בניית אתרים בפתח תקווה

בניית אתרים הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר בין חברות הפרסום. הסיבה לכך היא שמדובר בתשתית הטובה והחשובה ביותר לכל בית עסק כיום. אין כמעט בעל עסק כיום שלא רוצה להופיע ראשון בגוגל כאשר לקוחות פוטנציאליים מבצעים חיפוש של המוצרים או השירותים שהוא מספק. על כן, כדי להופיע שם, צריך תשתית שמנוע החיפוש יוכל לסרוק ולהציג בתוצאות החיפוש. כך למעשה בניית אתרים בפתח תקווה תורמת לבתי עסק באזור בבניית אתר מקצועי לעסק שלהם, בו יוכלו לפרסם את השירותים והמוצרים שלהם, מידע אודות החברה ואפשרויות שונות ליצור אתה קשר. 

אילו עסקים צריכים לבנות אתר בפתח תקווה?

בתי עסק בכל תחום כיום  יכולים להפיק ערך מבניית אתר תשתית לעסק. יש שיעדיפו להשקיע דווקא ברשתות החברתיות, אחרים ביוטיוב, אחרים אולי בדף נחיתה. זה תלוי כמובן בתקציב של בעל העסק ובעיקר – היכן נמצא קהל היעד שלו. במרבית המקרים יהיה קהל יעד המבצע חיפושים בגוגל הרלוונטיים לתחום בו אתם עוסקים ולשירותים והמוצרים שאתם מספקים. בין אם מדובר במכירת מוצרים פיזיים, אספקת שירות כלשהו בבית הלקוח, שירותים אונליין, אתרי לימודים, אתרי מנויים או כל סוג אתר אחר – בניית אתרים לעסקים היא פתרון נהדר והתשתית המרכזית שלכם.

האם אפשר להסתפק בדף נחיתה או שחייב להשקיע באתר אינטרנט כיום?

בבואנו לבנות אתר ללקוח לא פעם אנו נשאלים האם כדאי להשקיע בבניית אתר או שאפשר להסתפק גם בדף נחיתה. חשוב להבין כי בניית אתרים ובניית דפי נחיתה אלו שני שירותים שונים לגמרי. לדפי נחיתה יש את הייעוד שלהם שנועד לקדם מוצר/שירות/אירוע/בניית רשימת תפוצה ונועד למטרה אחת בלבד. אתר אינטרנט פותח בפנינו אינספור אפשרויות כמו למשל:

  • קידום מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה
  • אספקת מידע מספק אודות החברה ומי עומד מאחוריה לבניית סמכות ואמינות.
  • קידום מגוון שירותים ומוצרים ללא הגבלה.
  • אפשרות לקידום אורגני במנועי החיפוש.
  • ניתן לשלב כלים, אפשרות הרשמה והזמנה אונליין.
  • מגוון סוגי אתרים שניתן לבנות בהתאמה לצרכי הלקוח.
  • ועוד…

אם כן התשובה שלנו בדרך כלל תהיה לטובת בניית אתר מקצועי לעסק.

על איזו מערכת הכי מומלץ לבנות אתר אינטרנט כיום?

היום כבר לא בונים אתרים בתכנות מלא. יש מגוון מערכות תוכן איכותיות ומתקדמות לבסס עליהן את בניית האתר שלנו. אנו ממליצים בחום על מערכת וורדפרס, כמו מרבית חברות הפרסום ובוני האתרים העובדים עם מערכת נהדרת זו. מלבד העובדה שהיא מאפשרת לנו עריכה ושליטה מלאה על כל האספקטים השונים של האתר, והיא מערכת הבית של תוסף האלמנטור שתכף נרחיב עליו, הרי שניתן להתקין עליה עוד אינספור תוספים אחרים לשדרוג העבודה על האתר, חוויית המשתמש של הגולשים ועוד. בניית אתר וורדפרס ללא ספק יהיה המומלץ ביותר עבורכם, ללא קשר לסוג האתר שאתם רוצים לבנות לעסק שלכם בפתח תקווה.

