איך להפוך לקוחות לכאלה שרוכשים באתר?

אחת המטרות העיקריות בקמפיין הפרסום הדיגיטלי של העסק שלנו היא כמובן להביא לקוחות חדשים. אך איך אפשר להביא לקוחות אם הם לא רוכשים באתר שלנו או לפחות משאירים פרטים כדי להתעניין בשירות? ובכן יש כמה וכמה פעולות שתוכלו לבצע כבר משלבי בניית אתר וורדפרס לעסק שלכם וכן תוך כדי קמפיין הפרסום שלכם.

ראשית – חשוב מאוד לאסוף נתונים אודות הגולשים:

חלק בלתי נפרד ממגמת שיפור שאנו רוצים להוביל כדי להשיג את התוצאות הרצויות בקמפיין שלנו היא כמובן לנתר את המידע לידי סעיפי מעקב שונים. אלה יאפשרו לנו לנתח את המידע ולבצע שיפורים נקודתיים שונים. על מנת שלקוח ירכוש מוצר או יזמין שירות דרך האתר שלכם הוא צריך לעבור תהליך מסוים. תהליך זה נקרא מסע לקוח. כל שלב במסע הוא קריטי וכי אם יש טבעת אחת שבורה כל השרשרת לא תעבוד בצורה תקנית. על כן חשוב יהיה להשתמש בתוספי אנליטיקס שונים ולנתח נתונים. ייתכן ותגלו כי הכותרת של העמוד מעניינת אבל התוכן בתוכו לא עושה את העבודה וגורם לקהל להשאיר פרטים. ייתכן ותקבלו כי עולה הרבה מאוד כסף להביא מבקר לאתר שלכם (מכל סיבה שהיא הקשורה לקמפיין הממומן שלכם) ומעט האנשים שמגיעים אינם מספיקים לייצר תוצאות. 

שפרו את הסמכות והאמינות של המותג שלכם:

יש כמה פעולות שאתם יכולים לבצע על מנת לשפר את הסמכות והאמינות של המותג שלכם בעיני הקהל. מותג אמין הוא מותג שיותר קל לקנות ממנו, במיוחד אם אתם מכוונים להזמנות אונליין מהלקוחות והזנת פרטי אשראי באתר. כדי לשפר את הסמכות והאמינות שלכם בצעו את הפעולות הבאות:

  • הכניסו במספר מקומות באתר אפשרויות ליצירת קשר עם החברה: מספר טלפון ישיר בראש האתר, אימייל, עמוד יצירת קשר ואולי אפילו גם תוסף וואטסאפ שמלווה את הגולשים באתר אם אפשר.
  • הכניסו מידע מפורט אודות החברה, שירותיה, הכתובת שלה וכל פיסת מידע שיכולה לחזק את האמינות שלכם, הן בדף הבית ובעיקר בעמוד האודות של החברה.
  • הכניסו פידבקים והמלצות מלקוחות. 

בצעו פעולות לשיפור חוויית השימוש באתר:

שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם תסייע גם להגדלת המקומות בסופו של דבר והפיכת לקוחות לכאלה שרוכשים באתר שלכם. כאשר מדובר על בניית אתר חנות זה יהיה משמעותי יותר כיוון שהמכירות מתבצעות אונליין ופגיעה בחוויית השימוש ונוחות הגלישה באתר עשויים לפגוע גם במכירות שלכם. שפרו את מהירות הגלישה באתר, הוסיפו תפריטי ניווט נוחים ויעילים ועוד.

תניעו את הגולשים שלכם לפעולה:

לבסוף, בין אם מדובר על בניית דף נחיתה או בניית אתר תדמית חשוב יהיה להניע את הגולשים לפעולה. המוח האנושי עובד טוב יותר כאשר אומרים לו מה לעשות. הוכח לא פעם ולא פעמיים כי כאשר אתם מניעים את הגולשים לפעולה תוכלו ליהנות מתוצאות הרבה יותר טובות וממירות באתר שלכם.

אנא דרגו את המידע
איך להפוך לקוחות לכאלה שרוכשים באתר?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.