בניית אתרים בבני ברק

אם יש לכם עסק בבני ברק ואתם שואפים להגיע לקהל שלכם באמצעות האינטרנט סביר להניח שתרצו לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם. זוהי התשתית הבסיסית, הטובה והבריאה ביותר לקדם בה את העסק שלכם באינטרנט. באמצעות אתר אינטרנט תוכלו להשקיע גם בקידום אורגני, לקבל תנועה איכותית מגוגל, לשלוח גולשים לאתר במגוון שיטות שיווק ולייצר אמינות וסמכות בסבירות גבוהה יותר שתוביל ליותר לקוחות בעסק. אנו בוואמוס מדיה מתמחים בשירותי בניית אתרים בבני ברק ונשמח לעמוד לשירותכם ולבנות לכם אתר מדהים לעסק שלכם שגם יביא תוצאות.

איזה אתר העסק שלך צריך?

בבואכם לבחון שירות בניית אתרים לעסק כדאי להכיר תחילה שיש סוגים שונים של אתרים. אתר תדמית, אתר חנות, קטלוג, פורטלים למיניהם ועוד. לכל בית עסק יש את סוג האתר המתאים לו, כאשר לרוב בעלי העסקים אתר תדמית קלאסי יכול להתאים. כמובן עם העיצוב הייחודי של אותו אתר, אולם עם מאפיינים דומים של הצגת החברה ומי עומד מאחוריה, מגוון אפשרויות ליצירת קשר, בלוג מאמרים וכמובן כמה עמודי שירות ראשיים המציגים את עיקרי השירותים של החברה ומדוע כדאי להזמין אותם דווקא ממנה. אם יש לכם מוצרים למכירה ייתכן ותעדיפו להקים אתר חנות. לפרטים נוספים תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור לכם בנושא.

בניית אתר וורדפרס ברמה הגבוהה ביותר בבני ברק:

הפלטפורמה המומלצת ביותר לבניית אתרים בעיני רבים בתעשיית השיווק הדיגיטלי היא וורדפרס. באמצעות וורדפרס ניתן לבנות אתרי אינטרנט מדהימים, מסוגים שונים וכאלה שניתן להתאים באופן אישי לצרכי כל לקוח. כידוע, בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק דורש עבודת התאמה ייחודית של עיצוב ומבנה האתר לצרכי העסק, גם כדי להבדיל אותו מאתרים אחרים בתחום ולספק לו גוון ייחודי, וגם כדי שיעלה בקנה אחד עם צרכי המיתוג של החברה. 

באמצעות מערכת וורדפרס ניתן לבנות את כל סוגי האתרים כמעט, כאשר אתרי תדמית ואתרי חנות הנחשבים לאתרים הקלאסיים עבור 98% מהעסקים, ניתן לבנות בצורה המקצועית והטובה ביותר. למעשה, מערכת וורדפרס כוללת גם את תוסף האלמנטור פרו שלה המאפשר לבנות את האתר בצורה נוחה, ייחודית ועם מגוון תוספים המעשירים את אפשרויות הבנייה של האתר. אם אתם רוצים להביא יותר תוצאות מהאתר שלכם אין ספק כי בניית אתר בוורדפרס תהיה האופציה הטובה ביותר עבור המותג שלכם.

להביא פי 3 יותר תוצאות עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר:

כדי להביא לקוחות מהאינטרנט תצטרכו להסתכל קצת מעבר לבניית אתר סטנדרטי למותג שלכם. תצטרכו לדאוג לחוויית משתמש ברמה גבוהה במיוחד. בניית אתרים בבני ברק כיום הוא שירות פופולרי במיוחד של כל חברת פרסום ויש גם חברות העוסקות רק בעבודה זו. עם זאת, לא כל חברה מבינה את החשיבות של חוויית המשתמש וכיצד היא באה לידי ביטוי בבניית האתר שלכם. על כן, חשוב לעבוד עם חברה מקצועית שבהחלט מכירה בחשיבות הזו ויכולה לסייע לכם להגיע לתוצאות הרצויות שלכם על ידי שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם. מחקרים רבים בתחום מראים כי שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם יכולה לשפר בקלות את ההמרות באתר אפילו פי 3 ממה שהתרגלתם אליו. מה צריך לעשות כדי שזה יקרה?

  • להתקין תוסף נגישות באתר.
  • להתאים את האתר לגלישה במובייל ובמכשירים עם מסכים בגדלים שונים.
  • לשפר את מהירות הטעינה של האתר.
  • לדאוג לעיצוב נוחה ונעים.
  • לדאוג לתפריטי ניווט נוחים ויעילים.
  • להשתמש בצורה נוחה ברקעי האתר ושטחי ריקים לסידור המבנה האתר.
  • לדאוג לתכנים טובים ובעלי ערך לגולשים.

החשיבות של התוכן באתר שלכם ואיזה תוכן ראשוני אתם צריכים לאתר החדש שלכם?

התוכן הוא לא סתם המלך כמו שכולם אומרים – הוא אפילו מעבר לכך. לא די בעובדה שמנועי החיפוש (ובראשם גוגל) סורקים קודם כל את התוכן באתר שלכם ובעיקר באמצעותו יודעים להעריך במה כל עמוד באתר שלכם עוסק. הרי שהתוכן באתר שלכם הוא גם זה שנותן ערך לגולשים שלכם, מניע אותם לפעולה ובסופו של דבר מציג את ההתמחות שלכם בתחומכם. בבואכם לחפש אחר בניית אתר תדמית ודאו שאתם מקבלים במסגרת בניית האתר גם כמה תכנים ראשוניים לאתר. תכנים אלו בדף כלל יהיו תכנים לדף הבית, לעמוד האודות ותכנים לכמה עמודים ראשיים בתפריט שלרוב יהיו עמודי השירותים שהחברה מספקת. החשיבות של העמודים הללו היא כדי לא להעלות לאוויר אתר ריק לגמרי כשהגולשים מתחילים להגיע אליו וגם עבור גוגל שתוכל לסרוק את האתר שלכם, להבין טוב יותר מה אתם מספקים ולשפר את הסמכות והאמינות של האתר שלכם.

בניית אתרים בבני ברק – כמה זמן לוקח לבנות אתר מקצועי לעסק?

בניית אתר מקצועי לעסק עשויה לקחת כמה שעות בממוצע. בדרך כלל בין חודש לחודש וחצי. נכון שניתן לבנות אתר גם בכמה ימים, אולם אתר מקצועי ומעוצב היטב הוא אתר שכולל גם עבודה של אנשי מקצוע נוספים מלבד בונה האתר (כמו כותב תוכן ומעצב גרפי למשל) וגם במידה ולא נדרש תכנות מיוחד בתוך האתר, עדיין העבודה הרבה ותשומת הלב לפרטים הקטנים עשויה לדרוש זמן. תוסיפו לכך את העובדה שלחברת בניית האתר או חברת הפרסום שאתם עובדים עמה יהיו ככל הנראה גם אתרים נוספים לטפל בהם, הרי שלא ניתן לטפל בכולם בבת אחת אם רוצים לייצר אתר מקצועי לעסק. לכן, חשוב להיות סבלניים, לקבל במסגרת הסכם העבודה יחד דד ליין סביר לבניית האתר שלכם ולאפשר לחברת הפרסום לבצע את עבודתה כראוי. בסופו של יום – זה בשבילכם 🙂 

לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם עם שירות בניית אתרים בבני ברק ברמת האיכות הגבוהה ביותר. 

5/5 - (9 votes)
בניית אתרים בבני ברק
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.