איך לקדם אתר חנות בגוגל טוב יותר מ95% ממקדמי האתרים בישראל?

קידום אתר חנות הוא אחד השירותים המבוקשים ביותר של חברות קידום אתרים מכיוון שכמעט כל אתר של עסק המוכר מוצרים דיגיטליים הוא אתר חנות. אפשר לומר שיש להם נישה בפני עצמה בכל הנוגע לקידום האורגני בגוגל וגוגל מתייחסת בצורה שונה לאתרים מסוג זה. לכן, צריך להתאים את פעולות הקידום האורגני לאתר מסוג זה ובנוסף, אם תכירו כמה טיפים חשובים שמקדמי אתרים רבים אינם מבצעים אך חיוניים לביצוע (קידום כובע לבן כמובן), תוכלו לקדם אתר חנות בגוגל יותר טוב מ95% מיתר מקדמי האתרים בישראל.

האתגר בקידום חנות וירטואלית:

ישנם כמה אתגרים בכל הנוגע לקידום חנויות וירטואליות. לרוב, מדובר על אתר גדול שמכיל בין מאות לאלפי עמודים. זה אומר שבדרך כלל אתר כזה יהיה יחסית דל מתוכן ברוב העמודים שלו, אלא אם כן יהיה לבעל החנות תקציב להכין תכנים לעמודים רבים אלו. בשני המקרים זה לא בא לטובת בעל האתר הרוצה לקדמו. לעתים, רבים מהתכנים יהיו גם כפולים, באם מדובר במפרט טכני או בעל אתר שניסה לקדם את האתר בעצמו, לא כתב תכנים ייחודיים והעתיק מחנות אחרת. מקרה שכזה יכול לפגוע בקידום האורגני בגוגל במקרה הטוב ואף לחשוף לתביעה משפטית במקרה הפחות טוב. 

אז מה בכל זאת ניתן לעשות?

  • תגיות מטא – עשו קצת עבודה טכנית על אתר החנות שלכם. קידום אתרי חנות מתבסס הרבה על תגיות המטא: בעיקר אלה של הכותרת והתיאור (TITLE ו-DESCRIPTION) ותגיות הALT של התמונות שלכם. הגדרה של כל אלה חיונית לא רק לקידום בתוצאות האורגניות הרגילות אלא גם להופעה בתוצאות העשירות של גוגל ובסרגל המוצרים המופיע מפעם לפעם בתוצאות כאשר מבצעים חיפוש של מוצר.
  • התאמת האתר לנייד – פעולה זו חיונית בכל הליך קידום אולם חשובה במיוחד באתרי חנות. מרבית האנשים שעושים שופינג באינטרנט עושים זאת באמצעות הטלפון הנייד שלהם. לכן, חוויית המשתמש בנייד צריכה להיות ברמה הגבוהה ביותר, עם תמונות ברורות, אפשרויות ניווט נוחות ובולטות בין המוצרים, טקסט מוגדל וברור ועוד.
  • שפרו את מהירות האתר שלכם – אם לא הבנתם זאת עד כה אז כל חברה לקידום אורגני תסביר לכם את זה בצורה הטובה ביותר: אתר חנות חייב להיות מהיר. אנשים עוברים במהירות בין מוצרים שונים, רוצים להשוות נתונים, פרטים, מחירים, לדפדף בין תמונות המוצר ועוד. הניווט באתר החנות שלכם צריך להיות מאוד מהיר מטעמי נוחות ולא רק מטעמי חוויית משתמש. פעולה זו חיונית מאוד בהשלכותיה גם על הקידום האורגני.

לסיכום; אלו היו רק חלק מהפעולות החיונית לקידום אתרי חנות. קידום אתרים לעסקים קטנים, לרבות אלה שיש להם חנות וירטואלית, צריכים לשים דגש רב על כל פרט קטן שיכול להעניק להם יתרון בקידום האורגני שלה אתר שלהם. אנו בוואמוס מדיה נשמח לסייע לכם בנושא. 

אנא דרגו את המידע
איך לקדם אתר חנות בגוגל
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.