איך מקדמי אתרים התאימו את עצמם לחידושי הAI

זה כבר לא סוד שבעלי אתרים רבים משתמשים בתוכנות AI שונות, לרבות CHATGPT על מנת להפיק תוכן לאתר שלהם. כמובן שתוכנות אלה עדיין לא יכולות להחליף בני אדם (וספק אם יוכלו להחליף את המוח האנושי) ופועלות על ידי ערבוב של תוכן סרוק מהאינטרנט. עם זאת, מקדמי אתרים רבים ובכלל בעולם השיווקי הדיגיטלי רבים אימצו את חידושי הAI על מנת להפיק יותר עבור לקוחותיהם במסגרת התקציב שלהם או על מנת לחסוך בעלויות ולהגדיל רווחים בתוך החברה, מבלי לפגוע בעבודה עבור לקוחותיהם. כיצד זה מתבצע? מה חשוב לדעת? אנו בחברת ואמוס מדיה מרימים את הכפפה ועושים לכם סדר בנושא.

כיצד ניתן לשלב את עולם הAI בעולם הקידום האורגני?

על מנת לקדם אתר בגוגל יש לעבוד על פני עשרות פרמטרים שונים ופעולות שונות שיש לבצע ולעקוב אחר מאות פרמטרים נוספים המושפעים כתוצאה מכך. כל אלה משפיעים בסופו של דבר על המיקום של אתר מסוים בגוגל ביחס לאתרים מתחרים. כיצד משתלב הAI בתוך עולם הקידום האורנגי? הAI נכנס לחיינו במגוון מישורים, החל מעולם הקידום האורגני, דרך בניית אתרים ודפי נחיתה ועד לכתיבת תוכן ועיצוב גרפי. בהקשר של קידום אתרים הוא לרוב משמש אותנו בהקשר של התוכן.

כיצד התוכן משתלב בקידום אורגני?

כל חברה לקידום אורגני תגיד לכם שהתוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר בהליך הקידום האורגני. באמצעותו יוצרים קישורים נכנסים לאתרים, מעדכנים את האתר המקודם בתוכן חדש ובעל ערך לגולשים ומשלבים את ביטויי המפתח הרלוונטיים לקידום. לתוכן יש משמעות אפוקליפטית בכל הקשור לקידום האורגני של אתר מסוים ובהתאם לכך גם החשיבות של כתיבה נכונה שלו. משום כך מרבית חברות הקידום האורגני עדיין עושות שימוש בכותבי תוכן אנושיים להכנת התכנים לקידום האורגני של הלקוחות שלהם ואחרות עושות בהם שימוש להכנת התכנים גם לאתר עצמו, בעוד שמאמרים ההולכים לפיזור ברחבי הרשת הם משתמשים במאמרי AI. 

מאמרי SEO באמצעות AI:

התוכן המופק באמצעות תוכנות AI יהיה בדרך כלל תוכן הנחשב מספיק טוב למאמרי קידום לפיזור ברשת ויצירת קישורים. זה תלוי כמובן לאיזה אתר הם צפויים להעלות את התוכן ומהן הדרישות שלו, שכן באתרים גדולים ומוכרים הדרישות הן עדיין לכתיבה אנושית ואיכותית בדרך כלל. במקרים רבים חברת הקידום תוכל לחסוך את עלויות הכתיבה האנושית ובנוסחאות מסוימים יוכלו להפיק מאמרי SEO מספיק טובים לפיזור, לשלב בהם את הביטויים הרלוונטיים והקישורים הנדרשים ובכך לשלב AI בהליך הקידום האורגני ולזרז תהליכים.

מה לגבי שימוש בAI במסגרת בניית האתר?

בין אם אתם הולכים על בניית אתר וורדפרס או כל סוג אתר אחר תוכלו לעשות שימוש בכלים כאלו ואחרים המבוססים על AI. מלבד התוכן הם יכולים לעזור לכם לייצר עיצובים ואפקטים ויזואליים שונים לאתר שלכם, צ'אט בוטים חכמים שתוכלו לשלב באתר ולשפר את חוויית השימוש בו ועוד.

5/5 - (5 votes)
AI
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.