חברה לקידום אורגני

החברה שתביא אותכם לתוצאות הראשונות!

בעזרת חברת שיווק באינטרנט או חברה לקידום אורגני מקצועית תוכלו לקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. לאט ולאורך זמן תרצו את האתר שלכם עולה במעלה תוצאות החיפוש לביטויים שונים הרלוונטיים לתחום שלכם, למוצרים ולשירותים שלכם. באמצעות כך תוכלו לקדם את העסק, למתג את עצמכם כעסק מוביל בתחום שלכם וכמובן להגדיל את המכירות וההכנסות בעסק. אנו בחברת ואמוס מדיה שמים דגש על עבודה איכותית ומקצועית תוך דבקות באסטרטגיית הפרסום שלנו שנבנתה לאורך שנים של עבודה וניסיון בתחום. לפרטים נוספים ושיחת היכרות עם ואמוס מדיה – חברה לקידום אורגני, ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון או באתר, או לחילופין להשאיר פרטים כאן למטה ונשמח להכיר אתכם.

חברה לקידום אורגני
חברת קידום אורגני

מדוע כדאי לכם לקדם את האתר בגוגל?

נתחיל מהבסיס. מדוע אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל? ובכן לקידום אורגני יש יתרונות רבים עבור אתר העסק ובית העסק בכלל. קידום אורגני בגוגל הוא שירות שמשרת אתכם לטווח הארוך. אם ייעשה בצורה מקצועית ולאורך זמן רב, הוא ימצב אתכם גבוה בתוצאות החיפוש כך שגם בחודשים חלשים או במידה ותצטרכו להפסיק את הליך הקידום, עדיין תוכלו ליהנות מפירות הקידום לאורך זמן מסוים. יתרון נוסף הוא העובדה שאין תקרת זכוכית. מנוע החיפוש של גוגל הוא מקור התנועה הגדול בעולם והוא לבד יכול לספק לכם כמות תנועה שתספיק לכם להגשמת כל המטרות והחלומות העסקיים שלכם. תוסיפו לכך את המוניטין, המיתוג והעובדה שמדובר בתנועת גולשים בשלה במיוחד לבצע רכישה/ לקבל שירות מסוים ותבינו מהי העוצמה של גוגל ומנוע החיפוש שלה בפרט.

תבדקו אותנו - הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אורגני נכון!

רגע לפני שאתם נכנסים לתהליך קידום אורגני, חשוב שתבררו מול חברת הקידום שלכם האם הם מספקים לכם את כל הדברים שבאמת יעזרו לכם להתקדם בגוגל. ברחבי האתר שלנו תוכלו לקרוא בהרחבה מלאה על כל מה שקשור להליך הקידום האורגני והפעולות השונות שחברות קידום שמות דגש עליהן בכל הקשור להליך הקידום של האתר בגוגל. בתמצות נרשום לכם כאן כי יש מספר פרמטרים שחשוב לכלול בכל אסטרטגיית קידום אורגני לאתרים ואתם רוצים לוודא שחברת הקידום מספקת לכם אותם:

  • תוכן – חשוב לשמור על האתר מעודכן ולכן מדי פעם חשוב לחדש תכנים ישנים באתר, לשדרג אותם, להוסיף תכנים חדשים לבלוג באתר, תכנים חדשים לעמודי מוצר ועוד. כמו כן חברת הקידום אף תהיה אחראית ליצירת מאמרי SEO לצרכי פיזור ברשת ויצירת קישורים אותם אנו מזכירים ממש כאן.
  • קישורים – חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום אורגני הוא בעצם בניית של קישורים נכנסים לאתר המקודם. הכוונה היא לפיזור תכנים ברשת וקישור חוזר לאתר המקודם, לעמודים פנימיים בו וכו'. אלה יתנו לאתר כוח והמלצה בעיני גוגל.  
  • אופטימיזציה – למעשה מדובר על ביצוע התאמות שונות באתר, חלקן טכניות, חלקן קשורות לתוכן הקיים באתר, על מנת להתאימו למנוע החיפוש מבלי לפגוע בחוויית המשתמש או באיכות התוכן עבור הגולש.
חברת קידום אורגני
מחפשים חברה לקידום אורגני לאתר שלכם?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
חברה לקידום אורגני

ת'כלס – איך לבחור חברת קידום אתרים המתאימה לכם?

בהיצע הרב בשוק לא פשוט לבחור חברת קידום אתרים מקצועית. הינה כמה פרמטרים שאתם רוצים להתחשב בהם:

