מיתוג לעסקים

מיתוג שיהפוך אתכם מעסק קטן, למותג ענק!

רוצים לקדם את העסק שלכם באמצעות האינטרנט? מיתוג עסקי מקצועי תהיה הצעד הראשון לשם. מרבית בעלי העסקים לא מבינים את החשיבות של מיתוג מקצועי לעסק ומפזרים תכנים ברחבי הרשת ללא קונספט ייחודי או אחיד, ללא רעיון או מסר מאחוריהם וללא יצירת זהות לעסק. זו ההזדמנות שלכם לייצר יתרון משמעותי על המתחרים שלכם. אנו בחברת ואמוס מדיה אוהבים לייצר מותגי על, בין אם מדובר בעסקים חדשים או קיימים. צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

מיתוג לעסקים

הדרך שלנו למתג את העסק שלכם!

פגישת איפיון מקיפה

בתחילת התהליך חשוב לנו להכיר אתכם ואת העסק שלכם, את המטרות, היכולות, לשמוע קצת על קהל היעד ולהניח את היסודות למיתוג יחד איתכם. להבין איזה צבעים מדברים אליכם יותר, מה העסק רוצה לשדר ומה יגרום לכם לבלוט מעל המתחרים.

מתכננים את העיצוב

אחרי שסיימנו את השלב הראשוני, הגיע הזמן לשבת ולתכנן את העיצוב של המותג שלכם. המעצבים שלנו מחברים את הנקודות ומניחים את היסודות שיספרו את הסיפור של העסק שלכם, כדי להפוך אתכם למותג מנצח ונוצץ במיוחד.

מעצבים סקיצות

מיתוג חדש הוא כמו ילד חדש שנולד, לא תמיד יהיה לכם קל לבחור את העיצובים איתם תרצו ללכת. במיוחד בשביל זה בומאוס מדיה אנחנו מכינים לכם סקיצות למיתוג, כדי לתת לכם כמה אפשרויות ולהבין מה נגע בכם יותר. ככה אנחנו מוודאים שאתם שלמים ובשלים עם העיצוב החדש.

מותג חדש נולד!

אז אחרי שעצבנו לכם סקיצות, ישבנו לעשות תיקונים אחרונים ודייקנו את המיתוג שלכם עד הסוף, אפשר להגיד מזל טוב! מותג חדש נולד. העסק שלכם מתחדש בלוגו ובערכת מיתוג חדשה ונוצצת, שתעביר בדיוק את הרושם הראשוני שאתם רוצים לשדר בעסק שלכם. ולכם נשאר רק להשוויץ, תתחדשו!

מיתוג עסקי

מה מאפיין עבודת מיתוג לעסקים קטנים?

מיתוג עסקים קטנים כרוך בעבודה רבה, החל משלב האפיון של העסק וקהל היעד דרך יצירה וניהול שוטף של קמפיינים. מיתוג העסק היא עבודה הכרוכה במספר מאפיינים חשובים:

  • אפיון העסק, מטרות בעל העסק, הערכים שרוצים לשדר והמסרים שרוצים להעביר.
  • בניית אסטרטגיית מיתוג מתאימה לעסק.
  • יצירת בידול ויתרונות שיכולים להקנות יתרון משמעותי לעסק על מתחריו.
  • בניית תשתיות ועיצוב גרפי.
  • יצירה וניהול של קמפיינים.
  • ניתוח נתונים ושיפור ביצועים.

מה כוללת חבילת מיתוג לעסק?

חבילת מיתוג לעסק כולל שירותי ייעוץ וליווי על ידי הצוות המקצועני שלנו בוואמוס מדיה כולל יצירת שפה אחידה שתמתג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. שירותי המיתוג יהיו בהתאם לצרכי העסק והתשתיות הקיימות שלו. בין היתר ניתן לעצב לוגו ועיצובים גרפיים נוספים לצרכי שיווק ופרסום, עדכון התכנים הקיימים באתר ובעמודים העסקיים, שינויי צבעים בהתאם למיתוג החדש ועוד.

