בניית דף נחיתה

בונים לכם דפי נחיתה שמיצרים לידים!

על מנת להשיג מקסימום תוצאות מדף הנחיתה שלכם תצטרכו לבנות אותו בצורה מקצועית ולהבין היטב כיצד לשלב בין חוויית משתמש ברמה גבוהה לבין אלמנטים ויזואליים ושיווקיים. נמאס לכם לשמוע מונחים שנשמעים לכם כמו סינית ורוצים ת'כלס שירות בניית דפי נחיתה מדהימים? אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחים בבניית דפי נחיתה מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם

בניית דף נחיתה
בניית דף נחיתה מקצועי

בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה? מתי צריך כל אחד?

בשלב הראשון יהיה עליכם לבדוק אם אתם צריכים אתר אינטרנט מקצועי ומלא או דף נחיתה. בניית אתרים לעסקים ו/או דפי נחיתה ייעשו על ידי חברת בניית אתרים מקצועית או חברת פרסום שתספק לכם שירות זה. ההחלטה האם צריך אתר אינטרנט או דף נחיתה תלויה בכם וניתן להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בוואמוס מדיה כדי לקבל החלטה מושכלת ומקצועית יותר בנושא. אנו מאמינים כי אתר אינטרנט מתאים לכל חברה ובכל תחום ומהווה את התשתית הטובה ביותר לקידום עסק באינטרנט. עם זאת, ישנם מקרים בהם דף נחיתה עשוי להיות פתרון זול יותר אך עדיין אפקטיבי. כך למשל עבור אנשים עצמאיים המעוניינים לקדם את השירות שלהם רק באמצעות קמפיין ממומן, אינם רוצים להשקיע באתר אינטרנט מלא לעסק או מעוניינים בדף נחיתה שישמש כמעין כרטיס ביקור דיגיטלי עבורם. אם אתם רוצים לקדם אירוע מסוים, מבצע מיוחד לשירותים שלכם או לבנות רשימת תפוצה אליה תוכלו לפרסם לאחר מכן את המוצרים, השירותים והמבצעים שלכם – מומלץ לבנות דף נחיתה.

מה מאפיין דף נחיתה מקצועי?

  • כותרות בולטות וענייניות.
  • תוכן תמציתי הרלוונטי רק למה שהגולש צריך לדעת.
  • עיצוב גרפי באיכות גבוהה, כולל התאמת דף הנחיתה לגלישה במובייל ובמסכים שונים.
  • ניצול נכון של שטח לבן.
  • העמוד נבנה למטרה אחת בלבד.
  • העמוד מקדם מוצר/שירות אחד בדרך כלל.
  • העמוד בנוי על מנת לבנות אמון ולהציף את הרגש של הגולש.

בניית דפי נחיתה במערכת וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס שכיח מאוד בתחום בניית האתרים שכן מדובר במערכת המומלצת והפופולרית ביותר לבניית אתרים בעולם כיום. מה שאנשים לא יודעים הוא שמדובר גם במערכת הטובה ביותר לבנות דפי נחיתה מקצועיים. נכון שיש מספר מערכות נהדרות לבניית דפי נחיתה, אולם באמצעות וורדפרס ניתן לבנות את העמוד ולעצב אותו באופן חופשי בהתאם לצרכי וצבעי המותג, בהתאם למבנה והסגנון הנדרשים לפרויקט ובצורה מקצועית ביותר. כמו כן וורדפרס מאפשרת לנו שליטה מלאה על כל האספקטים השונים של האתר (או במקרה הזה של עמוד הנחיתה).

בניית ומיתוג אתרים
מעונינים בדף נחיתה לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
בניית דפי נחיתה

טיפים חשובים לבניית דף נחיתה מדהים וממיר

 

  • הכירו את קהל היעד שלכם – הכרה של קהל היעד חיונית לא רק להתאמת המוצר או השירות לקהל היעד אלא גם לבניית דף הנחיתה בצורה המקצועית והטובה ביותר.
  • הציגו בצורה ברורה ומובנת את ההצעה שלכם – בניית דף נחיתה חייבת להתמקד במשהו אחד שאתם רוצים לקדם: מוצר פיזי, מוצר דיגיטלי, שירות, מבצע וכו'. 
  • תוכן תמציתי – מה שלא חשוב לכלול חשוב לא לכלול.
  • היו עקביים לאורך העמוד.
  • הציגו הנעה לפעולה ברורה ובולטת – יצירת קשר, הורדה, השארת פרטים וכו'.
  • שמרו על איזון נכון במבנה העמוד ובסוגי התכנים המשולבים בו.
  • השקיעו בחוויית משתמש ובתצוגה נוחה ונעימה לגולש.
  • השתמשו באלמנטים שיווקיים המניעים את הרגש של הגולש. אל תדברו על המוצר אלא על מה שהוא יעשה ללקוח שלכם וכיצד הוא ישפר את חייו.
  • הסירו מהעמוד הסחות דעת כמו פרסומות, תוכן לא קשור, עיצוב מציק לעין, חלונות קופצים וכו'.
  • בנו אמון.
  • כבדו את הפרטיות של הגולשים שלכם.
  • ודאו זמן טעינה מהיר של העמוד.
  • הוסיפו חוות דעת/ביקורות.
  • לבסוף – שמרו על פשטות.

