קידום ממומן

קידום ממומן שמביא תוצאות, לא תירוצים.

קידום ממומן בגוגל היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות. להופיע בין הראשונים בגוגל תמיד היה מטרתם של בעלי עסקים רבים ובשנים האחרונות זה רק הלך וגבר. התחרות הפכה גדולה יותר וכך גם הצורך בחברת פרסום מקצועית ומנוסה יותר, המכירה היטב את השטח ויודעת מה צריך לעשות כדי לקדם את האתר בגוגל עד לתוצאה הראשונה. אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחים בטכניקות הפרסום המובילות בשיווק הדיגיטלי בכלל ובשיווק בגוגל בפרט: קידום אורגני ופרסום ממומן ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון, או השאירו את פרטיכם כאן למטה ונשמח לקבוע שיחה ללא התחייבות:

קידום ממומן

הדרך שלנו לקמפיין ממומן מנצח!

פגישת איפיון מקיפה

בתחילת התהליך חשוב לנו להכיר אתכם ואת העסק שלכם, את המטרות, היכולות, לשמוע קצת על קהל היעד ולהניח את היסודות הפרסום יחד איתכם. באמצעות האפיון נוכל להתאים את הקמפיין בצורה הטובה ביותר!

בונים אסטרטגיה

לפני כל קמפיין ממומן הצוות שלנו יושב ובונה את האסטרטגיה המתאימה ביותר עבור כל לקוח. התקציבים, הפלטפורמות, המסרים, קהלי היעד ואפילו שעות הפרסום. כל אלה כדי להגיע למצב שהקמפיין שלכם מביא לידים בכמויות!

בונים את הקמפיין

אחרי שהכרנו אתכם, ביצענו איפיון ואפילו גיבשנו אסטרטגיה הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהיכנס לזירה. אנחנו בונים לכם את הקמפיין על בסיס המשפך השיווק שגיבשנו עבורכם, בודקים שהכול עובד טוב ומדריכים אתכם כיצד לטפל בלידים החדשים שמגיעים אליכם.

אופטימיזציות שוטפות

מי שמכיר את עולם הדיגיטל יודע שהעבודה האמיתית היא באופטימיזציות של הקמפיין. כעת הצוות שלנו עובר אחר הנתונים, עוקב אחריהן ומשפר את הקמפיין כדי שהנתונים ישתפרו בהתאם. מה שיגרום לכך שנקבל לידים טובים יותר, וזולים יותר.

קידום ממומן שמיצר לידים

מייצרים לכם מגנט של לידים!

ניהול קמפיינים בגוגל הוא מונח המתייחס לניהול קמפיין במערכת הפרסום של גוגל אדס. מערכת פופולרית זו מספקת למיליוני עסקים בישראל בעולם ערוץ שיווקי אטרקטיבי בו יוכלו לשלם כסף לגוגל ולהופיע בתוצאות החיפוש לביטויי מפתח רלוונטיים. בשונה מהקידום האורגני, מדובר בפרסום ממומן ולכן המודעות יוצגו כמודעות ממומנות בתוצאות החיפוש. עם זאת, יש לקמפיינים ממומנים בגוגל יתרונות משמעותיים כמו מהירות התוצאות שניתן לקבל (אפשר להתחיל לקבל לידים ולקוחות כבר מהיום הראשון של הקמפיין). אפשר לבדוק את תוצאות הקמפיין תוך כדי התנועה ולשפר ביצועים. כמו כן ניתן יהיה לעקוב אחר העלות לליד, לעשות קמפיין רימרקטינג ועוד.

השאלה הנשאלת היא האם כדאי לעשות קמפיין לבד או איתנו בוואמוס מדיה? ובכן, על אף שגוגל בנתה את המערכת שלה עם חוויית משתמש נהדרת, כזו המאפשרת לכל אחד להקים קמפיין גם אם אין לו ניסיון עבר, הרי שיש ניואנסים רבים שמשפיעים על ביצועי הקמפיין והעלויות שלו. על כן, כדי להפוך את הקמפיין לרווחי ולחסוך הרבה מאוד זמן וכסף בניסוי וטעיה, כדאי יהיה לשכור שירותים של חברה מקצועית ומנוסה בתחום.

טיפים חשובים לניהול קמפיין ממומן בגוגל

  • הגדירו מילות מפתח שבהן אתם לא רוצים להופיע. בדיוק כפי שאתם מגדירים ביטויי מפתח בהם אתם רוצים להופיע, גוגל מאפשרת לכם להגדיר ביטויי מפתח שבהם אתם לא רוצים להופיע ולכן תוכלו לחסוך בעלויות של קהל פחות ממוקד או בהופעות מיותרות של המודעה שלכם שתוריד את אחוז הלחיצה על המודעות, את ציון האיכות והרלוונטיות של המודעה וכו'.
  • קחו בחשבון מספיק זמן והשקעה על מנת לנתח את הנתונים. אל תסתמכו רק על הנתונים אבל אם אתם רוצים להתרשם מהם, תנו לקמפיין לרוץ מספיק זמן והופעות על מנת להעריך את איכות המודעה שלכם ואת ההוצאות.
  • השתמשו בתוספות מיוחדות – הוסיפו מס' טלפון למודעות והרחבות נוספות שלא עולות כסף וכדאי יהיה להשתמש בהן להגדלת אחוזי הלחיצה על המודעה.
קידום ממומן
מחפשים לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
ניהול קמפיין ממומן

איך קידום ממומן בגוגל יכול לסייע לאתרי חנות?

