דף הבית » קידום אורגני בגוגל » קידום אתרים לעסק
אז אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בגוגל? הגעתם למקום הנכון. ואמוס מדיה מספקת שירותי קידום אתרים לעסק ברמת האיכות הגבוהה ביותר. עם ניסיון של שנים רבות בתחום צברנו ידע רב והבנה מעמיקה במנוע החיפוש, אנו ערים לעדכוני גוגל ודואגים לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר עבור לקוחותינו כך שהם צועדים למעלה בבטחה מדי חודש. רוצים לחוות את הצמיחה בעצמכם? להתקדם לתוצאות הראשונות בגוגל? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון, או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.
בין אם מדובר על קידום ממומן, קידום אורגני או כל טכניקת פרסום אחרת יהיו לה יתרונות וחסרונות. קידום אורגני לא סתם נחשבת לטכניקת הפרסום המובילה בעיני משווקים רבים שכן יש לה יתרונות משמעותיים:
קידום אתרים לעסקים קטנים תלוי באסטרטגיה של חברת הקידום העשויה להשתנות בין חברה אחת לאחרת. קידום אורגני מקצועי מתבסס בעיקרו על 5 השלבים הבאים:
לא משנה אם מדובר בקידום אתר תדמית, קידום אתרי חנות או אתרים מסוג אחר חשוב יהיה:
פרסום באינטרנט או קידום אורגני באופן ספציפי דורשת סבלנות ועבודה מקצועית. ואמוס מדיה מספקת שירות איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, תוך ניטור ובקרה של נתונים שונים בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים וביצוע שיפורים ושינויים באתר בהתאם לעדכוני גוגל וממצאים שונים בתחום. לפרטים נוספים וקביעת פגישה ללא התחייבות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.
שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים.
קידום אתרים מתחיל מכמה אלפי שקלים בודדים.
חשוב לבדוק את תיק העבודות של החברה ולראות אילו אתרים היא קידמה/מקדמת, באילו תחומים, באיזו מידת תחרות ועוד. כמו כן כדאי לבדוק את ההמלצות על החברה, לקרוא את התכנים באתר שלה ועד כמה היא מבינה במה שהיא עושה. לבסוף חשוב יהיה לקבוע פגישה עם נציג החברה ולהתרשם מהשירות שאתם מקבלים מהרגע הראשון.
תמיד טוב שיהיה הסכם חתום שמעגן סעיפים לשני הצדדים: חברת הקידום וטובת הלקוח.
קידום אתרים אורגני היא טכניקת הפרסום המובילה בעיני רבים אולם החיסרון העיקרי שלה הוא שהיא דורשת סבלנות. בדרך כלל ניתן להתחיל לראות תוצאות בטווח של בין חצי שנה לשנה. בתחומים תחרותיים או בתקציב נמוך ייתכן וייקח יותר זמן.
סוג המחקר: | הסבר על המחקר: |
מחקר קהל היעד שלכם | בשלב הראשון אתם רוצים לאפיין את קהל היעד שלכם. מי עשוי לרכוש מכם מוצר/שירות? האם מדובר בגברים? נשים? גם וגם? באיזה גיל הם? כמה הם מרוויחים? היכן הם נמצאים ברשת האינטרנט בעיקר? האם הם מחפשים מוצרים/שירותים או נושאים הקשורים אליכם בגוגל? במה הם עובדים? היכן הם מתגוררים בארץ? כמה ילדים יש להם? וכו'. ככל שתאספו יותר מידע כך תוכלו לבצע עבודה איכותית יותר באופן שוטף. |
מחקר שוק | המחקר הבא שתרצה לבצע יהיה מחקר שוק. זהו מחקר שבו אתם בוחנים אם המוצרים ו/או השירותים שלכם קיימים בשוק, האם יש להם ביקוש ואם כן כמה? האם יש שינויים שתצטרכו לבצע כדי להטמיע את עצמכם בשוק? האם יש אפשרויות להתפתחות למוצרים ושירותים נוספים? או אולי להתפתח אל מעבר לים? האם יש ביקוש למוצרים או לשירותים שלכם באינטרנט? האם הקהל שבאינטרנט עשוי להשאיר פרטים או להתקשר אליכם כדי להזמין את השירות? |
מחקר מתחרים | בשלב הבא תצטרכו לחקור את המתחרים שלכם. חפשו אותם בגוגל ובדקו היטב את האתרים שלהם, אילו ביטויים הם מקדמים, כיצד הם מקדמים את עצמם? אילו אתרים מקשרים אליהם? אילו שירותים ייחודיים הם מציעים שאתם לא? מהו הבידול של כל מתחרה לעומת יתר החברות בתחום שלכם? כיצד הם מופיעים בתוצאות החיפוש? |
מחקר מילות מפתח | לבסוף אתם מגיעים למחקר האחרון לפני תחילת העבודה בשטח והוא מחקר מילות מפתח. במחקר זה אתם למעשה בוחרים את הביטויים הראשיים והמשניים אותם תרצו לקדם. מקדם האתרים עושה זאת עבורכם, אבל בוחר את הביטויים בשיתוף פעולה אתכם כבעלי העסק. אתם רוצים לוודא שלא מדובר בביטויים כלליים מדי אלא בכאלה שאנשים מחפשים כדי למצוא נותן שירות או מוצר מסוים. |