קידום אורגני באשדוד

אחד המונחים המוכרים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי הוא כמובן קידום אורגני. באמצעות קידום אתרים בגוגל ניתן להביא את האתר במעלה תוצאות החיפוש עם עבודה נכונה ומקצועית ולהגיע לתוצאות טובות ומשתלמות יותר מכל שיטת פרסום אחרת. אם יש לכם עסק באשדוד ואתם רוצים להגיע אל הקהל שלכם בעיר ובערים הסמוכות כדאי יהיה להשקיע בקידום אורגני של ביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלכם ולהופיע ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר הקהל שלכם מחפש אתכם.

בעל עסק באשדוד? קידום אורגני או ממומן? – מה עדיף?

אחת השאלות שכל בעל עסק שואל את עצמו כשהוא צריך להחליט היכן להשקיע את תקציב הפרסום שלו באינטרנט הוא האם כדאי להשקיע בקידום אורגני או קידום ממומן. אנו בוואמוס מדיה אוהבים תחילה לאפיין את צרכיו ומטרותיו של בעל העסק, לבחון היכן נמצאים קהל היעד של העסק והאם כדאי יהיה להשקיע בקידום אורגני או בקידום ממומן. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו אם כי לקידום האורגני יש בדרך כלל יתרונות רבים וטובים יותר ותכף נרחיב בנושא זה. כאשר בוחנים האם כדאי להשקיע בקידום האורגני או הממומן נרצה לבחון תחילה האם העסק זקוק ללקוחות כאן ועכשיו או אם הוא יכול להיות סבלני לכל הפחות מספר חודשים עד שיתחיל לקבל תוצאות מעבודת הקידום האורגני. לעסקים שיש להם תקציב מספיק גבוה אנו ממליצים לעתים להשקיע גם וגם. 

קידום אורגני באשדוד לעסקים שרוצים להוביל:

אם יש לכם עסק באשדוד ואתם רוצים להגיע אל תושבי העיר או תושבי הערים הסמוכות תרצו ודאי להשקיע בקידום אורגני מקצועי. קידום אורגני באשדוד הנקרא גם קידום אתרים, כרוך בעבודה סיזיפית על עשרות פרמטרים שונים, כאשר המטרה של הליך הקידום הוא לקדם את אתר העסק במעלה תוצאות החיפוש לביטויי מפתח הרלוונטיים לתחום של העסק. לרוב בעלי עסקים ירצו לקדם את האתר שלהם לשמות המוצרים והשירותים שהם מספקים. בנוסף כדאי יהיה להוסיף אלמנט לוקאלי. לדוגמה:

אנו בוואמוס מדיה רוצים לעזור לעסקים באשדוד להתקדם בגוגל ולספק להם את השירות המקצועי והמקיף שלנו ולכן הרמנו כאן מאמר איכותי בנושא קידום אורגני באשדוד. החלק הראשון של הביטוי מתייחס לשירות שאנו מספקים והחלק השני מוסיף אלמנט לוקאלי. 

נשליך דוגמה מתחום אחר: נניח שיש לכם חנות פרחים באשדוד – זה אומר שקהל היעד שלכם יהיה בדרך כלל אנשים מהעיר המחפשים חנות פרחים קרובה להגיע אליה או להזמין ממנה פרחים לאנשים קרובים בתוך העיר או אנשים הגרים מחוץ לעיר המעוניינים לשלוח פרחים למכרים שלהם הגרים באשדוד ומחפשים חנות מקומית כדי לחסוך בעלויות המשלוח. מכאן שאתם רוצים להתקדם בביטויים כמו משלוחי פרחים באשדוד, פרחים באשדוד, חנות פרחים באשדוד וכו'. 

