דף הבית » קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות באינטרנט כיום, יש אומרים המובילה שבהן. כל בעל עסק רוצה להופיע ראשון בגוגל לביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלו. על מנת לעשות זאת יהיה צורך בעבודת קידום מקצועית וסיזיפית על האתר המקודם. אנו בחברת ואמוס מדיה מספקים עבודת קידום אורגני מקצועית הדוגלת באספקת תוצאות איכותיות ללקוח בטווח זמן סביר בהחלט. באמצעות אסטרטגיית קידום מתקדמת וניסיון רב בתחום מאפשרים לנו לתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו. לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.
בתחילת התהליך חשוב לנו להכיר אתכם ואת העסק שלכם, את המטרות, היכולות, לשמוע קצת על קהל היעד ועל השירות או המוצר אותו אתם מוכרים. יחד איתכם אנחנו מכינים בריף קצר שיעזור לנו להתאים את מילות המפתח המתאימות ביותר עבורכם.
בשלב הזה הצוות שלנו מבצע מחקרים מקיפים סביב התחום שלכם, בודק טרנדים, חוקר מתחרים ובודק את כמות החיפושים של כל מילת מפתח בנפרד, כדי להגיש לכם רשימה מסודרת של מילות המפתח בתחום שלכם. יחד איתכם אנחנו בוחרים את מילות המפתח הטובות הרלוונטיות ביותר.
כדי לקחת את האתר שלכם גבוה אנחנו צריכים שהאתר שלכם יהיה מסודר בול כמו שגוגל אוהב. וכמו שרופא בודק מטופל ככה אנחנו מתייחסים לאתר שלך. כחלק מהעבודה אנחנו מנתחים את הבעיות באתר, מסתכלים על שגיאות, משפרים תהליכים ומבצעים אופטימיזציה רוחבית כדי שהאתר שלך יטוס קדימה!
כעת הגיע הזמן לעבודה השוטפת. קידום אורגני היא עבודה שמתבצעת מידי יום. אנחנו נבצע אופטימיזציות לאתר, נבנה קישורים והמלצות לאתר שלך, נעלה תוכן ומאמרים חדשים, ונפעל בכל דרך כדי לשפר את המיקומים שלך ולהטיס אותך למעלה. בכל חודש תקבלו מאיתנו דו"ח מפורט שיציג לכם את כל מה שנעשה בדיוק, כולל דו"ח מיקומים מקיף ומפורט שיעזור לכם לעקוב.
חברת שיווק באינטרנט או חברת קידום אתרים אורגני יוכלו לספק לכם שירות אורגני בגוגל אולם לפני שנכנס לעומק לנושא של קידום אורגני, האם בכלל שיווק באינטרנט לעסקים הוא הפתרון הטוב ביותר? ובכן בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו כמעט כל אדם עושה שימוש באינטרנט לצורך כזה או אחר. כל לקוח פוטנציאלי שלכם עשוי לחפש את המוצרים או השירותים שלכם באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט. משום כך אתם רוצים להופיע בין התוצאות הראשונות בגוגל, בשאיפה לתוצאה הראשונה, עבור ביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלכם. שיווק דיגיטלי לעסקים הוא חיוני ביותר כיום שכן אם אתם לא מקדמים את עצמכם בגוגל או מפרסמים את העסק שלכם באינטרנט סביר להניח שהמתחרים שלכם עושים זאת. מה יקרה בצב כזה? הלקוחות ימצאו את המתחרים שלכם ולא אתכם. לכן כל זמן שאתם לא משקיעים בשיווק באינטרנט אתם מפסידים לקוחות פוטנציאליים למתחרים שלכם. במה שווה לכם להשקיע? זו כבר שאלה של אפיון, תקציב, הגדרת מטרות, היכן קהל היעד שלכם נמצא ועוד.
קידום אתרים הוא הפתרון המושלם עבור מרבית בעלי העסקים. הסיבה לכך היא שמרבית הגולשים באינטרנט מבצעים חיפוש בגוגל למידע שהם מחפשים. זה יכול להיות איש מקצוע, שירות, מוצר מסוים, בית עסק בסביבה שלהם או כל דבר אחר. כאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים בגוגל מוצר או שירות שאתם מספקים אתם ללא ספק רוצים להופיע שם בתוצאה האורגנית הראשונה בעמוד התוצאות בגוגל. זה לא יהיה פשוט להגיע לשם, אך אפשרי בהחלט.
קידום אורגני בעל יתרונות רבים נוספים לעסק שלכם ובהחלט שווה להשקיע בו.
