דף הבית » קידום אורגני בגוגל » קידום אתרי חנות
המסחר האלקטרוני צבר תאוצה בשנים האחרונות וחלק ניכר מהצרכנים מבצע הזמנות למוצרים דרך האינטרנט כיום. בין אם מדובר בבגדים, מתנות, נעליים, ציוד ספורט וכושר, רהיטים, מזרנים ועוד. את הכול ניתן למצוא אונליין באתרי חנות. אם יש לכם מוצרים למכירה כל שחסר לכם הוא לבנות אתר אינטרנט מקצועי לבצע קידום אתרי חנות שבאמצעותו תוכלו להפעיל את החנות שלכם אונליין, כסניף נוסף של העסק, אך עם עלויות מופחתות בהרבה ופוטנציאל אינסופי של לקוחות. אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחים בקידום אורגני לאתרי חנות ובעלי ניסיון רב שנים בתחום. קידמנו אינספור אתרים בתחומים שונים לאורך השנים, חלק גדול מהם הינם אתרי חנות. רוצים לקדם את החנות שלכם בגוגל? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.
כדי לקדם אתר חנות בגוגל נצטרך לבחור בין קידום ממומן לבין קידום אורגני. הפרסום הממומן יכול להיות פתרון טוב לטווח הקרוב, אולם מכיוון שבמרבית המקרים הרווח ממכירת המוצרים הינו נמוך יחסית אי אפשר להוסיף למאזן ההוצאות גם עלות לקוח מהקמפיין הממומן שתהיה יקרה יותר מזו של הקידום האורגני. לצורך ההשוואה: ייתכן ותשקיעו כ-5,000 ₪ בחודש לפרסום ממומן ותקבלו 100 לקוחות אולם אם תשקיעו כ-5,000 ₪ בחודש לקידום אורגני, לאחר תקופה מסוימת של התמידה תוכלו להרוויח הרבה יותר מ100 לקוחות בחודש עבור אותו תקציב. זאת מכיוון שלקידום האורגני אין תקרת זכוכית וככל שתתמידו לאורך זמן תוכלו ליהנות מתוצאות טובות יותר. לכן אנו ממליצים בחום על קידום אתרי חנות בצורה אורגנית.
כחנות אינטרנטית השאיפה היא להכניס כמה שיותר גולשים שיחשפו למותג שלכם, וירכשו מהמוצרים שלכם. באמצעות קידום אורגני לאתרי חנות ניתן להגדיל באופן משמעותי את כמות הכניסות לאתר. ברגע שמתחילים לקדם את האתר בצורה אורגנית, גוגל מתחיל לכלול את האתר שלך ביותר ויותר מילות חיפוש, גם כאלה שלא ידעת על קיומם או בכלל לא חשבת עליהם. את אותם הביטויים מחפשים גולשים ונכנסים דרכם לאתר שלכם, ובכך סך הכניסות לאתר גדל, כמות המכירות עולה בהתאם והעסק שלך צומח! קידום אורגני לאתרי חנות הוא הצעד הנכון עבור העסק שלך!
קידום אתרי חנות יכול להיות מאתגר מסיבות שונות: לעתים החנויות אינן בנויות על וורדפרס על מערכות סגורות המגבילות את אפשרויות העבודה, האתרים יהיו מעוצבים בצורה המקשה על יצירת טקסט חופשי, התחרות תהיה גבוהה לרוב והאתר יכלול עמודי מוצר רבים שיהיו לרוב גם דלילים בתוכן. כדי להתגבר על כל זה צריך לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד ובצורה הטובה ביותר:
קידום אתרים לעסק היא מלאכה רבה ועבודה נרחבת הכוללת טיפול בעשרות רבות של פרמטרים לקידום האתר בגוגל. לא מדובר בשירות זול בדרך כלל, בוודאי אם אתם רוצים שהוא יהיה מקצועי, ולכן חשוב מאוד לעבוד עם חברת הקידום הנכונה עבורכם. ואמוס מדיה מתמחה בשירותי קידום אורגני ובעלת ניסיון רב בקידום אתרי חנות. הניואנסים הקטנים שעשויים לעשות את ההבדל הם חלק בלתי נפרד מתוכנית העבודה שלנו. אנו משתדלים להפחית בסיסמאות מפוצצות או הבטחות שווא ופשוט לתת לתוצאות לדבר. אתם מוזמנים לבדוק את תיק העבודות שלנו וליצור עמנו קשר כדי להתקדם.