5 טעויות נפוצות בבניית דפי נחיתה שאתם רוצים להימנע מהן

בניית אתר אינטרנט או דפי נחיתה שונים במבנה שלהם, במטרות שלהם וגם באלמנטים השונים שצריך לשים עליהם דגש. על אף שיש גם הרבה מאפיינים דומים, הרי שבדפי נחיתה אתם רוצים להימנע מ5 הטעויות הנפוצות הללו:

  • כותרות גרועות – הכותרות בעמוד הנחיתה ובעיקר הכותרת הראשית הנמצאת בחלקו העליון של עמוד הנחיתה שלכם יהיו אלה שהגולש יסתכל בהם וירפרף בעיניים כשהוא גולל למטה בדף הנחיתה שלכם. על הכותרות להיות מעניינות ומושכות מצד אחד אך גם רלוונטיות לתוכן שבה אחריהן מצד שני.
  • שימוש בדף הבית כדף נחיתה – בעלי עסקים המעוניינים לחסוך בבניית דף נחיתה חיצוני בונים את דף הבית באתר שלהם כדף נחיתה. על אף שבדף הבית יש מאפיינים דומים לאלה בדף נחיתה מדובר בטעות מקצועית.
  • לשים מודעות בדף הנחיתה שלכם – גם אם מדובר במודעות של המוצרים/השירותים שלכם מדובר בטעות לשים אותם בדף הנחיתה שכן אתם רוצים שהוא יהיה ממוקד ככל שאפשר, ללא הסחות דעת לגולש.
  • עיצוב גרוע לטופס יצירת קשר בעמוד.
  • הנעה לפעולה רק בחלק התחתון של העמוד – פזרו מספר הנעות לפעולה ואפשרויות ליצירת קשר או השארת פרטים לאורך העמוד, כולל מתחת לחלק העליון כאשר הגולש נכנס לעמוד.
בניית אתר

לבנות דף נחיתה בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על בניית אתרים

דברים שתמידי רציתם לדעת על בניית אתרים!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

כאשר אתם רוצים לקדם מוצר/שירות אחד. כאשר אתם מקדמים אירוע. כאשר אתם מעוניינים לבנות רשימת תפוצה.

בניית דפי נחיתה כדאי יהיה לעשות במערכת וורדפרס הנחשבת לפלטפורמה המומלצת ביותר לבניית אתרים ודפי נחיתה כיום.

כיום אנשים חסרי סבלנות בכל הנוגע לקריאת תוכן או אפילו צפייה בתכנים שיווקיים. כדאי בדרך כלל לבנות דפי נחיתה תמציתיים המבליטים בעיקר את התועלות של המוצר/השירות המוצעים בדף הנחיתה ומידע על המוצר/השירות. אורך העמוד תלוי בגודל ובמחיר של המוצר/השירות. אם אתם מחלקים מוצר בחינם למשל דף נחיתה קצר יספיק. אם אתם מוכרים מוצר/קורס/אירוע באלפי שקלים ייתכן והעמוד יצטרך להיות מעט ארוך יותר.

מגוון דרכים להנעה לפעולה בדף הנחיתה שלכם:

סוג ההנעה לפעולה:

הסבר:

מספר טלפון

כמובן שהדרך הטובה ביותר לאפשר לגולשים ולקוחות פוטנציאליים ליצור עמכם קשר היא באמצעות מספר הטלפון שלכם. תוכלו להשאיר אותו באופן חשוב בשילוב בטקסט או בתוך כפתור מעוצב. הכי חשוב תבדקו שהוא לחיץ. כלומר, שבלחיצה עליו, גולש מהנייד יוכל ליצור עמכם קשר ישיר.

טופס השארת פרטים

אין דף נחיתה ללא טופס השארת פרטים. בין אם אתם מתכננים שהגולשים יירשמו לתפוצה שלכם ובין אם שישאירו פרטים כדי שתוכלו לחזור אליהם. שדות הטופס יכללו את הסעיפים החשובים לכם ביותר כמו שם, מייל וטלפון אך לעתים גם סעיפים נוספים אחרים כמו השירות המבוקש, כתובת וכו'.

רכישה אונליין

תוכלו כמובן להוסיף כפתור פייפאל או כפתור רכישה אחר משלכם שמוביל לעמוד תשלום מאובטח של חברת הסליקה שאתם מחוברים אליה. אם למשל אתם מוכרים קורס או ספר דרך דף הנחיתה שלכם תוכלו לאפשר סליקת אשראי אונליין.

וואסאפ

אחת הדרכים היעילות והנוחות ביותר להתקשר עם הלקוחות שלכם היא באמצעות וואטסאפ. פשוט התקינו תוסף וואטסאפ לדף הנחיתה שלכם שילווה אותם לאורך העמוד ויאפשר להם פשוט ליצור אתכם קשר בוואטסאפ.

כפתור מייל

הוסיפו כפתור לחיץ עם המייל שלכם למי שירצה לראות את כתובת המייל שלכם ולא ליצור קשר דרך השארת פרטים בטופס. כך יוכל לשלוח לכם מייל ישירות.

צ'אט בוט

מומלץ להוסיף גם צ'אט בוט חכם שיספק מידע ומענה מהיר ואוטומטי לפניות בצ'אט ויוביל את הגולשים לאן שצריך תוך שהם מגיעים כלידים חמים יותר לשיחה עם נציג אנושי. 



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (211 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.