קידום אורגני לאתרים

קידום אורגני שיעזור לכם לעקוף את המתחרים!

רוצים להפוך לאימפריה בזכות האינטרנט? לנצל את הכוח העצום שהוא מספק לנו על מנת להביא עשרות/מאות לקוחות בחודש לעסק שלכם? ובכן זה בהחלט אפשרי עם קידום אורגני לאתרים. חברה לקידום אורגני תוכל לסייע לכם להגיע לשם בזכות עבודה מקצועית ונכונה. אנו בוואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את השירות ברמה הגבוהה ביותר עם עבודה שקופה ואמינה שתבנה יחסים ארוכי טווח לאורך שנים. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

קידום אורגני לאתרים
קידום אורגני לאתרי אינטרנט

האם כדאי להשקיע בקידום אתרים אורגני?

קידום אתרים היא ללא ספק מטכניקות הפרסום המובילות בעולם הפרסום בכלל ועולם השיווק הדיגיטלי בפרט. למעשה רבים מאנשי השיווק מאמינים כי מדובר בטכניקת הפרסום הטובה והמשתלמת ביותר עבור בעלי עסקים. בין אם אתם עסק קטן, בינוני או גדול, אם אתם עצמאיים העובדים לבד בעסק שלכם או שיש לכם מאות או אלפי עובדים -קידום בגוגל יכול לעזור לכם למצב את עצמכם כעסק מוביל בתחום שלכם, כמותג חזק וכעסק אמין. זאת מלבד התנועה הרבה שהוא יוביל לאתר שלכם. אם עדיין לא התחלתם לקדם את האתר שלכם בגוגל – זה הזמן לעשות זאת.

 

למה דווקא קידום אורגני בגוגל?

מנוע החיפוש של גוגל הוא המקום שכולנו פונים אליו שאנחנו מחפשים שירות, מוצר או פתרון לבעיה. הלקוחות שלכם בכל יום מחפשים את השירות או המוצר שלכם, ומתעניינים בתחום בו אתם נמצאים. תהליך קידום אורגני נכון ומדויק יוביל אתכם למקומות הראשונים בגוגל, יעזור לכם להיחשף לכל אותם הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים שמחפשים את השירות שלכם, ובכך יעזור לעסק שלכם להכניס בכל יום פניות חדשות. עסק שלא מופיע במיקומים הראשונים בגוגל בתחום שלו מפסיד את הלקוחות הרלוונטים והאיכותיים ביותר למתחרים שלו. בזכות קידום אורגני עסקים קטנים ובינונים יכולים לעקוף את המתחרים הגדולים ביותר שלהם, עם עבודה נכונה, סבלנות והתמדה בדרך. 

מה מתבצע במסגרת עבודת קידום אורגני?

קידום אורגני בגוגל הוא הליך מורכב הכולל פעולות רבות ושונות שיש לבצע במסגרת הליך הקידום. חלק מהפעולות מבצעים בתחילת העבודה, חלק מבצעים מדי חודש באופן קבוע במינון משתנה בהתאם לצרכי הקידום ותקציב הלקוח וחלק מבצעים רק לאחר תקופה מסוימת או לאחר עדכונים של גוגל שבעקבותיהם צריך לבצע שינויים ועדכונים באתר המקודם. בין הפעולות החשובות ביותר בהליך הקידום:

