כיצד מייצרים לקוחות מהאינטרנט?

האינטרנט היום מהווה חלק בלתי נפרד מאורח החיים היומיומי שלנו. כתוצאה מכך נפתח עולם חדש של פרסום וקידום באינטרנט של עסקים בכל סדר גודל, מכל רחבי הארץ ובכל תחום. תוכלו להגיע ללקוחות ללא מגבלה דמוגרפית (בארץ או בחו"ל), לקדם את המוצרים והשירותים שלכם, לבנות מותג מוביל ללא קשר לסדר הגודל הנוכחי של העסק שלכם ולהגדיל את ההכנסות שלכם בסופו של דבר כמובן. אז איך מייצרים לקוחות דרך האינטרנט? זה דורש תכנון קפדני ונכון של מספר שלבים עיקריים.

מהי הצעת הערך שלכם?

ראשית, מה אתם מציעים? אילו שירותים/מוצרים אתם מציעים? מה מיוחד בכם? מה מבדיל או מבליט אתכם מהמתחרים שלכם? האם זה המחיר? השירות? מוצר או חומר גלם ייחודי שיש רק לכם? משהו שרק אתם מספקים בתחום שלכם בארץ? בנו את הצעת הערך שלכם, כיצד היא תתרום ללקוחות שלכם. כך תוכלו לדעת איך לבנות את המסרים השיווקיים שלכם, היכן כדאי להשקיע והיכן נמצא קהל היעד שלכם כמובן.

היכן קהל היעד שלכם נמצא?

בשלב הבא יהיה עליכם לאפיין היטב את קהל היעד שלכם. בשפה המקצועית זה נקרא לבנות פרסונה. הכוונה היא לדמות פיקטיבית שאמורה לשקף בצורה המדויקת ביותר את הלקוח האידיאלי שלכם. האם הלקוחות שלכם גברים, נשים או גם וגם? באיזה גילאים? מאיזה אזור בארץ? כמה הם מרוויחים בחודש? מהם התחביבים שלהם? ככל שתצליחו לבנות פרסונה מדויקת יותר של הלקוח האידיאלי שלכם תוכלו לבנות מסרים ממוקדים וטובים יותר, להבין היכן הם נמצאים ברחבי הרשת וכיצד להשקיע את תקציב הפרסום שלכם.

היכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום שלכם?

גם לעסק גדול אך בוודאי לעסק קטן-בינוני יש תקציב פרסום מוגבל ומשאבים שצריך למקד במקום הנכון כדי למקסם תוצאות. פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק, וכמובן גוגל אלו הפלטפורמות המובילות ביותר כיום לפרסום באינטרנט, אולם לכל פלטפורמה יש את היתרונות והחסרונות שלה, את קהל היעד המשתמש בה ואת אפשרויות הפרסום השונות המאפיינות אותה. היכן כדאי לכם לפרסם? זה תלוי בכל המידע שאפיינתם בשלבים הקודמים שדיברנו עליהם. לאחר מכן, בהמלצת חברת הפרסום שלנו ואמוס מדיה, תוכלו לקבל מהצוות המקצועי שלנו המלצות לגבי אפשרויות הפרסום הטובות ביותר עבורכם. בכל שלב תוכלו לפנות אלינו בטלפון, באתר או בוואטסאפ ונשמח לעמוד לשירותכם.

איך נדע אם הקמפיין שלנו באמת עובד?

גם אם הקמפיין שלכם גורם לטלפון שלכם לצלצל מספר פעמים במהלך היום אין זה אומר שהוא מוגדר כקמפיין מוצלח. צריך לוודא שהלידים אכן ממוקדים ורלוונטיים למוצרים ולשירותים שלכם, לאזור בו אתם מספקים את השירות וכמובן ביחס למחיר המוצר/השירות שלכם. לאחר כמה שבועות/חודשים של פעילות תוכלו לנתח את הנתונים מהקמפיין שלכם ולהסיק מסקנות: מה עבד יותר, מה פחות, היכן הלקוחות נתקעים במסע הלקוח שלכם ועוד. כך תוכלו להסיק לגבי הנקודות הנדרשות בשיפור בהתנהלות מול הלקוחות שלכם, בשיחות המכירה, בשירות הלקוחות שלכם ועוד. 

לסיכום; הבאת לקוחות מהאינטרנט הוא לא רומן קצר טווח. המטרה היא לבנות יחסים לטווח ארוך. בחנו את האפשרות להציע מוצר/שירות במחיר מוזל יותר כדי להתחיל לבסס יחסים עם הלקוחות שלכם ומשם תוכלו להתקדם ולצמוח. 

אנא דרגו את המידע
כיצד מייצרים לקוחות מהאינטרנט
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.