5  סיבות מדוע אתה צריך קידום אורגני לאתר שלך

קידום אתרים או קידום אורגני בגוגל היא טכניקת הפרסום המובילה כיום בעולם השיווק הדיגיטלי. היא פועלת לטווח הארוך אך מספקת את התוצאות הטובות ביותר בטווח הארוך. למעשה, אם יש לכם את היכולת לחכות לפחות מספר חודשים כדי להתחיל לקבל תוצאות אתם ללא ספק רוצים להשקיע בקידום אורגני לאתר שלכם. תנועה אורגנית איכותית לאתר שלכם היא לא הסיבה היחידה מדוע כדאי לקדם את האתר שלכם בגוגל וכי יש סיבות רבות לכך. על חלקן נדבר בכתבה זו אך רגע לפני, בואו נדבר תחילה על קידום אורגני ומהי המטרה שלו.

מהי המטרה של קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני לאתרים מתייחס למעשה לשיפור הדירוגים של אתר מסוים בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. גוגל היא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם וגם אתר האינטרנט הפופולרי ביותר. מיליארדי אנשים משתמשים בגוגל ברחבי העולם ומיליונים מהם כאן בישראל העושים בגוגל שימוש מדי יום למצוא מידע, אנשי מקצוע, חברות, מקומות, אטרקציות, שירותים ועוד. בשל הפופולריות הרבה של גוגל זה מובן מדוע גוגל נחשבת לערוץ הפרסום הפופולרי ביותר בקרב בעלי עסקים וכמובן גם בקרב חברות שיווק באינטרנט כמונו בוואמוס, השואפים להשיג את התוצאות הטובות ביותר ללקוחותינו בכל תחום ובכל תחרות. גוגל מציעה לנו תוצאות חיפוש המתחלקות ל2: תוצאות ממומן ממערכת הפרסום שלה ותוצאות האורגניות. מטרת הקידום האורגני בגוגל היא להגיע לתוצאה האורגנית הראשונה בגוגל לביטויי מפתח רלוונטיים בתחום האתר המקודם. הליך הקידום האורגני הוא הליך מורכב ומסועף הדורש אסטרטגיה מקצועית ואנשי מקצוע עם קילומטראז' בתחום.

כיצד מבצעים קידום אורגני בגוגל – ממש על קצה המזלג:

על אף שיש מידע רב באינטרנט בנושא קידום אורגני הרי שאין תחליף לידע המקצועי ולניסיון של חברה לקידום אורגני שכבר פועלת כך וכך שנים ו/או מעסיקה מקדמי אתרים הפועלים שנים רבות בתחום. ניסיון זה מסייע לחברה בביצוע העבודה בצורה המקצועית והנכונה ביותר עבור לקוחות החברה, לצורך שדרוג המוניטין של החברה ועוד. אין קיצורי דרך בהשגת תוצאות ולכן חשוב לעבוד עם אנשי המקצוע הנכונים, ללא סכנה משיטות קידום לא חוקיות העשויות להציג תוצאות מהירות למראית עין אך מהר מאוד גוגל תעלה על זה ותעניש את האתר. אם לסכם במילים פשוטות: קידום אורגני בגוגל כולל מגוון פעולות המשפיעות על פרמטרים שונים המעניקים לאתר ציון בסופו של דבר ובהתאם לציונים הללו גוגל מדרגת את הביטויים. 

