קידום אורגני בגוגל הוא ללא ספק אחת מטכניקות הפרסום הטובות ביותר שתוכלו להשקיע בהם בדיגיטל. לצד תנועת גולשים רבה ואיכותית תוכלו ליהנות ממוניטין חיובי, העלאת הערך של אתר העסק ופוטנציאל בלתי מוגבל לקידום העסק שלכם באינטרנט אם תמשיכו להתמיד. חשוב לזכור כי קידום אורגני בגוגל דורש עבודה סיזיפית, מקצועית ויציבה לאורך זמן, תוך ביצוע מעקבים שוטפים ושיפור ביצועים לאורך זמן. לכן אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עובדים עם חברת קידום מקצועית. איך נבחר חברה שכזו? הינה כמה פרמטרים שתרצו לקחת בחשבון.
#1 – בדקו את תחום ההתמחות של החברה:
הדבר הראשון שתרצו לבדוק זה את תחום ההתמחות של החברה. ככל שהחברה קטנה יותר כך יהיו מועסקים בה פחות אנשי מקצוע. אין זה אומר שהיא תספק לכם עבודה פחות טובה, לרוב זה להיפך, אך מה שתרצו לקחת בחשבון זה את העובדה שבדרך כלל עובד שיווק מקצועי יתמחה בתחום אחד או שניים ברמה גבוהה יותר מאשר יתר התחומים: קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני, בניית אתרים ועוד. אתם רוצים לוודא שהחברה שתבצע לכם את עבודת הקידום מתמחה בקידום אורגני.
#2 – בדקו את ההמלצות אודות החברה:
באתר החברה אך גם בגוגל ביזנס ובדפים העסקיים של החברה ברשתות החברתיות תוכלו למצוא המלצות ופידבקים שונים אודות החברה. בהתאם לכך תוכלו לבחון לטוב ולרע את המוניטין של החברה, העבודה הפוטנציאלית עמה ועד כמה שבעי רצון הלקוחות האחרים שלה. במידה והפידבקים הם טובים ברובם ייתכן ולחברה יש מוניטין חיובי וכדאי לקחת אותה בחשבון.
#3 – אילו שירותים נוספים היא מספקת?
קידום אורגני לרוב מתמזג עם שירותים נוספים כמו בניית אתרים, פרסום ממומן ועוד. אתם רוצים לבדוק אם החברה שעמה אתם רוצים לעבוד יכולה לספק לכם את כלל השירותים הרצויים לכם. כמו כן אתם רוצים לבדוק אילו שירותים היא מספקת ברמה גבוהה. יכול להיות למשל שהיא תדע לקדם את האתר שלכם בגוגל אך תבנה עבורכם אתר ברמה נמוכה מאוד מה שעשוי לפגוע במוניטין שלכם ובסיכוי שאנשים המגיעים מגוגל או ממקומות אחרים לאתר שלכם באמת ישאירו פרטים.
#4 – בדקו את תיק העבודות של החברה
איזו דרך טובה יותר לבדוק את איכות השירות של החברה מאשר לבדוק את תיק העבודות שלה? על ידי בחינת תיק העבודות של החברה תוכלו לבדוק אילו אתרים היא מקדמת ובאילו תחומים. זה ייתן לכם כמה מדדים חשובים להסתכל עליהם. ראשית – האם החברה יכולה לספק תוצאות בפועל? האם הביטויים שהיא מקדמת הינם ביטויים סתמיים או ביטויים תחרותיים? כמו כן תוכלו לראות האם יש ניגוד אינטרסים בין חברה אחת מקודמת בתחום שלכם לחברה שלכם המקודמת על ידי אותה חברת קידום ואיך חברת הקידום מתכוונת להתגבר על כך.