דף הבית » מיתוג לעסקים » חבילת מיתוג לעסק
הגיע הזמן שיכירו אתכם! אנו בוואמוס מדיה מתמחים בבניית מותגים בתחומים שונים, החל מתחום הפרסום והדיגיטל, דרך תחומים כמו קוסמטיקה ולייף סטייל ועד לתחום הפיננסיים ואחרים. חברת שיווק באינטרנט כמו ואמוס מדיה תוכל לספק לכם חבילת מיתוג לעסק ולסייע לכם לבנות אסטרטגיית מיתוג מותאמת אישית, בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לשיפור השירות ללקוחות וייעול העבודה בארגון. רוצים כבר לקדם עניינים ולהפסיק לבזבז זמן יקר? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.
מיתוג עסקי הוא בעצם יצירת שפה וזהות לעסק. באמצעות טקסטים, עיצובים ותשתיות שונות המשקפות את ערכי החברה, את החזון שלה והאופן שבו אנו רוצים שהיא תיזכר – ניתן ללא ספק לבנות מותג על שיוביל אתכם להצלחה בתחום שלכם. כאשר שפת המותג שלכם משתקפת היטב בתשתיות שלכם, בקמפיין הפרסום שלכם ואפילו במוצרים או בשירותים שאתם מספקים תוכלו להטמיע את השפה הזאת בקרב הקהל ולגרום לו לזכור אתכם. כך תוכלו להישאר בתודעה של הקהל וכאשר יזדקקו לשירות או המוצר שלכם הם ידעו לאן לפנות ועל מי להמליץ.
מיתוג עסקים קטנים שונה מארגונים גדולים או מבוססים הזקוקים למיתוג מחדש. מיתוג עסק קטן צריך לשאוף להצמיח את העסק, להבליט אותו מעל המתחרים ולשחק על נקודות הכוח שלו מולם. בזכות הכוח העצום של האינטרנט, ניתן לעשות היום דברים שלא היו אפשריים בעבר, כמו למשל להפוך עסק קטן למותג מוביל בתחומו. ללא קשר למשאבים של בית העסק, לכמות העובדים בו או למקום בו הוא נמצא – אם הוא נמצא במקום הראשון בגוגל, אם האתר שלו בנוי בצורה מתקדמת ומקצועית ואם הטקסטים משדרים "אני מומחה" הקהל יעריך אתכם כעסק מוביל וגדול בתחום וזה היופי בעולם הפרסום של היום. לכל עסק קטן יש הזדמנות להפוך להיות גדול ולצמוח באמת בזכות החבילת מיתוג לעסק של ואמוס מדיה.
מיתוג לעסק חדש כרוך בעבודה רבה שחשוב שתיעשה בצורה המקצועית ביותר. בניית מותג דורש אפיון מקדים, הגדרה של תכונות המותג שלכם ובניית שפת מותג אחידה. אנו בוואמוס מדיה מציעים חבילת מיתוג לעסק חדש החל משלב הייעוץ הראשוני ועד לגיבוש הקונספט ופרסום בפועל. בניית מותג חדש כוללת מספר שלבים:
חבילת מיתוג לעסק בניהם בניית אתרים, קידום אורגני, עיצוב לוגו לעסק, ניהול קמפיינים – כל אלה הם רק חלק מהעבודה שצריך יהיה לבצע כדי להפוך אתכם למותג על בתחום שלכם. אנו בוואמוס מדיה נשמח להעניק לכם את השירות המקצועי, המקיף והטוב ביותר. צרו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.
שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים.
מיתוג לעסק הוא למעשה יצירת זהות לעסק. האופן שבו הקהל יכיר ויזכור אתכם. כדי לבנות מותג מוביל בתחום שלכם צריך לבנות אסטרטגיית מותג בהתאם לעסק שלכם ולמה שאתם רוצים ויכולים לספק.
חבילת מיתוג לעסק יכולה לכלול מגוון שירותים, החל משלבי האפיון והייעוץ הראשוניים, דרך יצירת העיצובים ובניית שפת המותג שלכם ועד לבניית התשתיות בפועל.
מיתוג לעסק יכול להתאים לכל עסק ובכל סדר גודל. שיווק ופרסום העסק בהתאם לתוכנית בניית המותג שלכם תאפשר לכם ללכת בדרך ברורה יותר הן ברמת המוצרים שלכם, הן ברמת שירות הלקוחות שלכם וכמובן בבניית התשתיות והתכנים הפרסומיים שלכם.
בניית מותג היא הליך הכולל ביצוע מחקרים מקדימים, אפיון מעמיק של העסק, בניית פרסונה של קהל היעד שלכם ובסופו של דבר יצירת זהות לעסק שלכם. חברת שיווק ופרסום תוכל לסייע לכם בכל שלבי בניית המותג שלכם.
סימן: | מה צריך לעשות? |
השם של העסק שלכם כבר לא מתאים | לעתים רבות בעלי עסקים מוצאים את עצמם בסיטואציה שבה שם המותג כבר לא משקף את המותג עצמו, לא מתאים לרוח התקופה או שבשל צירוף או פרידה משותף צריך לשנות את שם העסק. אנו רואים את זה המון במשרדי עורכי דין שמכניסים שותפים ומוסיפים את שמם לשם המותג, רואים את זה כאשר שותפים נפרדים, כאשר שם העסק עשוי להיות גם מיושן מדי ואחרי 15 או 20 שנה הוא כבר לא מתאים. |
כאשר אתם לא מצליחים לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם. | בידול הוא שם המשחק בעסקים. אם אתם לא מצליחים לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם, ייתכן ואתם צריכים מיתוג מחדש. בדרך זו תוכלו לפתח ולקדם את שירותי המותג שלכם בצורה כזו שתוכלו לשנות מסלול מחדש ולייצר בידול בדרך שונה. |
המותג שלכם הפך מסובך מדי להבנה | לפני 10 ו-20 שנה הכול היה מסובך יותר מהיום. ככל שעוברות השנים כך אנשים נוטים לפשט יותר את הדברים על מנת לחסוך זמן, להתייעץ וגם להעביר את המסרים בצורה חדה וברורה יותר. כך גם בתחום המיתוג תוכלו לפשט את המותג שלכם והמסרים שלו. |
שיניתם את המודל העסקי שלכם | לאורך השנים ייתכן ותרצו לשנות את המודל העסקי שלכם או האסטרטגיה שלכם. כך למשל כאשר אתם נכנסים לתחום חדש, מתרחבים ברמה גלובלית, רוצים לסגור מחלקה בשירות מסוים ועוד. גם המיתוג שלכם ישתנה בהתאם. |
המותג שלכם התפתח | כאשר מותג הולך וצומח צריך לעשות מיתוג מחדש שיתאים לרמה החדשה של העסק. פתאום אתם מתחילים לפתח תרבות חברה, מגייסים עוד עובדים, מפתחים עוד מחלקות, שירותים, מוצרים, מתפתחים לשטח גדול יותר של משרדים, מפעלים, חנויות ועוד. |