מתי ולמה צריך להשקיע במחקר מילים?

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול והפופולרי ביותר בעולם. מעל 90% מהמשתמשים באינטרנט המעוניינים לחפש משהו (מידע, איש מקצוע, בית עסק, כתובת וכו') מבצעים את החיפוש בגוגל כיוון שיודעים הם הולכים לקבל תשובה מדויקת ובעלת ערך לחיפוש שלהם. לאורך השנים גוגל ביצעה עדכונים רבים לאלגוריתם של מנוע החיפוש שלה, לאופן התצוגה של התוצאות ולאופן שבו היא מדרגת אתרים בתוצאות. דבר אחד שעדיין נחשב למפתח עליו גוגל מתבססת הוא כמובן ביטויי המפתח המחופשים על ידי הגולשים. כך גוגל יודעת לקשר בין מה שהגולש מחפש למה שהיא מציגה לגולש בפועל בתוצאות. כאן נכנס לתמונה מחקר מילות מפתח.

מהו מחקר מילות מפתח ומה החשיבות שלו?

מחקר מילות מפתח הוא אחד השלבים הבסיסיים ביותר בכל הליך קידום אורגני בגוגל אך לא רק. הוא מחקר אותו מבצעים כדי לחפש, לגלות ולגבש רשימת מילות מפתח (ביטויים) עליהם ניתן לבסס את התוכן באתר שלנו ואת מאמצי הקידום האורגני שלו. שילוב מילות המפתח חשובות לא רק עבור הקידום האורגני אלא גם לקידום הממומן בגוגל. כאן צריך ליצור סינכרון בין התוכן בעמוד הנחיתה/באתר לבין הביטויים המופיעים במודעות בקמפיין, לבין הביטויים המחופשים על ידי הגולשים. החשיבות של מחקר מילות מפתח הינה גבוהה במיוחד, מכיוון שללא ביצוע המחקר ובחירת הביטויים הנכונים לקידום כל המשאבים והזמן שתשקיעו בקידום האורגני, או פרסום ממומן לא מדויק, עשויים לרדת לטמיון. 

מה אנו בודקים במחקר מילות מפתח למעשה?

בין אם מדובר על קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל חשוב יהיה לבצע את המחקר מכמה סיבות. ראשית אנו רוצים לגלות מילות מפתח חדשות שעשויות להרחיב את מגוון התכנים שנרצה להציג באתר שלנו, ואילו ביטויים נרצה להתאמץ לקדם בהם את האתר שלנו בגוגל. בביצוע המחקר  נגלה ביטויים חדשים שלא חשבנו עליהם, נרחיב את הרשימות שלנו ונוכל להבין טוב יותר אילו ביטויים כדאי לנו לקדם ולהתמקד בהם. דבר נוסף שמספק לנו מחקר מילות המפתח הוא נפח החיפוש החודשי הממוצע של אותו ביטוי. ישנם ביטויים שנשמעים טוב אך אם אין להם חיפושים כלל, או בעלי כמות מועטה של חיפושים, ייתכן מאוד ולא יהיה כדאי לנו להשקיע בהם אלא להתמקד בביטויים אחרים. לעומת זאת, ביטויים עם אלפי חיפושים חודשיים ויותר עשויים להיות גם בעלי תחרות מאוד גבוהה ולהצריך עבודה מקצועית וסיזיפית יותר, לאורך זמן רב יותר, עד שנתחיל לקבל תוצאות. 

מתי נבצע את המחקר?

מחקר מילות מפתח כדאי לבצע לפני כל קמפיין פרסום, בין אם מדובר על קידום אורגני או פרסום ממומן. הוא יעזור לערוך את התכנים באתר, את מודעות הפרסום ויעזור לנו לוודא שאנו רודפים אחרי ביטויים עם תחרות סבירה ובעלי נפח חיפוש מסוים. חברתנו ואמוס מדיה תלווה החל לאורך כל הדרך, גם בשירות של בניית אתרים נבצע עבורכם מחקר מילות מפתח לתכנים הראשונים לאתר שלכם וכמובן גם בשירותי הפרסום אותם אנו מציעים. \

אנא דרגו את המידע
מתי ולמה צריך להשקיע במחקר מילים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.