היתרונות של קידום אורגני:

אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחים בשירותי קידום אורגני ומחשיבים אותו כשירות העיקרי שלנו בחברה. אנו פשוט מאוהבים בקידום אורגני בגוגל ואלו הם רק חלק מהסיבות מדוע:

  • קידום אורגני הולך אתכם לטווח הארוך – בעוד השקעה בפרסום ממומן תתרום לכם בטווח הקצר וכאשר תפסיקו את התקציב של הפרסום הממומן יגמרו גם המבקרים באתר שלכם כי המודעה תפסיק לפעול – הרי שבקידום האורגני גם אם תחליטו בעתיד להפסיק את הקידום הפעולות שתבצעו עד אותו רגע עשויות לעמוד לשירותכם עוד תקופה מסוימת קדימה (בהתאם להתקדמות של המתחרים שלכם כמובן ועד שיתפסו את מקומכם). כך שתוכלו ליהנות מפירות הקידום וההשקעה שלכם בעתיד. כמו כן, נניח שהתקציב שלכם הוא 3000 שח בחודש, 100 ₪ ליום בממוצע לקמפיין הממומן. כאשר התקציב היומי יגמר המודעה שלכם תפסיק לפעול. לעומת זאת, באותו תקציב, אם תשקיעו בקידום האורגני לאורך זמן אצלנו בוואמוס מדיה, תזכו ליהנות מתנועה רבה יותר של מבקרים באתר שלכם מבלי שתפסיקו להופיע בתוצאות החיפוש.
  • תורם למוניטין שלכם – להופיע ראשון בגוגל זה לא עניין של מה וכך. זה כנראה הופך את האתר שלכם ואתכם לעסק מוביל בתחום שלכם וכך גם הגולשים יאמינו. תוצאות אורגניות ראשונות בגוגל משולות בדרך כלל לעסקים אמינים ומובילים בתחום שלהם ולכן אנשים ירצו לעבוד אתכם. 
  • משתלם יותר כלכלית – בטווח הארוך תקבלו הרבה יותר תנועה לאתר שלכם, הרבה יותר לידים ולקוחות, מאשר בקידום הממומן. כל זמן שתמשיכו להשקיע ולהתמיד בקידום האורגני לאורך זמן המספרים רק ילכו ויעלו. 
  • עוד ביטויים מושפעים – על אף שבתוכנית הקידום של האתר שלכם סביר להניח שהעבודה תתבצע על רשימה מסוימת של ביטויים הרי שבמסגרת העבודה הכללית על האתר וטיפוחו השוטף תזכו ליהנות מטיפוח וקידום בגוגל גם לביטויים נוספים שכלל לא חשבתם עליהם. אלה יביאו לכם תנועת גולשים נוספת שבשאיפה גם חלקה תהפוך ללקוחות. 
  • טראפיק איכותי יותר – אחד היתרונות המרכזיים של קידום אורגני, שנבחנו לאורך שנים על ידי כל המי ומי בתחום השיווק הדיגיטלי גם בישראל וגם בעולם הוא נושא איכות התנועה. בין אם מדובר במודעות פרסום מפייסבוק, גוגל ומקומות אחרים – אחוז הנטישה מהאתר הוא גבוה מאוד, הרבה יותר מזה של הגולשים המגיעים מהתוצאות האורגניות בגוגל. זהו ללא ספק מדד המציג את איכות התנועה המגיע מגוגל.

בחירת חברת קידום אתרים – איך לעשות זאת נכון?

כדי להשיג את התוצאות הרצויות מהקידום בגוגל של האתר שלכם תצטרכו חברה לקידום אורגני שתספק לכם עבודה מקצועית ובאיכות הגבוהה ביותר. חברה עם משאבים ותשתיות טובים, ידע וניסיון בתחום, כזו המבצעת את העבודה בצורה סיזיפית ומבלי לעגל פינות. בין הדברים שאתם רוצים לבדוק הוא כמובן את תיק העבודות של החברה, את התכנים באתר שלה כדי לבחון שהיא יודעת ומבינה מה היא עושה, לבדוק את ההמלצות על החברה וכמובן לשוחח עם נציג החברה ולבחון את השירות.

 

5/5 - (26 votes)
קידום אורגני באשדוד
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.