  • הסכם עבודה – ראשית חשוב לעבוד עם הסכם עבודה מסודר. כל חברה לקידום אורגני שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תעבוד עם הסכם עבודה מסודר. הוא לא חייב להיות ארוך במיוחד אך הוא כן צריך לכלול סעיפים שמעגנים את זכויותיהם וחובותיהם של שני הצדדים: חברת הקידום והלקוח. חלק מחברות הקידום בונות את הסכם העבודה כדי לכסות את עצמן בלבד, אולם הסכם שמראש כולל גם הגנה על הלקוח מראה ללקוח שחברת הקידום באמת אמינה ואכפת לה מהלקוח.
  • מה אתם מקבלים? בדקו מה אתם מקבלים מחברת הקידום – כמה קישורים בחודש? מה היקף הביטויים שהיא תעבוד עליו? כמה מאמרים בחודש תקבלו לתוך האתר? וכו'.
  • מהם תנאי התשלום? – מלבד כמה תשלמו כל חודש בדקו את תנאי התשלום שלכם. האם אתם משלמים חודש מראש או לאחר סיום חודש העבודה? האם אתם צריכים להתחייב לתקופת זמן מסוימת? וכו'
  • שירותי מעטפת –  האם החברה מספקת שירותים נוספים מלבד קידום אתרים שתוכלו להיעזר בהם במקום אחד,לדוגמה: בניית אתרים, פרסום ממומן, כתיבת תוכן, עיצוב גרפי וכו'.
  • תיק עבודות – בדקו את תיק העבודות של החברה: אילו אתרים היא מקדמת או קדמה? באילו תחומים? מידות תחרות? למי היא מספקת תוצאות? 
  • המלצות – כמו בכל שירות חשוב לבדוק את הפידבקים וההמלצות על החברה.
  • הרגשה אישית – בסופו של יום מדובר בעבודה שבשאיפה תהיה לטווח ארוך ולכן אתם רוצים לערוך לכל הפחות שיחת זום עם נציג חברת הקידום כדי לוודא שאתם בידיים טובות.

חברה לקידום אורגני בגוגל? רק עם ואמוס מדיה

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על חברה לקידום אורגני

דברים שתמידי רציתם לדעת על חברות קידום!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

כמו בכל תחום. בדרך כלל יהיה עדיף לקחת איש מקצוע המתמחה בתחום מאשר לנסות לבד. בתחום כמו קידום אתרים לא מדובר על כתיבת מאמר לצרכי קידום או ביצוע פעולה טכנית שאפשר לראות מדריך עבורה באינטרנט. מדובר במכלול של פעולות המבוססות על אסטרטגיית קידום שכל חברת קידום בונה לעצמה לאורך השנים על מנת להביא תוצאות ולקדם אתרים במעלה תוצאות החיפוש. פעולות מסוימות עשויות אף להזיק לאתר במקום לתרום לקידום שלו ולכן מומלץ לשכור חברת קידום אתרים.

זה תלוי במקצועיות ובניסיון של חברת הקידום, בעדכוני גוגל (שאין לאף אחד חוץ מגוגל שליטה עליהם), למתחרים, למידת התחרות בתחום, לביטויים המקודמים ועוד. זמן ממוצע שאפשר להתחיל לראות בו תוצאות יהיה בין 8 ל-12 חודשים בדרך כלל.

עלות השירות של חברת קידום אתרים מקצועית משתנה בהתאם לצרכיו ומטרותיו של הלקוח, מידת התחרות בתחום שלו, בהתאם לחברה עצמה ואיך היא מעריכה את הזמן שלה ושל עובדיה, לרזומה והמוניטין של החברה ועוד פרמטרים שונים אחרים. 

בבואכם לבחור חברת קידום אתרים מקצועית בחנו את תיק העבודות שלה והאתרים שהיא מקדמת, מה היא מציעה לכם במסגרת הסכם העבודה וכמובן את ההמלצות על החברה המגיעות מבעלי עסקים אחרים שמקבלים תוצאות בפועל בזכות עבודתה

חברה לקידום אורגני – 5 פרמטרים לבחירה נכונה

מה חשוב לבדוק?

הסבר:

תיק עבודות

אתם כמובן רוצים לבדוק את תיק העבודות של חברת הקידום. אילו אתרים היא מקדמת? באילו ביטויים ובאילו תחומים? האם מדובר בתחומים תחרותיים גם או רק ביטויים ללא תחרות גבוהה? האם מדובר בביטויים בעלי נפח חיפוש גבוה? האם החברה מקדמת מתחרה שלכם? אם כן האם יש ניגוד אינטרסים או שהחברה מקדמת ביטויים שינויים?

שקיפות ומעקב

ודאו שהחברה מספקת לכם דוח חודשי מסודר עם דירוג הביטויים הראשיים שאתם רוצים לקדם, כמות הכניסות היומית/חודשית לאתר ונתונים נוספים שתוכלו להסיק מהם על ההתקדמות שלכם.

הסכם עבודה

עבור לקוחות רבים הסכם עבודה חתום יכול להיות מרתיע אולם חשוב לערוך הסכם שכזה גם עבור הלקוח וגם עבור חברת הקידום. היו אינספור מקרים בהיסטוריה גם בארץ וגם בחו"ל שלקוחות פשוט נעלמו בלי לשלם או שחברות קידום הבטיחו דבר אחד ונתנו ללקוחות משהו אחר. כדאי לעבוד בכיף, בהרמוניה ובשת"פ לקידום האתר ברשת אך חשוב לערוך הסכם עבודה מסודר וחתום לצורך כך.

המלצות

בדקו את ההמלצות אודות החברה. אם אתם הולכים להשקיע כמה אלפי שקלים בחודש ולשים את תקציב הפרסום שלכם אצל חברה אחת אתם בהחלט רוצים לוודא שאופן העבודה והתשלום יהיו מעוגנים בהסכם מסודר. 

מה אתם מקבלים?

לבסוף אתם רוצים לבדוק מה אתם מקבלים בתמורה לסכום שאתם מעבירים כל חודש לטובת הקידום האורגני: כמה מאמרים אתם מקבלים לתוך האתר? כמה קישורים אתם מקבלים? כמה שעות אופטימיזציה? כיצד תוכלו ליצור קשר עם החברה לתמיכה? היכן תוכלו לראות את הדו"ח החודשי שלכם? וכו'.

 

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (172 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.