איך קובעים אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני?

בין אם אתם מקדמי אתרים בתחילת דרככם ובין אם אתם בעלי עסקים הרוצים להעמיק את הידע שלכם בתחום כדי לקדם את האתר שלכם בעצמכם, או כדי להיות חכמים יותר בהתנהלות מול חברת קידום אתרים לפני שכירת שירות קידום אורגני בגוגל, סביר להניח שכבר הבנתם שקידום אתרים זה הרבה מעבר להקמת אתר אינטרנט והעלאת מאמרים אליו. למעשה מדובר בעשרות פעולות שונות, שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים בתשלום, לימוד סדיר של הענף עם השינויים, העדכונים של מנועי החיפוש, בחינה וניסויים שונים וכמובן בניית אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני שתעשה לכם סדר בעבודה ובכל אתר שאתם מקדמים. איך עושים זאת נכון? הינה כמה טיפים שכדאי ליישם.

בשלב הראשון – האם מדובר באתר קיים או אתר חדש?

כאשר מדובר על בניית אתרים חדשים מהניילונים סדר העבודה יהיה שונה מאשר עם אתר קיים שיש בוהיסטוריה של תכנים שהועלו לאתר. אתר חדש לצורך העניין יצריך מאתנו לבסס בניה נכונה של היררכיית תוכן, לבצע מחקר מילות מפתח ולייצר חוויית משתמש טובה, בתור התחלה כמובן.. זה לא מסכתם בזה. בכל הקשור באתר קיים יש הצורך לבצע תחילה בדיקה מעמיקה באמצעות כלים מתקדמים, לגלות בעיות שונות שצריך קודם כל לטפל בהן ורק אז לגשת לכל מה שרשמנו וליתר אסטרטגיית הקידום שלנו. לדוגמה: תוכלו להשתמש בכלי הנקרא Screaming Frog על מנת למצוא עמודים כפולים באתר, עמודים רזי תוכן, עמודים ללא תגיות, עמודים עם קישורים שבורים, עמודים שלא נסרקים בגוגל ועוד.

בשלב הבא – מחקר מילות מפתח:

השלב הבא באסטרטגיית הקידום שלכם היא כמובן למצוא את מילות המפתח שאתם רוצים לעבוד עמם. כלומר, הביטויים שאתם רוצים לקדם בהם את האתר בגוגל. בדומה למה שעושים בשירותי קידום ממומן, גם בקידום אורגני חשוב לבחור בביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם, לשירותים שלכם, למוצרים שלכם – אבל לא ביטויים כלליים מדי בדרך כלל שעשויים להביא תנועה לא מספיק ממוקדת לאתר שלכם. זה יכול להיות מרשים ואפילו מגניב לבעל עסק להיות מדובר בביטויים כלליים עתירי חיפושים בתחום שלו, אולם אם הביטויים ישלחו תנועת גולשים רבה ולא רלוונטית לאתר הלקוח לא רק שאחוז ההמרה באתר יהיה נמוך מאוד, הגולשים גם יצאו מהר מאוד מהאתר וזה ישפיע על המדדים השונים ועל הקידום האורגני של האתר.

העלו תכנים חדשים לאתר ובצעו אופטימיזציה לתכנים:

אם מדובר באתר קיים שיש בו כבר עשרות או מאות עמודים, כדאי לשלב באסטרטגיית הקידום שלכם עבודה רבה על העמודים הפנימיים, כלומר שדרוג של העמודים הקיימים, עיבוי התוכן הקיים באתר, הטמעת קישורים פנימיים בין עמודי האתר, עדכון תגיות מטא ועדכון ביטויי המפתח בתיאור, בכותרת ולאורך המאמר. כמו כן חשוב להעלות תכנים חדשים לאתר ולשמור עליו מעודכן לעתים קרובות. כל חברה לקידום אורגני שתשכרו את שירותיה תבצע את זה.

בצעו שיפורים לחוויית המשתמש באתר:

דברים עם חברת בניית אתרים או עם המקדם שלכם ושפרו את חוויית המשתמש באתר שלכם.למשל שיפור מהירות הטעינה של האתר, התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במובייל ובמסכים שונים, הוספת תפריטי ניווט נוחים ויעילים ועוד.

אנא דרגו את המידע
איך קובעים אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.