יצירת בידול מהמתחרים שלכם

מיתוג לעסק חדש יתחיל בדרך כלל באפיון מקדים. לאחר מכן צריך יהיה למצוא את הבידול שלכם ביחס למתחרים שלכם. בהתחשב בכך שכולם רוצים לספק שירות מקצועי, אמין ואיכותי או שיש עוד מתחרים שיכולים לספק מחיר מוזל כמוכם – צריך לחשוב מה מבדיל אתכם מהמתחרים שלכם, מה מקנה לכם יתרון על פניהם ומדוע שהלקוח יבחר דווקא בכם? 

  • הגדרת תכונות המותג שלכם – ראשית יהיה עליכם להגדיר את המותג שלכם, מה ומי עומדים מאחוריו, מהם השירותים שאתם מספקים ללקוחות שלכם ומהן התועלות שהלקוח ירוויח משימוש במוצרים או בשירותים שלכם. 
  • ניתוח מתחרים – כעת תוכלו לנתח את האתרים והשירותים של המתחרים החזקים שלכם. חיפוש קטן בגוגל + היכרות שלכם עם מתחרים בתחום שלכם יאפשר לכם להכין רשימה של כמה חברות מתחרות חזקות. בדקו מה הן מספקות? מה הן עושות שונה? 
  • בידול – כעת שיש לכם את כל הנתונים מול העיניים בדקו מה אתם יכולים להציע שהוא שונה וטוב יותר מהמתחרים שלכם? שירות מיוחד שאין לאחרים? מחיר אטרקטיבי יותר? אפליקציה? משהו שחוסך משמעותית בזמן או כסף ללקוחות שלכם? ועוד.
צבעים למיתוג עסקי
מעונינים במיתוג מנצח ונוצץ לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
מיתוג לעסקים

מתי צריך מיתוג מחדש לעסק?

מיתוג מחדש לעסק קיים הוא הליך הנדרש בבתי עסק הנמצאים בסיטואציות שונות שבעקבותיהן הן זקוקות להליך מיתוג מחדש. הליך זה כולל עבודה רוחבית מהכנת אודות חדש לעסק, דרך בניית שפה עיצובית אחידה ושונה ועד לבניית מסרים חדשים בקמפיינים של החברה. להלן 5 סימנים שאתם צריכים מיתוג מחדש לעסק שלכם:

  • כאשר אתם רוצים לשנות את שם העסק שלכם – יכול להיות שלפני 15-20 שנה שם העסק שלכם התאים מאוד אך כיום, לאחר שינויים בעסק או בעולם בכלל, ייתכן ושם העסק שלכם לא משקף כבר את מה שאתם רוצים לשדר בעסק שלכם. זכרו כי גם גוגל הייתה בהתחלה BackRub עד שהפכה ל- Google. 
  • אתם לא מצליחים למצוא בידול – אחת הבעיות העיקריות של עסקים בעולם התחרותי היום הוא ליצור בידול. אם אינכם יכולים לעשות זאת, ייתכן ואתם צריכים מיתוג מחדש לעסק שלכם.
  • שם העסק או המסר שלכם מסובך מדי – אם אתם לא מצליחים להעביר בפשטות את שם העסק שלכם או את המסרים שאתם רוצים לשדר, ייתכן והמסרים הללו מבלבלים או מתוחכמים מדי. פשטו עניינים. 
  • שיניתם בעלות – אם העסק שלכם עבר בעלות או השתנה חלק מהרכב הבעלות על המותג, ייתכן ותרצו לעשות מיתוג מחדש. 
  • כאשר אתם לא מצליחים להרים את העסק שלכם – ייתכן מאוד ותרצו למתג את עצמכם מחדש, אולי אפילו תחת שם אחר, מסרים אחרים ועוד. תצטרכו עיצובים גרפיים חדשים, לוגו חדש, קריאייטיב חדש ועוד.

