האינטרנט מציע לנו אינספור אפשרויות נהדרות לבנות, לקדם ולמתג את העסק שלנו, להביא לקוחות, לבסס אמון ועוד. באמצעות האינטרנט והכלים הטכנולוגיים שיש כיום ניתן גם להפוך את התהליך השיווקי להרבה יותר מקצועי, מורכב אך כזה שעובד ברובו באופן אוטומטי שיחסוך לכם זמן ומאמץ ויגביר את התפוקה והפוטנציאל. בבואכם לבחון את שירותי הפרסום הדיגיטלי שישמשו אתכם בעסק ודאי תתקלו בשירותי בניית אתרים (שכן תשתית מקצועית היא הבסיס לבניית המותג שלכם), דרך פרסום ממומן, קידום אורגני, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. להלן 5 ערוצי שיווק דיגיטליים שאנו בחברת ואמוס מדיה ממליצים עליהם ללקוחותינו וגם לכם.
#1 – קידום אורגני בגוגל – כי במנוע החיפוש זה המקום הראשון שאתם רוצים להופיע בו:
ערוץ השיווק הראשון שאתם רוצים לקחת בחשבון הוא כמובן קידום אורגני בגוגל. מנוע החיפוש של גוגל הוא לא רק האתר הפופולרי והשימושי ביותר בעולם אלא שהוא גם מספק תוצאות אורגניות נהדרות ברוב המקרים וזו הסיבה שמעל 95% מהגולשים באינטרנט בישראל עושים שימוש בגוגל כאשר הם מחפשים מידע, מוצר, שירות, איש מקצוע, חברה מסוימת ועוד. כאשר הגולשים מבצעים חיפוש למוצר או שירות שאתם מספקים כדאי יהיה לכם להופיע שם בתוצאות האורגניות הראשונות. עמוד התוצאות של גוגל מורכב מתוצאות ממומנות ואורגניות, אולם לקידום אורגני יש מגוון יתרונות משמעותיים:
- מקור התנועה הגדול בעולם הוא מחיפושים אורגניים בגוגל.
- הגולשים נוטים להתעלם לרוב מפרסומות ומודעות ומחפשים את התוצאות האורגניות.
- על אף שמדובר בהליך ארוך טווח בדרך כלל מדובר בתוצאות המשתלמות ביותר ברמה הכלכלית.
- בונה אתכם כמותג מוביל ואמין בתחום שלכם.
- מעלה את הערך של האתר והמותג שלכם.
- ועוד.
#2 – קידום ממומן – לשלם כדי לקבל לקוחות באופן מידי:
אחד הכלים הטובים ביותר לפרסום העסק כיום ולצמיחת העסק היא באמצעות קידום ממומן. הכוונה היא לשלם למערכת פרסום ממומן כמו של גוגל או פייסבוק למשל, שיתנו לכם חשיפה ויביאו לקוחות באופן מידי לעסק. לקידום האורגני יש יתרונות רבים ולכן אנו ממליצים עליו בחום ולכל בעל עסק, אולם אם אתם מחפשים להביא לקוחות כאן ועכשיו ולא מעניינים אתכם יתרונות נוספים או אינכם מסתכלים כרגע על הטווח הארוך התשובה שלכם היא בפרסום הממומן. אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחים בהקמה וניהול קמפיינים ממומנים בתקציבים בכל סדר גודל. בין אם אתם מחפשים קמפיין לצורך הגברת החשיפה של המותג ובין אם אתם מחפשים קמפיין שיביא לכם לקוחות כאן ועכשיו עם שיווק ישיר דרך מודעות פרסום ממומנות – תוכלו לעשות זאת עם מערכות הפרסום הממומן של גוגל ופייסבוק. ההבדל בין קמפיין רווחי לקמפיין הנועד להפסדים יהיה בדרך כלל בניסיון של מנהל הקמפיין והאופן שבו הוא ינהל את הקמפיין שלכם. קמפיין ממומן כל אחד יכול להקים בתוך דקות ספורות, אולם ביצועי הקמפיין תלויים במחקרים מעמיקים שיבוצעו טרם הקמת הקמפיין ועבודת ניהול שוטפת של הקמפיין השמה דגש על שיפור הביצועים שלו.