קידום אתרים לעסקים קטנים עשוי להיות שונה במקצת מאתרים של רשתות גדולות או עסקים גדולים המספקים שירות לכל רחבי הארץ. עבור עסקים קטנים לעתים יהיה טוב יותר להתמקד לאזור הספציפי בו הם נמצאים ו/או מספקים בו שירות. ביטויים ממוקדים יותר יהיו עם תחרות נמוכה יותר ויהיה "קל" יותר לקדם אותם במעלה תוצאות החיפוש מאשר ביטויים כלליים. יתרה מכך, עבור עסקים קטנים זה יהיה נהדר לשלם קידום אתרים לוקאלי.
שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים.
בהחלט. לצד העובדה שלכל חברת פרסום יש את אסטרטגיית הקידום שלה, הרי שזו יכולה להשתנות לפי תחום, מידת תחרות, תקציב הלקוח וכמובן בהתאם לסוג האתר. אתרי חנות למשל יכללו המון עמודי מוצר שבדרך כלל דלים בתוכן ולכן חשוב לעבות אותם, לחקור את העמודים המתחרים ולראות כיצד להתגבר עליהם. זהו רק קצה הקרחון כמובן.
אתר חנות הוא אתר מסחר אלקטרוני, באמצעותו בעל האתר משווק מוצרים שונים לרכישה אונליין. אתר רגיל לא יכלול תוספת של חנות, כלומר מכירת מוצרים אונליין, אזור קטגוריות וחיפוש מוצרים וכו'.
ההבדל במחיר תלוי בדרך כלל במשתנים אחרים כמו מידת התחרות בתחום, הציפיות של הלקוח, התקציב שלו, היקף העבודה הנדרש וכו'. בדרך כלל זה לא יהיה תלוי בסוג האתר.
שלושת הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אורגני לאתרי חנות כיום הם תוכן ייחודי וטוב לאתר (זה כולל אופטימיזציה ONPAGE בהקשר של התוכן), בניית קישורים לאתר ויצירת חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר.
מה חשוב לעשות? | הסבר: |
שפרו את אבטחת האתר | אחד הדברים החשובים ביותר בכל אתר בכלל וכמובן אתר חנות, שבו אתם מתעדים לגבות תשלום מהלקוחות שלכם ומבקשים את הפרטים שלהם הוא כמובן לדאוג שהאתר יהיה מאובטח. גם גוגל יודעת את זה ולכן מייחסת לכך חשיבות גבוהה. |
שפרו את מהירות הטעינה | חשוב מאוד לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלכם, גם כדי לשפר את חוויית המשתמש ושביעות רצון הגולשים בו וגם כדי לסייע בקידום האורגני שלו. בסופו של דבר מהירות הטעינה של האתר עשויה להשפיע על אחוז הנטישה וזמן השהייה של הגולשים באתר ועל פרמטרים נוספים אחרים המשפיעים על הקידום האורגני שלו. |
הוסיפו מידע אמין ורב ככל האפשר על מי עומד מאחורי החנות | גוגל רוצה להציג לגולשים שלה אתרים סמכותיים. חלק מבניית הסמכות והאמינות של האתר שלכם היא להציג מי אתם, מי עומד למעשה מאחורי החנות. אתם רוצים להשתמש במידע רב ככל האפשר (בגבול הטעם הטוב כמובן). תוכלו להוסיף גם את כתובת בית העסק, שעות פתיחה ועוד. |
שדרגו את התכנים בעמודי המוצר | הוסיפו תכנים נוספים לעמודי המוצר שלכם. בדרך כלל עמודים אלה נחשבים קצרים מאוד באתרי חנות ולכן אם אתם תספקו תכנים ארוכים יותר ותעריכו את זמן השהייה הממוצע של הגולשים בעמוד המוצר שלכם תהיה לך הזדמנות טובה לייצר יתרון על המתחרים שלכם. |
הוסיפו בלוג עם מאמרים המתעדכנים בו לעתים קרובות | כדאי להוסיף לאתר החנות שלכם בלוג אליו תוכלו להעלות מאמרים לעתים קרובות. זה יעזור לשמור על האתר מעודכן עבור הסורקים של גוגל וגם לשלב כתבות שמקדמות ביטויי משנה נוספים. |