כיצד לקדם את התוכן שלך באופן אורגני?

כתיבת תוכן לאתר היא דבר אחד. כיום בעידן הAI אנשים יכולים לנסות לנצל את המחוללים השונים ליצירת תוכן לאתר. כמובן שזה עדיין לא מומלץ ויכול לגרום לנזקים רבים במאמצים שלכם לקדם את האתר שלכם בגוגל וכמובן לא יתרום לשביעות הרצון של הגולשים שלכם, שמחפשים תוכן אמין, אמיתי ואותנטי, כזה שנכתב על ידי אנשים שמבינים על מה הם כותבים ולא באמצעות רובוט חכם שממחזר מידע אחר מהאינטרנט. אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחה בשירותי בניית אתרים, קידום אורגני, קידום ממומן ופרסום באינטרנט וכחלק מהעבודה שלנו אנו דואגים לבצע אופטימיזציה לתוכן כדי לשפר את התוצאות שהאתרים שלנו ושל לקוחותינו מקבלים באופן אורגני.

מה הכוונה אופטימיזציה לתוכן?

אופטימיזציה לתוכן הכוונה היא לביצוע פעולות שונות על מנת למטב את התוכן שלנו לצרכי מנועי החיפוש. קידום אורגני בגוגל הוא תהליך מורכב ולא נלמד עליו במאמר זה, אולם כדאי לדעת כי ביצוע פעולות שונות שמשפרות את התוכן למנועי החיפוש יכולות לעזור לקידום האורגני של האתר גם כן. 

אילו פעולות שונות נוכל לבצע כדי לשפר את התוכן שלנו לצרכי קידום אורגני?

  • אורך התוכן – אתם רוצים לוודא שהתוכן שלכם ארוך מספיק כדי לספק עניין וערך לגולשים, מספיק ארוך גם למנועי החיפוש כדי להבין טוב יותר במה העמוד באתר שלכם עוסק אך כמובן לא רוצים להגזים עם כמות התוכן בצורה כזו שתבריח את הגולשים בעמוד. 
  • תוכן מעודכן – חשוב יהיה לעדכן את התוכן שלכם מפעם לפעם. מנועי החיפוש אוהבים תוכן מעודכן. כך שאם יש לכם תוכן ישן מאוד באתר, טוב יהיה לעדכן אותו מדי פעם עם תוכן מעודכן.
  • תוכן ייחודי – חשוב כמובן לכתוב תוכן ייחודי, ללא חלקים מועתקים. תוכלו להיעזר בתוכנות שונות באינטרנט כדי לבדוק שבתוכן שלכם או של הכותבים ששכרתם אין חלקים מועתקים. מלבד העובדה שמדובר בזכויות יוצרים שאתם יכולים להפר הרי שמנועי החיפוש לא אוהבים אתרים עם תכנים מועתקים ויפגעו בקידום שלהם במקום לקדם אותם.
  • שילוב ביטויי מפתח – כמה והיכן? – על מנת לעדכן את מנועי החיפוש במה העמוד עושה נהוג להוסיף ביטויי מפתח לאורך עמוד התוכן שלכם, בכותרת הראשית ובאחת מכותרות המשנה. כמות החזרות של הביטוי לא תעלה על 2% מסך המילים בתוכן אחרת גוגל ומנועי החיפוש יחשיבו את זה לספאם, וכמובן עדיף יהיה לעשות את השילוב בצורה טבעית והגיונית.
  • שילוב תכנים נוספים – כדאי יהיה לשלב סוגי תוכן נוספים כמו תמונות וסרטונים אם אפשר.
  • שיפור הנגישות – דאגו לכיתוב בולט, מספיק גדול, עם כותרות מודגשות וקישורים מודגשים ואפילו בצבע אחר על מנת לשפר את הנגישות בקריאה באתר שלכם.
  • הוסיפו קישורים – דאגו להוסיף קישורים פנימיים לעמודים אחרים באתר שלכם העוסקים בנושאים רלוונטיים שאתם מדברים עליהם בעמוד תוכן קיים. בדרך כלל קישור לכל 100-150 מילים זה מספיק ולא צריך מעבר לכך.

בין אם אתם מנהלים כעת קמפיין פרסום באינטרנט ובין אם אתם רק רוצים לעדכן את האתר שלכם בתוכן טוב, בקצב שלכם, ורוצים שתנועת גולשים תתחיל לזרום אליכם מגוגל לאורך הזמן, כדאי יהיה לבצע אופטימיזציה לתוכן באתר שלכם. לעתים כמה פעולות פשוטות יכולות לעשות את ההבדל.

אנא דרגו את המידע
כיצד לקדם את התוכן שלך באופן אורגני?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.