מדוע אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל? 5 סיבות:

את השאלה אם עדיף קידום ממומן או קידום אורגני נשאיר למאמר אחר כיוון שלכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות. בואו נדבר כעת על היתרונות של קידום אורגני בגוגל לעסק שלכם:

#1 – בניית מותג:

לא פשוט לבנות מותג מוביל בתחום שלכם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשקיע בקידום אורגני. מדוע? כיוון שאם גוגל ממליצים על האתר שלכם בתוצאות הראשונות לפני האתרים של המתחרים שלכם כנראה שאתם עושים משהו טוב, כנראה שאתם טובים במה שאתם עושים וכנראה שגוגל יודעת מה היא אומרת כשהיא ממליצה עליכם. המותג שלכם הוא הרבה מעבר למקום ראשון בגוגל אולם הדרך הטובה ביותר לבנות אמון בין הקהל למותג שלכם, להגביר את החשיפה למותג ולבסס את עצמכם כעסק מוביל בתחום שלכם היא באמצעות דירוגים ראשונים בגוגל לביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלכם.

#2 – משרת אתכם לטווח הארוך:

קידום אורגני הוא ללא ספק ערוץ השיווק הפופולרי והמשתלם ביותר – לטווח הארוך. בטווח הקצר תוכלו להשיג לקוחות מקמפיינים ממומנים, רשתות חברתיות ודרכים נוספות. קידום אורגני לא קורה בין לילה. לעתים נדירות, כאשר מדובר בביטויים ללא תחרות כמעט או בכלל, ייתכן שרק לאנדקס עמוד תוכן עם כותרת ראשית באותו ביטוי תאפשר לעמוד שלכם להתברג בתוצאה הראשונה בגוגל אם לאתר שלכם יש מוניטין וסמכות כבר. ברוב המקרים הביטויים שתעבדו עליהם ידרשו עבודה לאורך זמן כדי להגיע לתוצאות הראשונות. עם זאת, קידום אתרים ישרת אתכם לטווח הארוך ויציג לכם תוצאות טובות וגדולות יותר לאורך זמן.

#3 – אין תקרת זכוכית:

בשונה מטכניקות פרסום אחרות שם תשיגו יותר תנועה רק אם תשקיעו יותר כסף, בקידום האורגני תוכלו להמשיך להשקיע אותו סכום מדי חודש לאורך זמן ולהשיג תוצאות שהולכות וגדלות. האתר והעמודים בו יקודמו לאורך הזמן ויצברו מוניטין וסמכות בעיני גוגל, האתר שלכם יאונדקס ביותר ביטויים ותקבלו יותר תנועה אורגנית איכותית לאתר שלכם. כך למעשה אתר שיש לו 0 כניסות יוכל בתוך מספר חודשים להגיע לכמה אלפי כניסות בחודש ובהנחה שבעל האתר ממשיך להתמיד ולהשקיע (אפילו אותו סכום מדי חודש), ייתכן וכמה חודשים או שנה-שנתיים לאחר מכן הכמות תגדל בכמה מונים. כך יוכל ליהנות מתוצאות טובות ורבות יותר בכל חודש מאותה השקעה ולהגדיל את הרווחים.

#4 – SEO מביא לידים טובים יותר:

לא פעם נבדקו בקייס סטאדיס למיניהם על ידי מקדמים בארץ ובעולם שבחנו את איכות הלידים המגיעים מקידום אורגני ביחס ללידים המגיעים מפרסום ממומן או מקורות אחרים. נמצא כי הלידים של קידום אורגני נמצאו האיכותיים ביותר. הכוונה היא שהם בשלים יותר לבצע רכישה/הזמנה או להשאיר פרטים באתר ובעלי סיכוי גבוה יותר לעשות זאת. 

#5 – להופיע בדיוק כשמחפשים אתכם:

בסופו של דבר קידום אורגני בגוגל הוא קידום במנוע חיפוש. התוצאות מופיעות כאשר הגולשים מחפשים אתכם או ביטוי שקשור לתחום או לשירות שלכם בגוגל. מלבד העובדה שמדובר בתנועה איכותית יותר המחפשת את השירות/המוצר שלכם בדרך כלל הרי שתזכו גם לשדרוג במוניטין שלכם בעיני אותם גולשים כאשר תופיעו בתוצאה הראשונה. 

5/5 - (29 votes)
5 סיבות מדוע אתה צריך קידום אורגני לאתר שלך
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.