דף הבית » קידום ממומן » קידום ממומן באינסטגרם
כדי להביא לקוחות צריך לבנות מותג ולבסס אמון. באמצעות קידום ממומן אינסטגרם תוכלו לעשות זאת. רוצים לקוחות נוספים לעסק שלכם? לבנות מותג חזק בתחום שלכם? להגביר את החשיפה למותג בצורה אופטימלית דרך הרשתות החברתיות בכלל ואינסטגרם בפרט? השאירו לנו פרטים כאן למטה ונשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר שיניב לכם תוצאות.
פרסום באינטרנט חשוב מאוד כיום לכל עסק. אם אין לכם נוכחות באינטרנט אתם מפסידים פוטנציאל רב של לקוחות נוספים לעסק שלכם, הגדלת ההכנסות ועוד. באינטרנט יש מגוון רחב של אפשרויות פרסום וערוצי שיווק שונים שכדאי להשקיע בהם בהתאם להיכן שקהל היעד שלכם נמצא, מה התקציב שלכם ומה הכי נכון עבור העסק שלכם. פרסום באינסטגרם יכולה להיות אופציה שמתאימה כמעט לכל בעל עסק שיכול לשתף תמונות, סרטונים, סטוריז ולייבים על מנת לקדם את העסק, להגביר את החשיפה ולבנות מותג מוביל בתחום. על מנת לעשות זאת נכון צריך לעבוד עם חברת פרסום מקצועית המכירה היטב את פני השטח של אינסטגרם ובעלת ניסיון בקידום עסקים באינסטגרם.
מאז רכשה פייסבוק את אינסטגרם היא הפכה אותה לרשת חברתית בסדר של גודל של פייסבוק, לא פחות. מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק מחברת ומקשרת בין 2 הרשתות החברתיות שבבעלות החברה ולכן קל ונוח להקים קמפיינים המשלבים עבודת פרסום בשתי הרשתות החברתיות הנהדרות הללו. מה לגבי הפרסום האורגני אתם שואלים? יש מעט הבדלים ברזולוציות של העיצובים בין הפלטפורמות, כלומר אם תרצו להעלות את אותו התוכן שהכנתם לשתי הפלטפורמות זה בהחלט אפשרי ואפילו בקלות – אולם תצטרכו לדאוג שהמעצב ידאג להתאמת העיצובים לרזולוציה המתאימה. אנו בוואמוס מדיה שואפים לקדם את העסק שלכם כמותג מוביל בתחומו על ידי קידום ברשתות החברתיות, לרבות עבודת מיתוג אגרסיבית בפייסבוק ואינסטגרם ונדאג במקרה כזה לבצע התאמות לעיצובי הפוסטים והתכנים שנעלה עבורכם לעמוד העסקי.
בחירת חברת שיווק באינטרנט הנכונה עבורכם תהיה הבסיס להצלחה במיתוג ופרסום העסק שלכם. חברת שיווק דיגיטלית תתמחה בסביבה הדיגיטלית החל מקידום אתרים, רשתות חברתיות, בניית אתרים ועוד. חברות מסוג זה שואפות לספק ללקוח את כל המעטפת הנדרשת לבעל העסק על מנת למתג את העסק ולהביא תוצאות בשטח. הינה כמה יתרונות שלנו בוואמוס מדיה שאנו גאים בהם מאוד:
איך נדע היכן להשקיע? אולי קידום אתרים ואולי פרסום ממומן? בגוגל? בפייסבוק? באינסטגרם? אולי בפלטפורמה אחרת. ובכן זה תלוי בצרכים האישיים שלכם, באפיון קהל היעד שלכם ובתקציב שלכם. הצוות המקצועי שלנו בוואמוס מדיה ישמח לעמוד לשירותכם בנושא.
קידום ממומן בגוגל מבוסס לרוב על מודעות טקסט והמודעה תופיע לרוב בעת חיפוש של ביטוי מפתח מסוים של הגוגל בגוגל (יש מודעות של גוגל שגם עשויות להופיע ברחבי הרשת באתרים המציגים פרסומות של גוגל. ניתן להגדיר זאת דרך הקמפיין). באינסטגרם לעומת זאת הפרסום מופיע רק באותה הפלטפורמה ולרוב יהיה פרסום של תמונה או סטורי (סרטון קצר). גם בנושא זה והיכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום שלכם ניתן להשאיר פרטים כאן למטה או לפנות אלינו ישירות בוואטסאפ או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.
שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים.