קידום אורגני בגוגל מבוסס למעשה על אלגוריתם מתוחכם מאוד של גוגל המונה מאות פרמטרים העשויים להשפיע על מיקומו של אתר כזה או אחר בתוצאות החיפוש. כמובן שיש לקחת בחשבון משתנים נוספים כמו פרמטרים שליליים, תכנים מועתקים, מהירות אתר, את המתחרים, השינויים שמבצעת גוגל לאורך השנים במנוע החיפוש ועוד. חשוב לזכור גם כי הרבה מהפרמטרים הללו כלל אינם ידועים לציבור ולכן חברות קידום מקדמות את האתרים על פי הפרמטרים שכן ידועים בצירוף הניסיון שלהם בתחום שצברו לאורך השנים.
בניית אתרים הוא שירות נפרד אך רוב חברות הקידום והפרסום מציעות אותו מכיוון שכל הליך קידום אורגני מתחיל מבניית אתר מקצועי לעסק. כדאי יהיה להכין את האתר מראש לצרכי הקידום מבחינת מבנה, תוספים, מחקר מילות מפתח ועוד.
שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים.
קידום אתר בגוגל כרוך בטיפול בעשרות רבות של פרמטרים המשפיעים במידה זו או אחרת על הקידום. חשוב לדאוג לעדכון האתר בתכנים חדשים, ליצירת קישורים נכנסים לאתר, לעשות אופטימיזציה לתוכן קיים באתר ועוד.
קידום אתרים מקצועי יעלה כמה אלפי שקלים בחודש בממוצע.
התשובה הבסיסית היא כן. התשובה המורכבת היא לא. זה תלוי בסוג האתר, במגבלות הפלטפורמה עליו בניתם את האתר ועוד.
שאלה זו תמצאו במגוון ניסוחים ברחבי הרשת. התשובה היא לא. חברה יכולה להעריך את הזמן שייקח לכם לקבל תוצאות, אולם זה יהיה על פי הניסיון שלה ועל סמך הערכה בלבד הבוחנת את התקציב שלכם, העבודה שלה ורמת התחרות בתחום שלכם. יש לזכור כי שינויים של גוגל במנוע החיפוש נעשים בכל עת כולל עדכונים גדולים שעשויים להשפיע על הדירוג של אתרים רבים. בשל סיבה זו והעובדה שיש גם מתחרים שמקדמים את עצמם – אי אפשר להתחייב.
נושא: | תיאור: | מה עדיף? |
מיקוד | בשני המקרים הפרסום יהיה ממוקד לרוב. על אף שהעבודה מתבצעת בצורה שונה, בשורה התחתונה היא מבוססת על ביטויים ושאילתות חיפוש של לקוחות פוטנציאליים. | בשני ערוצי השיווק הנהדרים הללו העבודה תהיה לרוב מבוססת על מילות מפתח ולכן ניתן למקד את הפרסום בהתאם. |
מתי נקבל תוצאות? | מרבית העסקים רוצים תוצאות כאן ועכשיו. מנגד התוצאות בקידום האורגני נחשבות לרווחיות ומשתלמות יותר בטווח הארוך, בנוסף ליתרונות הנוספים שלו. | מרבית הלקוחות רוצים תוצאות כאן ועכשיו ולכן הקידום הממומן יהיה עדיף למי שמחפש לקוחות במהירות גם במחיר גבוה יותר. קידום אורגני יתאים למי שמוכן להיות סבלני מעט כדי לקבל תוצאות רווחיות וטובות יותר בטווח המעט יותר ארוך |
כמה נצטרך להשקיע? | בקידום ממומן תוכלו להתחיל להשקיע גם מסכומים קטנים (אם כי צריך לזכור גם את עלויות מנהל הקמפיין) ואילו בקידום האורגני כדי שהוא יתבצע בצורה מקצועית צריך תקציב מינימלי מכובד. | למי שיש תקציב קטן עדיף להתחיל מקידום ממומן. לבעלי תקציב גדול יותר כדאי להשקיע בקידום אורגני בטווח הארוך ואולי אף לשלב בין שני ערוצי השיווק במקביל. |
מדידות נתונים | לכל אחת מהאופציות יש כלים שונים למדידת ביצועי הקמפיין, נתונים שונים הקשורים לקמפיין והתנהגות הגולשים באתר/דף הנחיתה. | גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני ניתן לעשות שימוש בכלים שונים על מנת לאסוף נתונים ומדדים שונים על הקמפיין והתנהגות הגולשים ולכן אין העדפה חד משמעית לכיוון מסוים בהקשר זה. |
ערך מוסף | לקידום אורגני יש ערך מוסף משמעותי בהרבה מזה של הקידום הממומן. הוא מסייע בהעלאת ערך האתר ושל המותג שלכם, הוא מאפשר לכם לקבל לקוחות רבים יותר גם אם תחליטו להפחית או לעצור את עבודת הקידום יום אחד ולמשך תקופה מסוימת, הוא תורם לאמינות וסמכות המותג בעיני הקהל ועוד. | אין ספק כי לקידום האורגני יש יתרון משמעותי בנושא זה ולכן אנו ממליצים תמיד ללקוחותינו להשקיע בקידום אורגני. |