דף הבית » קידום אורגני בגוגל » קידום אתרים לעסקים קטנים
אם אתם רוצים להפוך לאימפריה בזכות האינטרנט תצטרכו להתברג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. כעסק קטן זה לא פשוט, אולם בעזרת אסטרטגיית הקידום אתרים לעסקים קטנים המתקדמת של ואמוס מדיה המבוססת על ניסיון רב שנים בתחום, היכרות מעמיקה עם מנוע החיפוש, עבודה מקצועית ויצירתית לצד משאבים וקשרים טובים – תזכו לכל המעטפת המקצועית שאתם צריכים במקום אחד, החל מבניית האתר שלכם דרך הקידום האורגני שלו בגוגל לתוצאה הראשונה. שנקבע זום? השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם
קידום ממומן או קידום אורגני זו שאלה שנשאלת לא מעט ברחבי האינטרנט ובכלל בעולם השיווק. גוגל ללא ספק שולטת במגרש המשחקים הזה עם 2 מטכניקות הפרסום המובילות כיום: פרסום ממומן או קידום אורגני במנוע החיפוש שלה. ובכן, על אף שאנו ממליצים לאפיין תחילה את צרכי העסק ואז להחליט, קידום אתרים לעסקים קטנים בדרך כלל יתייחס לקידום אורגני אז הינה 4 סיבות מדוע כדאי לכם להשקיע בקידום אורגני:
קידום אתרים לעסק יעזור לכם להביא יותר לקוחות לעסק כאשר קידום אורגני הוא מקור התנועה הגדול בעולם והגולשים המגיעים ממנו נחשבים גם לאיכותיים ביותר עבור העסק. להלן כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל:
קידום אתרי חנות לרוב יהיה מורכב יותר מאתרים רגילים בשל העובדה שיש עמודי מוצר רבים, לרוב גם דלים בתוכן ותחרות גבוהה כמעט בכל תחום. אם יש לכם חנות מקומית או רשת אתם רוצים להקים אתר חנות מקצועי ולשווק בו את המוצרים שלכם. כמו כן אתם רוצים להשקיע בקידום לוקאלי ובהזנת תכנים ותגיות מטא, תמונות ותגיות ALT בעמודי המוצר שלכם על מנת להשתלב גם בתוצאות החיפוש בסרטיפ המוצרים בגוגל.
קידום ממומן בגוגל בשילוב עם קידום אורגני יכול לספק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם והרבה. זה שילוב של עבודה לטווח הקרוב והרחוק. כמובן שזה ידרוש תקציב גבוה יותר אולם אם אתם יכולים לאפשר זאת לעצמכם – תוכלו ללא ספק להתקדם בצורה הטובה ביותר.
שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים.
יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מהם. אם מתאפשר מבחינת תקציב עדיף לשלב בין שניהם. אחרת זה תלוי כמה זמן העסק יכול להיות סבלני עד קבלת תוצאות. בטווח הארוך קידום אורגני הוא המשתלם ביותר.
עסקים קטנים בדרך כלל יהיו בעלי תקציב נמוך יותר ולכן נוטים לחשוב כי ייקח לו יותר זמן להתברג בגוגל. ובכן בהתאם לתקציב באמת יהיה ניתן לבצע עבודה נרחבת וטובה יותר אולם בעזרת העבודה המקצועית של ואמוס מדיה גם עסקים קטנים יכולים להתקדם בגוגל בזמן סביר. תקופה של 6-10 חודשים היא בהחלט תקופת זמן סבירה להתחיל לראות תוצאות.
לעסקים קטנים מומלץ לבצע קידום לוקאלי או לשלב אותו עם קידום אורגני מורחב יותר. מדובר בעבודת קידום השמה דגש על קידום מקומי של העסק. זה כולל רישום לגוגל ביזנס וקידום ביטויים מבוססי מקום/אזור/עיר/יישוב וכו'.
פרמטרים חשובים | הסבר: |
התכנים באתר | התכנים הם הבסיס לכל עבודת קידום. מלבד העובדה שאתם צריכים לשמור על האתר שלכם מעודכן לעתים קרובות (או לכל הפחות בצורה מעודכנת וטובה יותר מהמתחרים שלכם) הרי שחשוב גם לדאוג לשלב את הביטויים המקודמים בתוכן שלכם בצורה עניינית כחלק בלתי נפרד מהתוכן. בסופו של דבר הטקסט באתר שלכם הוא הדרך הטובה ביותר למנועי החיפוש (ובראשם גוגל) לדעת במה עוסק האתר שלכם והעמודים הפנימיים בו ולכן חשוב לעדכן את האתר בתוכן חדש ורלוונטי לעתים קרובות, לדאוג לתוכן ייחודי ללא חלקים מועתקים ולשלב היטב את הביטויים המקודמים. |
חוויית המשתמש | יש כמה דרכים שתוכלו לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, מונח שגוגל מייחסת לו חשיבות רבה. כך למשל, תוכלו לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלכם, לדאוג לתפריטי ניווט נוחים ויעילים, להוסיף תוסף נגישות לאתר, לדאוג למבנה נוחה וקריא, וכמובן להתאים את האתר רספונסיבית לגלישה וקריאה נוחה במסכים בגדלים שונים. |
קישורים פנימיים וחיצוניים | קישורים מאז ומתמיד היו חלק חשוב מאוד בהליך הקידום האורגני ולכן אתם רוצים לעשות אותם בצורה חכמה, במיוחד עסקים קטנים עם תקציב קידום נמוך יחסית. חשוב לדאוג לקישורים פנימיים וחיצוניים כאחד ולהתייעץ עם המקדם שלכם בנושא לגבי אסטרטגיית הקישורים המתאימה עבור האתר שלכם. |
סיגנלים חברתיים | הכוונה היא למעורבות של הקהל באתר שלכם ובתכנים השונים בו. ככל שיש מעורבות גבוהה יותר כמו תגובות ושיתופים של התוכן זה מראה סימנים טובים לגוגל ותורם לקידום האורגני שלכם. |