הכירו את אלמנטור – התוסף שמשגע את עולם בניית האתרים:

אלמנטור הוא אחד התוספים הפופולריים ביותר במערכת וורדפרס. למעשה מדובר בתוסף שבאמצעותו כיום בונים אתרים ללא קשר לרמת הניסיון של בונה האתר. עד לפני הוצאתו לאור של התוסף, וורדפרס התבססה בעיקר על תבניות. ניתן היה לעשות שימוש בתבניות חינמיות או לרכוש תבניות פרימיום בתשלום ולבסס עליהן את האתר. התבניות היו נהדרות אבל די הגבילו אותנו בכל הקשור לבניית האתר ויצירת אתרים ייחודיים לבעלי עסקים. היה ניתן לבנות אתרים שונים כאשר לרוב היה ניתן לזהות את המאפיינים הדומים בין האתרים. באמצעות תוסף האלמנטור האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות וניתן להתאים אישית כל פיסה וחלקה באתר, מצבעים ומסגרות, דרך מיקום האלמנטים וטיפוגרפיה, הוספת תמונות ווידיאו, טפסי יצירת קשר, כפתורים, אייקונים, אנימציות ועוד. כל אלה אפשריים באמצעות התוסף כולל התאמה למובייל ולטאבלטים – ללא צורך בידע בתכנות. תוסף האלמנטור אומנם עולה כסף, אולם התשלום השנתי שלו זניח עבור הלקוח המחפש לבנות לעצמו אתר מקצועי לעסק ברמה הגבוהה ביותר. 

איזה סוג אתר אתם צריכים?

ישנם מגוון סוגים שונים של אתרים, החל מאתרי חנות, דרך בניית אתר תדמית לעסק, אתרי גלריה, מגזינים, פורטלים, פורומים, בלוגים ועוד. כל אחד מהאתרים הללו הינו בעל מאפיינים שונים, כאשר לעסקים בדרך כלל ניתן באחד משלושת האתרים הבאים:

  • אתר תדמית – אתר זה הוא האתר הקלאסי ביותר. הוא כולל כמה עמודים ראשיים שיהיו בדרך כלל עמודי שירות, עמוד אודות, דף הבית, צור קשר, תנאי שימוש, הצהרת נגישות וארכיון מאמרים (בלוג). מדובר באתר הנפוץ ביותר לבעלי עסקים. הוא מאפשר להעניק ערך לגולשים, להיפתח לאפשרות של קידום אורגני בגוגל וכמובן להציג את החברה, מי עומד מאחוריה ואת שירותיה לקהל הרחב.
  • אתר חנות – מציע את כל מה שאתר תדמית מציע רק במבנה קצת שונה, המקדם למעשה מוצרים לרכישה אונליין. בין אם המוצרים שלכם הינם פיזיים או דיגיטליים, אם תרצו למכור אותם אונליין – תצטרכו לבנות אתר חנות. 
  • גלריה – אתר המשמש כמעין פורטפוליו או גלריה להצגת עבודות. בדרך כלל מתאים למעצבים גרפיים, צלמים, מעצבי פנים, אדריכלים וכד'. לרוב אלה מעדיפים לבנות אתר תדמית בשילוב גלריה מה שנראה מקצועי ומרשים יותר וגם פותח בפניהם עוד אפשרויות.

איך לבחור חברת בניית אתרים בפתח תקווה?

בבואכם לחפש אחר שירות בניית אתרים בפתח תקווה אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם חברת בניית האתרים הנכונה עבורכם. חפשו חברה שיש לה המלצות טובות, תיק עבודות נהדר המציג אתרים בנויים היטב ובמגוון תחומים וכמובן שוחחו עם נציג החברה להתרשם מהשירות באופן ישיר. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר ומתמחים בבניית אתרים לעסקים ברמה הגבוהה ביותר.

5/5 - (12 votes)
בניית אתרים בפתח תקווה
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.