כמובן שכן. ניתן להקים קמפיין למכירת מוצרים באינסטגרם, לפלח את קהל היעד של הקמפיין לפי אזורים שונים, תחומי עניין, גילאים ופרמטרים נוספים ולקדם את המוצרים והשירותים שלכם בצורה נהדרת.
אנו בוואמוס מדיה ממליצים בחום לשלב פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם. עם זאת, קודם מבצעים אפיון מקדים של העסק וקהל היעד ומוודאים היכן נמצא קהל היעד שלכם ובהתאם לכך בוחרים היכן להשקיע את תקציב הפרסום.
אחת הבעיות הגדולות ביותר בקמפיינים ממומנים (ולא רק בפייסבוק ואינסטגרם) הוא יוזרים מזויפים/בוטים למיניהם לוחצים על מודעות או צופים במודעות ובכך מבזבזים את תקציב הפרסום של המתחרים. לצערנו הרב אי אפשר לגמרי להיפתר מהמגמה הזו שתוספת בכל נישה ובכל מערכת לפרסום ממומן אך אפשר לבצע כמה דברים על מנת למזער נזקים ועלויות מיותרות. כך למשל באמצעות טרגוט מדויק יותר ובאמצעות שימוש בתחומי עניין שליליים, כלומר לסווג את הקמפיין גם לקהלים שאנו לא רוצים שיופיעו להם הפרסומים, ניתן יהיה להפחית את הסיכון לחשיפה לבוטים הללו ולהוצאות מיותרות על קהל לא אמיתי.
סטוריז הוא אחד מסוגי התכנים הפופולריים ביותר לאינסטגרם ובכלל בעולם הרשתות החברתיות. מדובר בסרטונים קצרים מאוד שאנו משתפים ונעלמים לאחר 24 שעות. אלה משמשים להגברת החשיפה לפרופיל או לעמוד העסקי שלכם באינסטגרם, שיתוף תכנים מהיום יום ויצירת חיבור עם הקהל. ניתן להשתמש בסטוריז על מנת לענות לשאלות של הגולשים, לשתף "מאחורי הקלעים" ועוד. באמצעות מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק שבאמצעותה ניתן לפרסם גם באינסטגרם, ניתן לקדם את הסטוריז כסוג תוכן בפני עצמו ולשפר את המעורבות עם הקהל שלכם.
6 דרכים להשתמש בקרוסלה באינסטגרם בצורה חכמה:
כידוע קרוסלת תמונות הוא סוג התוכן הפופולרי ביותר באינסטגרם, אולי ביחד עם הסטוריז, לכן אם אתם רוצים להשקיע בקידום ממומן באינסטגרם כדאי יהיה לקדם פוסטים מוצלחים מסוג קרוסלה. הינה כמה רעיונות לפוסטים פוטנציאליים מסוג זה:
סוג הפוסט: | הסבר על הפוסט: |
הצגת מוצרים | אם יש לכם מוצרים שאתם מוכרים תוכלו ליצור מספר תמונות של המוצר ולשתף אותן בפוסט קרוסלה מדליק. התמונות יהיו מזוויות שונות כולל אופציה שאחת התמונות תהיה למעשה סרטון שמקדם את המוצר. |
מדריך בשלבים | תוכלו לשתף מדריך קצר בנושא מסוים עם כמה שלבים כאשר כל תמונה תהיה שלב אחד בהליך. |
מיני בוק | תוכלו לשתף קרוסלה עם סט תמונות שלכם מיום צילומים, או אולי אפילו מיום טיול שלכם בטבע או בחו"ל. |
תמונות לפני ואחרי | אחד השימושים הטובים ביותר לקרוסלה הוא שימוש של תמונות לפני ואחרי לעסקים. לדוגמה: מאמני כושר, מעצבי פנים, קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות, עסקים המשווקים תוכניות דיאטה ועוד. |
מתכונים | אם יש לכם עסק בתחום המזון תוכלו לשתף מתכונים בצורה של קרוסלה. אחת התמונות תהיה של המוצר, לאחר מכן תמונה עם המצרכים ואז מספר תמונות עם שלבי העבודה. |
ציטוטים | כמעט בכל תחום ניתן לשלב ציטוטים על רקע יפה ולשתף עם הקהל שלכם. אלה יכולים לעזור לקהל להתחבר אליכם ולהשקפת העולם שלכם. תוכלו לשתף כמה ציטוטים בכל פוסט קרוסלה או לשתף בתמורה הראשונה את הציטוט ולאחר מכן את הפרשנות שלכם אליו וכיצד הוא משפיע עליכם. |