האם לשכור חברת קידום אורגני גדולה או קטנה?

הטעות הנפוצה הגדולה ביותר שבעל העסק יכול לעשות בקידום אורגני לאו דווקא קשורה לעבודת הקידום עצמה אלא לבחירת חברת הפרסום עמה הוא עובד. נותן השירות שלכם, בין אם מדובר בחברת קידום אתרים קטנה או גדולה, מקדם עצמאי פרילנסר או חברת קידום הכוללת לפחות כמה אנשי צוות, חשוב שהוא יהיה מקצועי, מנוסה ומספק שירות טוב בתחום שלכם. אז כמובן שלא פשוט למצוא מקדם אתרים באמת טוב שעושה את העבודה בצורה נכונה, ישר אתכם וגם בעל ניסיון בתחום ולשם כך הכנו את הכתבה הבאה. בכתבה זו נלמד על ההבדל בין חברת קידום קטנה וגדולה, מה באמת עדיף לכם, על מה חשוב לשים דגש בבחירת חברה לקידום אורגני וממה חשוב להיזהר.

האם חברת קידום גדולה בהכרח נחשבת לחברת קידום טובה?

נתחיל מהבסיס – האם חברת קידום גדולה יותר נחשבת בהכרח לטובה יותר? רבים חושבים כי חברת קידום שעמוסה בעבודה ולקוחות הינה חברה גדולה כיוון שיש לה הרבה לקוחות וזה עשוי להיות בשל שירות טוב ותוצאות שהיא מספקת בשטח. עבור חברות מסוימות זהו בהחלט המצב אך זה לא בהכרח אומר את זה. גם אם נראה לכם שהאתר שאתם נכנסים אליו מקודם בגוגל ובתחתית שלו רואים קרדיט של חברת קידום מסוים זה לאו דווקא אומר שהיא אחראית על כל עבודת הקידום שהביאה את האתר להצלחה. ייתכן והספק החליף חברת קידום לא מזמן וחברה אחרת עשתה כבר את רוב העבודה הראשונית והניחה את התשתיות להצלחה. כיום בעידן הדיגיטלי לא צריך בהכרח לפגוש פיזית את נציג חברת הקידום אך ללא ספק חשוב לבדוק מספר דברים לפני שבוחרים חברת קידום לעבודה משותפת.

מה חשוב לבדוק מול חברת הקידום שאנו בוחנים את האפשרות לעבוד עמה?

  • ניסיון – המרכיב העיקרי של חברת קידום אורגני בגוגל הוא כמובן הניסיון שלה. בסופו של דבר הניסיון מהווה תפקיד חשוב אצל כל בעל מקצוע אולם אם עבודת הקידום האורגני אינה מתבצעת כראוי, לא רק שתזרקו הרבה כסף לפח ותבזבזו את הזמן שלכם, אלא שאתם עשויים גם לקבל עונשים חמורים מגוגל לאתר שלכם ויהיה קשה מאוד לשקם את המוניטין של האתר לאחר מכן ולהכניס אותו למנוע החיפוש, שלא לדבר על הגעה לתוצאות הראשונות. בדקו כמה ניסיון יש לעובדים בחברה ולחברה עצמה, ניסיון לא רק בזמן בתחום אלא בקידום עסקים שונים בגוגל.
  • שיטת עבודה – לכל חברת קידום אתרים יש את שיטת העבודה שלה. היא עשויה להשתנות בין חברת קידום אחת לאחרת בהתאם לאני מאמין שלה, למה שהיא מרגישה שמביא תוצאות עבורה ועבור לקוחותיה והיא גם עשויה להשתנות בהתאם לתקציב הלקוח המשפיע על היקף העבודה. למרות שהחברה לא תפרסם לכם או למישהו מבחוץ את סודות עבודת הקידום שלה שבנתה לאורך שנים של ניסיון בתחום, עדיין תוכלו לקבל רשימה של מספר דברים אלמנטריים שחייבים להיות בעבודת הקידום ולוודא שהיא אכן מספקת אותם.
  • דוחות – הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר ביצועיה של חברת הקידום והעבודה שמתבצעת עבורך היא כמובן לעבור על הדוחות ששולחת חברת הקידום. לרוב חברת הקידום שולחת דו"ח מסודר אחת לחודש לתיבת המייל של הלקוח. הדו"ח כולל מידע אודות דירוג ביטויי המפתח של האתר, כמות כניסות גולשים לאתר עם דגש על גולשים ממנוע החיפוש, מאמרים וקישורים שהועלו ונוצרו עבור הלקוח ועוד. 
  • תחום מומחיות – כאמור חברות קידום אתרים מספקות בדרך כלל רק את השירות הזה (אולי ביחד עם בניית האתר) ומתמחות בתחום זה. חברות פרסום מספקות שירותים נוספים אך לאו דווקא יהיו מומחיות בתחום הקידום האורגני. אנו בוואמוס מדיה צמחנו מתוך הקידום האורגני ובעלי ניסיון רב שנים בתחום וקידמנו מאות רבות של אתרים לתוצאות הראשונות בגוגל. 
  • תיק עבודות – בדקו אילו אתרים חברת הקידום קדמה, באילו תחומים, באילו רמות תחרות ועוד. בדקו את ההמלצות של הלקוחות על החברה ורמת שביעות הרצון שלהם מהשירות ומהתוצאות שהם מקבלים.