  • מחקרים – לאחר שיחת האפיון הראשוני מבצעים מחקרים שונים. מחקרים אלו כוללים מחקר מילות מפתח, מחקר שוק ומחקר מתחרים. לאחריהם ניתן יהיה לגבש את תוכנית הקידום.
  • בניית אסטרטגיית קידום – לכל חברת קידום יש אסטרטגיית קידום משלה אולם זו עשויה להשתנות בהתאם להתאמות השונות שיש לבצע עבור כל לקוח. אלה יכולים להשתנות בהתאם לתקציב של הלקוח, למטרות והציפיות שלו מהליך הקידום, למתחרים והתחרות בתחום וכמובן לממצאים נוספים משלב המחקרים הראשוניים. 
  • תוכן לאתר ואופטימיזציה – ראשית יש הצורך לבצע התאמות שונות לאתר כמו עדכון הביטויים הרשומים בתפריט הניווט בעמודים הראשיים באתר. כמו כן צריך לבצע אופטימיזציה לתוכן קיים באתר וכן פעולות טכניות שונות. בין היתר נבצע עדכון של תגיות מטא, תגיות ALT, כותרות הכוללות ביטויי מפתח, תיאור ייחודי לגוגל, התקנת תוספים חיוניים לשדרוג האתר ועוד. 
  • בניית קישורים – בשלב הזה יהיה צורך בבניית קישורים מרחבי הרשת לאתר. אלה ישמשו כהמלצות בעיני גוגל אולם מאז עדכוני פנדה ופינגווין גוגל שמים דגש על איכות הקישורים ולא על כמות הקישורים. לכן אתם יכולים ליהנות מיתרון משמעותי של ואמוס מדיה, שתספק לכם קישורים טובים ומגוונים שיצעידו את האתר שלכם גבוה גבוה בתוצאות החיפוש.
  • ביצוע בקרה ושיפורים – התקנת תוספים שונים לצרכי בקר והתנהגות הגולשים, מה שיוביל בסופו של דבר להסקת מסקנות בעזרתן ניתן יהיה לבצע שיפורים שונים, הן ברמת הקמפיין והן ברמת שיפור האתר וחוויית השימוש בו מה שגם יתרום לקידום האתר וגם לשביעות רצון הגולשים והגדלת אחוז ההמרה שבין גולשים ללקוחות.
קידום אורגני לאתרים
מחפשים קידום אורגני לאתרים?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
קידום אורגני לאתרים

5 סיבות מדוע אתם רוצים להשקיע בקידום אורגני לאתר העסק שלכם

  • מותג – קידום אורגני בגוגל יעזור לכם לבנות מותג על בתחום שלכם. להופיע ראשון בגוגל זה לא דבר מה וכך וקהל הגולשים יתייחס אליכם כעסק מוביל בתחום שלכם.
  • לידים איכותיים יותר.
  • מקור התנועה הגדול בעולם – אין תקרת זכוכית לכמה תנועה ניתן לקבל ממנועי החיפוש וניתן להרחיב את פעילות הקידום כל הזמן.
  • משרת את העסק שלכם לטווח הארוך.
  • הצלחה בקידום האורגני תעזור לכם לבטל השקעה בערוצי פרסום אחרים. 

 

בניית אתר מקצועי המותאם מלכתחילה להליך הקידום

בניית אתרים הוא שירות שאנו בוואמוס מדיה שמים עליו דגש חזק שכן אתר איכותי ומקצועי יהיה בסיס מצוין לקידום האתר בגוגל. לכן אם אין לכם אתר מתקדם ואיכותי לעסק שלכם או שהאתר שלכם ישן מדי – זה הזמן לבנות אחד חדש. נכון שמדובר בהשקעה כספית אולם היא תהיה זניחה לעומת ההצלחה שהאתר יניב עבורכם. יתרון משמעותי נוסף הוא שאנו בוואמוס מדיה, חברת שיווק באינטרנט וקידום אתרים, דואגים להתאים את האתר למנועי החיפוש כבר משלבי בניית האתר.

קידום אורגני לאתרים בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על קידום אורגני לאתרים

דברים שתמידי רציתם לדעת על קידום אורגני לאתר אינטרנט!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

שאלה הנשאלת לעתים קרובות. פרסום ממומן פועל לטווח הקצר אך ערוץ השיווק המשתלם ביותר לטווח הארוך הוא כמובן קידום אורגני. מומלץ לשלב בין שניהם אם יש תקציב לכך.

במסגרת הליך קידום אורגני לאתרים מבצעים מגוון פעולות שונות המשפיעים על עשרות/מאות פרמטרים שונים שבסופו של דבר יוצרים את המדדים לפיהם גוגל מדרגת את האתרים בתוצאות החיפוש שלה. במסגרת העבודה חברת הקידום תספק תוכן חדש לאתר שלכם, תבצע אופטימיזציה לתכנים קיימים באתר, תפעל לטובת שיפור חוויית השימוש באתר, תייצר קישורים נכנסים לאתר ועוד.