#3 – קידום בפייסבוק – הרשת החברתית הפופולרית ביותר
פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה ביותר כיום וגם אינסטגרם, שהיא הרשת השנייה הגדולה ביותר בעולם הינה בבעלות פייסבוק. נדבר על אינסטגרם בעוד רגע – כעת אנו רוצים להתעכב דקה על פייסבוק. קידום בפייסבוק מתייחס לשימוש בפלטפורמה הנהדרת הזו להגדיל את החשיפה לקהל שלכם, לבנות יחסי אמון כמו שאי אפשר לעשות באף פלטפורמה אחרת וכמובן להביא עוד לקוחות לעסק בסופו של דבר. קידום בפייסבוק יכול להיות במגוון דרכים שונות, החל מקידום עמוד עסקי בתוך הפלטפורמה, הבאת עובדים, בניית יחסים עמם ועל הדרך לשווק ולקדם את המוצרים והשירותים שלכם זוהי רק דרך אחרת מהן. ניתן גם להיות פעילים בקבוצות דיון שונות וכמובן להיעזר במערכת הפרסום הממומן האיכותית והפופולרית. באמצעותה ניתן יהיה לפלח את הפרסום לקהל יעד ספציפי במיוחד בדיוק לפי התאמה לפרסונה המאפיינת את הלקוח האידיאלי שלכם. באמצעות הפרסום הממומן של פייסבוק תוכלו לשלוח את הקהל ישירות לדף נחיתה חיצוני או לאתר החברה שלכם, תוכלו לקדם פוסטים ויצירת מעורבות בתוך הפלטפורמה ותוכלו להגביר את החשיפה למותג בתקציב סביר בהחלט.
#4 – פרסום באינסטגרם – האם זה מתאים לכל בעל עסק?
ניהול רשתות חברתיות חיוני מאוד להצלחה העסקית שלכם באינטרנט והוא לא כולל רק רשת חברתית אחת. אינסטגרם היא רשת חברתית נוספת שאתם פשוט רוצים להיות בה וכמה שיותר. בעידן בו האינטרנט מציף אותנו במידע רב מידי חשוב, חשוב להיות פעילים בכמה ערוצי שיווק שונים, עם דגש על פרסום באינסטגרם הנחשבת לאחת מ2-3 הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר וגם החשובות ביותר ליצירת קשרים עם הקהל שלכם. מיליוני ישראלים גולשים ומשתמשים באינסטגרם מדי יום, מעלים תמונות, רילס, לייבים ועוד. אתם רוצים ללא ספק להיות שם ולייצר עוד חשיפה לעסק שלכם, לצבור עוקבים ולקדם את עצמכם בכל הכוח. אנו כמובן נשמח לעזור לכם בנושא.
#5 – פרסום ביוטיוב – ווידיאו הוא אחד הכלים החזקים והחשובים ביותר כיום:
הווידיאו הוא אחד מכלי השיווק החזקים והחשובים ביותר בעולם כיום. אם יש לכם סמארטפון תוכלו לייצר בעזרתו סרטונים טובים לערוץ שלכם ועם עריכה קלה הם אפילו יראו מקצועיים מאוד. אין צורך להשקיע כסף רב בציוד, לעשות קורס מול מצלמה או אפילו לשכור ימי עבודה של צלם. במקביל לקידום ערוץ משלכם ביוטיוב שיחשוף אתכם לקהל יעד נוסף, תוכלו גם לקדם את הסרטונים שלכם באמצעות קמפיין ממומן בגוגל ולייצר חשיפה מלאה יותר למותג שלכם. אם אתם עדיין לא נמצאים ביוטיוב זה הזמן לפתוח את הערוץ החדש שלכם, להכין רשימה של סרטונים פוטנציאליים להכנה ולהתחיל לצלם. כבונוס תוכלו לשתף את הסרטונים שהכנתם בפרופילים שלכם ברשתות החברתיות ולהרוויח עוד פוסטים.