קידום אתרי חנות ינוע בין קידום אורגני לפרסום ממומן. אם יש לכם חנות ומוצרים למכירה אתם בוודאי רוצים לקבל עוד חשיפה ולקוחות מהאינטרנט. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבנות אתר חנות מדהים ומקצועי ומכאן להשקיע בקידום ופרסום מוצרי החנות. גם פרסום ממומן וגם קידום אורגני יכולים להתאים בהתאם לצפי של בעל החנות לתוצאות מיידיות או ארוכות טווח. כדאי גם לרשום את העסק לגוגל ביזנס ולבצע אופטימיזציה למוצרים באתר על מנת להגדיל את הסיכוי להופיע בסרגל המוצרים בתוצאות של גוגל.

קידום ממומן בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על קידום ממומן

דברים שתמידי רציתם לדעת על קידום ממומן!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

כל בעל עסק שרוצה לקוחות כאן ועכשיו ומעדיף להשקיע יותר כסף בכל לקוח פוטנציאלי שמגיע ולו רק בשביל להתחיל לבנות בסיס לקוחות לארגון יכול לעבוד עם קידום ממומן.

קידום ממומן הוא שירות שבו משלמים לגוגל על מנת להופיע בתוצאות החיפוש. ההופעה תהיה בתוצאות החיפוש הממומנות אך תהיה מסווגת כמודעה ממומנת. קידום ממומן לעתים נקרא גם פרסום ממומן ומתייחס לפרסום באמצעות מערכת גוגל אדס של גוגל. יש המתייחסים לקידום ממומן כקמפיין קידום אורגני גם כן אם כי יש צורך להפריד בין קמפיין קידום אורגני לקידום ממומן באמצעות מערכת גוגל אדס.

קידום אתרים אורגני פועל לטווח הארוך והוא נועד להעלאת אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. קידום ממומן מתייחס בדרך כלל לפרסום ממומן בגוגל. כלומר תשלום לגוגל באמצעות מערכת גוגל אדס על מנת להופיע בתוצאות החיפוש באופן מידי, בין התוצאות הראשונות, או ברשת החיפוש של גוגל (אתרי שותפים של גוגל ואתרים שונים של גוגל כמו יוטיוב למשל).

יש פרמטרים רבים המשפיעים על ביצועי הקמפיין שלכם ואלה יכולים להיות ההבדל בין קמפיין רווחי לכושל. לכן, כאשר אתם שוכרים חברת פרסום המתמחה בניהול קמפיינים ממומן וקידום ממומן בגוגל יש סיכוי טוב יותר לקמפיין רווחי המתנהל בצורה מקצועית ונכונה יותר עבורכם.

 

סוג השירות:

הסבר:

1

פרסום ממוקד

אחד היתרונות החשובים של הקידום הממומן הוא שהוא מאפשר לכם לפרסם בצורה ממוקדת לקהל היעד שלכם. מלבד העובדה שמנהל הקמפיין יוכל לסנן את מודעות הקמפיין לפי שפות, מכשיר ממנו גולשים ומידע נוסף הרי שהפרסום הממומן בגוגל מבוסס על מילות מפתח. תוכלו לבחור את הביטויים/שאילתות החיפוש שאנשים יחפשו כדי שהמודעה שלכם תופיע ובכך להבטיח את החשיפה שלכם כאשר גולש מחפש את השירות/המוצר שלכם.

2

תוצאות מהירות

יתרון משמעותי נוסף הוא השגת תוצאות מהירות. מרבית בעלי העסקים מחפשים תוצאות כאן ועכשיו כיוון שרובם אינם יכולים לחכות לטווח הארוך כדי לקבל תוצאות. לכן, הפתרון של קידום ממומן יכול להיות פנטסטי עבורם להשגת תוצאות מהירות, אם הקמפיין מבוצע כראוי כמובן.

3

עבודה גם בתקציבים קטנים

ניתן להקים קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק גם בתקציבים של מאות שקלים בלבד. עם זאת, כדי לקבל תוצאות מדידות ואיכותיות יותר בדרך כלל עובדים בתקציב מעט גבוה יותר. ככל שתקבלו יותר לקוחות ותראו שהקמפיין עובד – כל שתצטרכו הוא להכפיל בכל פעם את התקציב כדי לקבל יותר לקוחות.

4

ניתן למדוד ולעקוב כדי לשפר ביצועים

כיום באמצעות הכלים הניתנים לנו במערכת ניהול הקמפייןניתן לבצע מדידות אודות המרות באתר, שיחות טלפון המתבצעות דרך המודעה שלכם או דרך האתר שלכם וכמובן למדוד את העלות לפי קליק על המודעה, עלות להמרה, להסיק מסקנות ולשפר ביצועים.



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (203 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.