התשובה היא לא. אומנם זה יותר מורכב מכך אבל בשורה התחתונה אף חברת קידום, גדולה ומנוסה ככל שתהיה, לא תוכל להבטיח לכם תוצאות. הסיבה לכך היא כי התוצאות אינן תלויות רק בעבודתה של חברת הקידום אלא גם בפעולות המתחרים ובעדכוני גוגל. כמובן שבעזרת חברת קידום איכותית הסיכוי שלכם להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל גדל משמעותית אולם חברה המבטיחה לכם תוצאות, אם לא תבטיח לכם את הכסף בחזרה במידה ולא תקבלו תוצאות, צריכה להדליק לכם נורה אדומה.

הסכם קידום אתרים הוא הסכם עבודה מסודר הנערך בין חברת הקידום/הפרסום לבין הלקוח. ההסכם מעגן סעיפים שונים בנוגע לעבודה המשותפת יחד. הסכם טוב מעגן סעיפים לטובת שני הצדדים וגם מראה ללקוח שחברת הקידום שמע אותו במרכז ותספק לו שירות אמין ומקצועי לאורך כל הדרך. מהצד השני הלקוח צריך לעמוד בהתחייבויות שלו לספק תשלום בזמן וממצאים שונים הנדרשים בהתאם להסכם כמו פרטים על בית העסק או שירותים בו ועוד.

טעויות נפוצות שאתם לא רוצים לעשות בקידום אורגני של האתר שלכם:

סוג הטעות:

הסבר על הטעות:

להתעלם מהמובייל

גוגל מייחס חשיבות רבה מאוד בכל הקשור למובייל ולכן משלבת את זה בצורה עמוקה בקידום האורגני. מלבד העובדה שיכולות להיות תוצאות אורגניות שונות בין המובייל לדסקטופ, הרי שגוגל מצ'פרת מאוד אתרים המותאמים למובייל ומציעים חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. 

להשתמש בשיטות קידום אגרסיביות ומניפולטיביות.

בואו נודע על האמת. מוניפולציות על מנוע החיפוש זה חלק בלתי נפרד מעבודת הקידום האורגני, כל עוד היא מתבצעת בצורה חכמה ומעודנת (שילוב של ביטויים בתכנים, ייזום של קישורים נכנסים לאתר ועוד.) אבל יש מקדמי אתרים חסרי ניסיון או כאלה שכל שמעניין אותם זה כספו של הלקוח, אפילו אם יעבדו אתו לטווח קצר מאוד וחושבים לקנות אותו בתוצאות מהירות בקידום אורגני באמצעות שימוש בשיטות אגרסיביות ולא עומדות בתנאי השימוש של גוגל. לכן גוגל תמצא את זה בהקדם ותעניש את האתר שלכם.

לא לחדש את הידע שלכם

הכוונה היא למקדמי אתרים המבססים את אסטרטגיות הקידום שלו לפי שיטות עבודה מיושנות שכבר לא מעודכנות בהתאם לשדרוגים והשינויים שגוגל מבצעת לאלגוריתם שלה. פעם בשנה בממוצע גוגל משיקה עדכון גדול ולאורך השנה מאות עדכונים קטנים ולכן חשוב להישאר מעודכנים ככל שניתן ולבצע התאמות. 

אל תפזרו קישורים בכמויות גדולות 

לפחות לא בהתחלה. זה לא ריאלי לאתר חדש או אתר עם מעט תוכן לקבל כמויות גדולות של קישורים רק בגלל שאתם יכולים לשים כסף ולקנות אותם. זכרו – בנו תמהיל קישורים טבעי וחכם כדי לקדם את האתר שלכם בצורה בטוחה וסבלנית.

לא לבצע מחקר מילות מפתח

להתבסס על בחירת כמה ביטויים כלליים שאתם הייתם מחפשים בגוגל או רוצים להתקדם בהם רק כי הם נשמעים טוב. חשוב לבדוק אם יש לביטויים הללו חיפושים בגוגל, מה רמת התחרות שלהם ועוד.

 

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (147 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.