קריאייטיב ותשתיות למיתוג העסק

יצירת שפה עיצובית אחידה הינה חשובה למיתוג העסק שלכם. המותגים הגדולים מוכרים על ידי אנשים רבים ברחבי העולם בזכות הצבע, הצורה, הלוגו או משהו מסוים שמבדיל את החברה מהמתחרים שלה. לדוגמה: גם אם תראו חלק מהלוגו של קוקה קולה סביר להניח שתדעו במי מדובר. עיצוב לוגו לעסק יהיה החלק המרכזי של גיבוש השפה הוויזואלית שלכם אבל זה ממש לא מסתכם רק בזה. יש לבנות אתר אינטרנט מקצועי, עיצוב מעטפת למוצר בהתאם לשפה העיצובית החדשה שלכם, עיצוב העמודים העסקיים ברשתות החברתיות בהתאם ואפילו יצירת תכנים שישקפו את המיתוג החדש שלכם.

בניית ומיתוג אתרים

מיתוג לעסק בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על מיתוג עסקי

דברים שתמידי רציתם לדעת על מיתוג לעסקים!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

מיתוג עסקי הוא מונח המתייחס להצגת תכנים רלוונטיים הקשורים לעסק וכיצד אותם תכנים גורמים לקהל להכיר ולזכור אתכם. המיתוג שלכם מבוסס על הפרסומות שלכם, התכנים באתר שלכם, המוצרים שלכם, השירות שאתם נותנים ועוד פרמטרים רבים אחרים.

לא. מיתוג עסקי מתקשר לאופן שבו הלקוח זוכר אתכם ומכיר אתכם. הלוגו הוא רק חלק מהאלמנטים הוויזואליים והאחרים הגורמים ללקוח לחוות דעת לגביכם ולזכור אתכם באופן מסוים.

אתר האינטרנט של העסק שלכם היא התשתית המרכזית של העסק שלכם באינטרנט. האתר מייצג אתכם, מציג את השירותים שלכם וכל מה שיש באתר מייצג למעשה את העסק שלכם והאופן שבו תמתגו את עצמכם.

בעולם תחרותי כל כך בכל תחום חשוב יהיה לבדל את העסק שלכם משאר המתחרים. כמו כן מיתוג עסקי לא רק מבדל אתכם משאר המתחרים שלכם אלא זה האופן שבו הלקוחות זוכרים את העסק שלכם. כדי שזה יקרה צריך לשכור חברת מיתוג מקצועית לביצוע עבודה זו.

סוג השירות:

הסבר:

מיתוג עסקי מלא

מיתוג עסקי מלא יכלול גם שירותי ייעוץ ואפיון, גם אסטרטגיה לבניית המותג והעברת המסרים שלו לקהל וגם עיצוב וכתיבת התכנים והאלמנטים הוויזואליים שאמורים לייצר שפה אחידה למיתוג העסק שלכם: מעיצוב הלוגו שלכם, דרך כרטיס הביקור, התכנים באתר שלכם, השקית/העטיפה של המוצר שלכם, באנרים לפרסום באינטרנט, ברושורים וקטלוגים, רולאפים ועוד.

רי-ברנדינג

רי-ברנדינג הוא בעצם מיתוג מחדש לעסק. עסקים רבים זקוקים למיתוג מחדש במקרים שונים, למשל: כאשר המיתוג הקודם כבר מיושן או לא עובד, כאשר יש שינוי במהות העסק, בתחום הפעילות שלו או בחזון שלו, כאשר אתם רוצים לרענן את האלמנטים הגרפיים והמסרים של העסק שיתאימו לרוח מודרנית יותר, כאשר מתקיימת שותפות חדשה או מתפרקת שותפות אחרת ועוד. 

עיצוב לוגו לעסק

חלק בלי נפרד מבניית הזהות של העסק הוא כמובן עיצוב הלוגו שלו. הלוגו ישמש כ"תמונת הפרופיל" של העסק במגוון רחב מאוד של חזיתות, החל מהרשתות החברתיות, אתר החברה, מוצרי החברה ובכל מוצרי הדפוס והפרסום הדיגיטליים והפיזיים של החברה.

עיצוב גרפי וצבעים אחידים

בבואכם לתכנן זהות למותג שלכם אתם רוצים לוודא שאתם בונים שפה אחידה וזהות אחידה למותג שלכם. לדוגמה: אם החלטתם על פלטת צבעים מסוימת ללוגו ולאתר החברה שלכם, ככל הנראה תשתמשו לרוב בצבעים הללו גם בערוצי שיווק ומוצרי דפוס ושיווק אחרים שלכם.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (235 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.