היחסים שלכם עם חברת הקידום:

כדי לספק את שירות הקידום הטוב ביותר ללקוחותינו אנו בחברת ואמוס מדיה שמים דגש חזק על יחסים טובים ואמינים עם הלקוחות שלנו. אנו מאמינים כי עבודה מוצלחת שלנו לא רק שתקדם את הלקוח שירצה להמשיך לעבוד איתנו לאורך שנים רבות קדימה אלא גם ימליץ עלינו בחום למכרים, קולגות ואחרים מה שיתרום לחיזוק המותג שלנו והרחבת הפעילות שלנו עם לקוחות חדשים ונהדרים. משום כך אנו דואגים לפתח ולשפר כל הזמן את השירותים שלנו, להרחיב את המעטפת המסופקת ללקוח במקום אחד ולדאוג לכל לקוח ברמה האישית לתוצאות הטובות ביותר.

ממה צריך להיזהר בבחירת חברת קידום אתרים?

קידום אורגני לאתרים היא עבודה סיזיפית ומורכבת. אם היא לא מתבצעת נכון היא עשויה לגרור עונשים מגוגל ולפגוע במוניטין של האתר בצורה כזו שיהיה קשה לשקם את המוניטין. מה שאומר שתבזבזו כסף רב וזמן עבור עבודה לא יעילה וכזו שאף עושה לכם נזק. בחירת חברת קידום אתרים הנכונה עבורכם תצמצם את הסיכונים לכל הפחות בהקשר של שימוש בשיטות קידום לא חוקיות או עבודת קידום דלה או לא מקצועית. להלן כמה טיפים בנושא:

  • ודאו שהצעת המחיר לעבודת הקידום איננה נמוכה מדי – בדרך כלל זה יצביע על חוסר מקצועיות או עבודה דלה מאוד שלא בהכרח תספק לכם תוצאות.
  • המנעו מהבטחות שווא – לחברת הקידום אין אפשרות לחזות עדכונים של גוגל למנוע החיפוש שלה, כולל עדכונים גדולים (על אף שגוגל דואגת היום לעדכן לגבי עדכונים כאלה) ועבודת הקידום מבוססת על ניסיון החברה ופרמטרים הידועים כתורמים לקידום האתר.
  • ודאו שהחברה יכולה לספק לכם את השירות שאתם מצפים לו.
  • חתמו על הסכם עבודה מסודר עם החברה.

אז מה עדיף? חברה קטנה או גדולה?

לכל אחת מאלה יש יתרונות וחסרונות. בדרך כלל חברה גדולה יותר תצטרך לחלק את זמן העבודה בין יותר לקוחות ואלה יקבלו פחות מאשר בחברה קטנה ה"נלחמת" עבור כל לקוח שלה. בחברה קטנה היחס יהיה חם והדוק יותר בדרך כלל, עם קשר רגשי להליך הקידום והצלחת הלקוח. 

5/5 - (23 votes)
האם לשכור חברת קידום אורגני גדולה או קטנה?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.