אבטחת אתר – כל מה שחשוב לדעת

בעידן המודרני כמעט לכל עסק או חברה שמכבדים את עצמם יש אתר אינטרנט. גם אם החברה לא בהכרח מציעה מוצרים פיזיים או דיגיטליים למכירה אונליין דרך האתר שלכם, הוא יכול לשמש אותה לצרכים שונים. לדוגמה: הוא מאפשר למצוא מידע אודות פעילות החברה, תחומי הפעילות, זמני פתיחה וכו'. כאשר מקימים אתר אינטרנט, אחד הדברים החשובים שלהם צריך לדאוג להם הוא אבטחת האתר. במיוחד כאשר מדובר על אתר אינטרנט עם נתונים רגישים כמו פרטים של לקוחות, ישנה חשיבות עצומה לדאוג לאבטחה ברמה הגבוהה ביותר בכדי שהאתר לא יהיה חשוף למתקפות סייבר של האקרים שרוצים לפגוע באתר או לגנוב מידע. כאשר בוחרים בחברה מקצועית עבור בניית אתרים, השירות כולל פעמים רבות גם ביצוע של כל הדברים הדרושים בכדי לדאוג לאבטחת האתר.

אבטחת אתר וורדפרס – איך עושים את זה?

זה לא סוד שחלק גדול מאתרי האינטרנט בעולם בנויים בעזרת מערכת וורדפרס הפופולרית. הרבה מבעלי האתרים תוהים מה הם יכולים לעשות בעצמם בכדי להגן על האתר שלהם ולשמור על רמת אבטחה גבוהה. ואכן, ישנם כמה דברים שגם אנשים שהם לא מומחי אבטחה גדולים יכול לעשות בכדי להגן על האתר שלהם מפני פריצות וגניבת מידע. חלק מתהליך בניית אתר וורדפרס מקצועי כוללת התקנה של תוספים שונים, אשר חלקם מגיעים ממקורות גדולים ומוכרים וחלקם לא. הקפדה על התקנה של תוספים ממקורות מהימנים היא חלק חשוב באבטחת האתר ובשמירה עליו. כמו כן, ישנם תוספים שניתן להתקין בכדי לשפר את אבטחת האתר, ולהפוך אותו למאובטח יותר.

גיבוי האתר באופן קבוע – לכל צרה שלא תבוא

פעמים רבות עם כל ההשקעה בהגנה על האתר ועל המידע שבו, בסופו של דבר יכולים להיות מקרים של תקלות אבטחה ופריצות מסוגים שונים. ולכן, חשוב מאוד לצורך שמירה על המידע שלכם לדאוג כל הזמן לגבות את האתר בגיבוי מלא ויסודי של כל קבצי האתר בתוספת מסדי הנתונים שלו. רק כך תוכלו להיות בטוחים שגם במקרה הכי גרוע תוכלו להחזיר את האתר שלכם לפעילות בתוך זמן קצר ולהוריד את זמן ההשבתה שלו למינימום.

ואמוס מדיה – שיווק וקידום מקצועי בעולם הדיגיטלי

הרבה אנשים חושבים שהשקעה של כסף בחברה מקצועית לבניית אתרים או אצל בונה אתרים עבור בניית אתר וורדפרס, זה משהו שמספיק בכדי להקים אתר אינטרנט ולהגדיל את המכירות שלהם. למעשה, מלבד הדאגה לאבטחת האתר ולכך שהוא יעבוד ויראה כמו שצריך, צריך גם לדאוג לקידום שלו. קידום ממומן הוא כיום משהו שאי אפשר לוותר עליו אם רוצים לגרום להצלחתו של האתר. ולכן, כדאי מאוד לבחור חברה לקידום אורגני בעלת ניסיון בתחום כמו חברת ואמוס מדיה המתמחה בקידום אתרים, אשר תבצע עבורכם קידום אורגני בגוגל ותביא את האתר שלכם הכי למעלה שאפשר בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל. 

אנא דרגו את המידע
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.