאמים ציפיות. לאחר מכן חשוב לבצע מספר מחקרים ולאסוף מידע אודות קהל היעד של בית העסק, היכן הוא נמצא באינטרנט וכמובן אודות המתחרים והשוק בו פועל העסק. 

על איזו מערכת נבנה את האתר ומדוע?

אנו בוואמוס מדיה מתמחים בבניית אתרים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר ועובדים עם מערכת וורדפרס עליה אנו גם ממליצים ללקוחותינו. בעוד אתרים מתכנות מלא כבר די פסחו מין העולם הרי שוורדפרס היא המומלצת ביותר לדעתנו ולדעת בוני אתרים רבים ברחבי הארץ והעולם מבית מערכות התוכן עליהן כדאי לבסס את האתר שלכם.

לוורדפרס מגוון עצום של יתרונות. בין היתר:

  • מערכת קוד פתוח המאפשרת עריכה מלאה של קוד האתר וכל חלקיו.
  • שימוש באלמנטור פרו – התוסף שבעזרתו כמעט כל בוני האתרים בונים את האתרים שלהם ושל לקוחותיהם כיום. 
  • מגוון עצום של תוספים לשימוש ושדרוג חוויית השימוש באתר, איסוף מידע ואנליטיקס, קידום אורגני ועוד.
  • ועוד…

מי כותב את התכנים הראשוניים לאתר שלי?

אנו בחברת ואמוס מדיה מעסיקים כותבי תוכן איכותיים ומנוסים ודואגים לספק ללקוחותינו את השירות הטוב והמלא ביותר. על כן נשמח לספק לכם גם תכנים ראשוניים לאתר במסגרת הבניה והעיצוב שלו, זאת על מנת להוציא לאור אתר שלם ומוכן שיכול להביא לכם לקוחות כבר מקמפיין הפרסום הראשון שלי.

מהן ההוצאות שאני יכול לצפות להן בבניית האתר?

בניית אתר לעסק היא הוצאה לא קטנה אולם מדובר בתשתית החשובה ביותר לעסק שלכם. כאשר אתם באים לבנות אתר מקצועי לעסק צריך לקחת בחשבון את עלויות הבנייה והעיצוב של האתר, עלויות אחזקת הדומיין (הנחשבות לזניחות יחסית) ועלויות שרת האחסון. אנו בוואמוס מדיה מציעים גם שירותי ניהול שוטפים ללקוחותינו עליהם תוכלו ללמוד בהרחבה ביצירת קשר עמנו באתר או בטלפון ונשמח לפרט לכם אודות השירות ומה הוא כולל. 

מה עושים אחרי שבנינו אתר? איך להביא לקוחות?

השלב הבא אחרי בניית האתר היא להתחיל לפרסם אותו, להביא תנועת גולשים שבשאיפה תהפוך ללקוחות, לאסוף ולנתח נתונים ולשפר ביצועים. כמובן שזה נשמע קל על הנייר אך בפועל עשוי לדרוש עבודה, זמן ומשאבים. ישנן שיטות פרסום שונות, חלקן לטווח הקצר, חלקן לטווח הארוך. נשמח לאפיין את צרכי העסק שלכם ולסייע לכם בפרסום האתר שלכם.

5/5 - (47 votes)
אתר אינטרנט לעסקים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.